בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
עשתה 50 כפיפות בטן בכל יום במשך 30 יום ולא תאמינו מה קרה לה 

עשתה 50 כפיפות בטן בכל יום במשך 30 יום ולא תאמינו מה קרה לה

 
בריאות וכושר |
 

האם ניתן לחטב את הבטן בעזרת כפיפות בטן? ג'ין ניסתה לאתגר את עצמה עם 50 כפיפות בטן מדי יום וזה מה שקרה לה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
עשתה כל יום 50 כפיפות בטן
 עשתה כל יום 50 כפיפות בטן   צילום: פייסבוק 
 
 

ג'ין סינריץ', לא אוהבת להתחייב לשום דבר. "הדבר היחיד שאני מוכנה להתחייב אליו זה אל בעלי", היא מספרת למגזין womenshealth. במקום ספורט ואכילה בריאה, היא תעדיף כוס יין אדום למשל. אבל אז החליטה ג'ין לנסות את האתגר שמציע מדי יום 50 כפיפות בטן.

 

לפני החתונה שלה, ג'ין הלכה לחדש כושר, רצה, אכלה בריא, עד שהגיעה למשקל שהיא חלמה עליו כדי להיראות מושלם בשמלת הכלה שבחרה לה. לאחר החתונה, משהו בשגרת החיים החדשה שלה ולאחר ירח דבש מפנק שכלל הרבה מאוד יין, פחמימות, גבינות שמנות וסוכרים, היא הבינה שעליה לחזור למוטב. במקום לחזור לחדר כושר, היא ניסתה את אתגר הבטן כדי לראות מה זה עושה לגוף.

 

ג'ין סיפרה שאת האתגר הזה שיתפה עם חברים נוספים שלה ויחד היו מזכירים זה לזה לעשות את 50 כפיפות הבטן שלהם, כאשר הם משתפים אחד את השני בפייסבוק ובווצאפ.

 

 

 

 
לפני ואחרי. רואים את ההבדלים?
 לפני ואחרי. רואים את ההבדלים?   צילום: פייסבוק 
 

למרות שהתחייבה ל-50 כפיפות בטן בכל יום, היא לא שינתה את התפריט התזונתי שלה או ניסתה פעילות גופנית חדשה, אם כי המשיכה בשגרת הכושר הקבועה שלה שכוללת בערך 3 אימונים בשבוע, מהם הבריזה לרוב. בלילות קשים לטענתה, בתפריט התזונה שלה כיכבו פיצות עתירות שומן.


"בסך הכל, אני שמחה שלקחתי על עצמי את האתגר הזה, ופעם אחת זה גרם לי להתחייב לשגר כושר יומית. אני לא חושבת שזו הדרך להשיג קוביות בבטן אבל אם המטרה היא להתחייב לעשות כושר אז השגתי את המטרה", אמרה והוסיפה שהשינוי שראתה הוא די קטן, אבל היא בהחלט מרגישה שהבטן שלה יותר חזקה ושהצורה שלה יותר חטובה.

 

האם ניתן להתחטב בעזרת תרגילי בטן?

תפקיד תרגילי הבטן השונים (ביניהם גם הפלאנקים שמחזקים את שרירי הליבה ושאר תרגילי משקולות), הוא לחזק את השרירים. כדי לראות את ה"קוביות" בבטן, במידה ואתם חושקים בהם, עליכם להיות בעלי אחוזי שומן נמוכים ואת זאת ניתן לעשות בעזרת תזונה מותאמת אישית ושילוב של תרגילי התנגדות, משקולות ואירובי. במידה ויש לכם אחוזי שומן נמוכים בגוף, תוכלו לראות את הקוביות בעזרת תרגילי בטן בלבד.

 

בוידאו: שרון ינובסקי קפלן מדגימה אימון טבטה לחיטוב

 

 
 
 


 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by