בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
איך לישון כדי לרדת במשקל? 

איך לישון כדי לרדת במשקל?

 
בריאות |
 

כמה שעות שינה בדיוק אנחנו צריכים כדי לשמור על המשקל והבריאות שלנו? מחקר הראה שאנחנו אוכלים יותר שומנים כשאנחנו לא ישנים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

יש קשר בין שינה למשקל. ארגון השינה העולמי ממליץ על בין 7-9 שעות שינה בלילה, כאשר פחות מ-6 שעות שינה, עלולות לפגוע בבריאות שלנו ולגרום לעלייה במשקל, כך אומר שון פורטל, פזיולוג של המאמץ ודיאטן ספורט.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של 10 לייפסטייל

 

מחקר אחרון שהתפרסם מצא שאלו שלא ישנים מספיק בלילה, אוכלים 380 קלוריות יותר ביום שאחרי ובמיוחד משומנים. חשוב להרגיל את הגוף לשינה קבועה כדי לא לפגוע בשעון הביולוגי של הגוף. שמרו על הגיינת שינה בזכות כיבוי המכשירים האלקטרונים והחלונות, אל תאכלו ארוחה כבדה לפני והשינה ואם אתם מתעוררים באמצע הלילה - אל תפתחו את הנייד.

 


 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by