בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
מה לאכול כדי להיות יותר שמחים? 

מה לאכול כדי להיות יותר שמחים?

 
בריאות |
 

למרות שנדמה לכם שגלידה או עוגת שוקולד חמה יגרמו לכם להרגיש יותר טוב עם עצמכם, דווקא סלמון, סטייק וזרעים ישמחו אתכם באמת

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ישנם רגשות המשפיעים לנו על דפוסי האכילה, טוען ד"ר שון פורטל, פזיולוג מאמץ ודיאטן ספורט קליני. דיכאון ומתח יגרמו לנו לאכילה אימפולסיבית ומהירה וגם סוג האוכל משתנה. כשאנחנו מאושרים אנחנו גם כן אוכלים יותר אבל ממקום של לענג את עצמנו עם מאכלים טעימים יותר.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של 10 לייפסטייל

 

כדי לאזן את מצבי הרוח באמצעות מזון, נסו לאכול ארוחות קבועות ומסודרות, המעיטו בקפה ובמזונות מסוכרים ומקפיצי סוכר. דיכאון קל גורם לנו לאכול יותר פחמימות וסוכרים אבל בסופו של דבר הם לא ישפרו את מצב הרוח. אז מה כדאי כן לאכול? פחמימות מורכבות כמו אורז מלא, אומגה 3 שיש בסלמון וזרעי צ'יה ובי 12 שיש בבשר.

 


 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by