בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
תוך 12 שבועות הורידה את הבטן בזכות האתגר הזה 

תוך 12 שבועות הורידה את הבטן בזכות האתגר הזה

 
בריאות וכושר |
 

קייטי פיק החליטה שהיא רוצה להיפטר מצמיגי הבטן שלה, אבל בלי לוותר על פחמימות ואלכוהול בבילויים, אז היא ניסתה את האתגר הפשוט הזה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
לפני ואחרי המהפך
 לפני ואחרי המהפך   צילום: אינסטגרם 
 
 

קייטי פיק בת ה-33, מנהלת שירות לקוחות מלונדון, חובבת בילויים ופחמימות, החליטה לנסות לעבור מהפך שיגרם לכרס הקטנה שלה להיעלם, בהשראת כוכבות הכושר באינסטגרם.

 

נחושה להוריד את צמיגי הבטן שלה, אבל לא מוכנה לוותר בשום אופן על הנאות החיים ולהשתעבד לאימונים, הצליחה להשיג את מבוקשה תוך 12 שבועות בעזרת אתגר שכלל 3 אימונים בשבוע בסך הכך, והרגלים בריאים יותר.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של 10 לייפסטייל

 

קייטי, שמעולם לא סבלה חדרי כושר או כל סוג של ספורט, מודה שהיום היא אפילו אוהבת להתאמן באגרוף, והיא מרגישה שלמה עם גופה ומלאת ביטחון עצמי מאי פעם.

 

האימונים של קייטי עורכים כשעה והם משלבים אגרוף, אימון כוח ואימון פונקציונלי, האימון האהוב על המפורסמים ודוגמניות העל. יותר מאשר קייטי ירדה במשקל, היא ירדה בהיקפים והתחטבה, התזונה שלה השתנתה לטובה, והיא מעידה על עצמה שהיא יותר נמרצת, אנרגטית ומאושרת.

 

 
אימוני קיקבוקס משולבים
 אימוני קיקבוקס משולבים   צילום: אינסטגרם 
 

לפני ואחרי המהפך

קייטי מספרת שלפני האתגר, היא הייתה מדלגת על ארוחת הבוקר ומתחילה את הארוחה שלה בצהרים, אז לרוב הייתה אוכלת פופקורן או חטיף כלשהו. בערב הייתה אוכלת איזה סוג של ג'אנק פוד פחמימתי עם החבר שלה. היום היא מתחילה את היום עם ארוחת בוקר שכוללת ביצים, לצהרים תמיד תאכל ירקות לצד בשר או דגים ופחמימה מורכבת עם אורז מלא או בטטה. קייטי מודה שבסופי שבוע היא תמיד חוטאת ואוכלת איזה חטיף לצד כוסית אלכוהול, אבל למחרת מפצה עם תזונה בריאה.

 

 
אפשר לשתות גם מדי פעם ולרזות
 אפשר לשתות גם מדי פעם ולרזות   צילום: אינסטגרם 
 
 

רוצים להוריד את הבטן? נסו את הכללים של קייטי

 

1. התאמנו לפחות 3 פעמים בשבוע באימונים עצימים המשלבים אירובי ואנאירובי.

 

2. אל תפסחו על ארוחת בוקר.

 

3. אכלו לפחות 3 ארוחות מסודרות, ונסו לאכול מכל אבות המזון בצורה מאוזנת.

 

4. רוצים לחטוא במשהו טעים? תבחרו יום אחד בשבוע, נניח בסופש, ותפצו על החגיגה ביום שאחרי באכילה בריאה.

 

5. הרבו באכילת פירות וירקות, פחמימות מורכבות וחלבונים.

 

6. הגבילו מתוקים ואלכוהול.

 

7. החליטו על תקופה של 3 חודשים בה אתם מתמידים בתזונה ובאימונים, והתוצאות יגיעו.

 


 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by