בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
קוף אחרי סלב 

קוף אחרי סלב

 
 
מערכת נענע

שרליז ת'רון, אבריל לאבין ועוד סלבז התגייסו לקמפיין של אלדו למאבק באיידס. לשמוע, לראות ולדבר

 
 
 
 
 
 
 
 
 
גוד שרלוט ורוסאריו דוסון לאלדו (צילום: יח"צ)
 גוד שרלוט ורוסאריו דוסון לאלדו (צילום: יח"צ)   
כמו בנטון בשעתה, רשת הנעליים והאקססוריז, אלדו, ממשיכה זו השנה השניה בקמפיין האגרסיבי שהיא מנהלת למען המלחמה באיידס.

שלושת הקופים המפורסמים – זה שאינו שומע, זה שאינו רואה וזה שאינו מדבר הם הכוכבים של הקמפיין הזה, ואת מקומם מחליפים פרצופים מוכרים מחום הקולנוע והמוסיקה האמריקאיים.

בקמפיין השנה משתתפים בין היתר שחקנים הוליוודיים כשרליז ת'רון, אווה מנדז, ובריטני מרפי, ומוסיקאים פופלריים כאבריל לאבין, חברי גוד שרלוט, וזיגי מארלי.
 
זיגי מארלי ובריטני מרפי
 זיגי מארלי ובריטני מרפי   
הכוכבים נכנסים לנעליהם של כריסטינה אגילרה, סינדי קרופורד, פנלופה קרוז ואחרים, שפרגנו למטרה החברתית של אלדו בשנה שעברה.

הקמפיין החדש מבקש להעביר את המסר שללא חינוך ראוי, בעיית האיידס העולמית לא תיפתר.

הקמפיין קורא לפקוח את העיניים, לא לאטום את האזניים ולהתחיל לדבר.
 
הדיסקית. SPEAK
 הדיסקית. SPEAK   
ואיך אלדו עושים את זה? ובכן, בכל חנות ברשת אלדו נמכרות דיסקיות עם הכיתוב: Speak, Hear, See. הדיסקיות נמכרות בסכום של כ-5 דולר לפריט, והכסף שנאסף עובר כתרומה למלחמה באיידס. הקמפיין הצליח לגייס עד כה מעל למיליון דולר.

לצערנו הקמפיין הזה טרם גויר אלינו, אבל אנחנו מקווים שבקרוב יהיו דיסקיות כחול-לבן גם כאן, עם סלבז מקומיים שיקראו לדגל. נינט, תובילי.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by