בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
אקשן! 

אקשן!

 
 
ניר פרח

אצלנו אין ברירה אלא להתגייס לצבא, אבל במדינות אחרות, בהן המלחמות פחות זמינות צריך לשכנע צעירים להצטרף אל השורות. הקמפיין של הצבא הבריטי עושה את זה בחכמה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אנחנו יודעים איך לפרסם בנק, איך לפרסם מותג סלולרי, אפילו דגים משומרים בשמן-זית יש לנו מושג, בגדול, איך למכור. אבל איך לכל הרוחות מוכרים צבא? איך הופכים מותג שמורכב מנעליים כבדות, קיטבג מאובק, היררכיה פיקודית סדורה ו-30 שנים של 30 יום מילואים למותג נחשק, למשהו שימשוך אחריו קהל צרכנים איכותי ונאמן? בישראל לא ממש שואלים אותנו, אבל בארצות מתוקנות בהן צבא הוא אופציה ולא אולטימטום, למדינה יש אתגר של ממש: איך לגרום לבחוריה המצוינים להעדיף שנתיים תיזוז על Jablas (ג'בלאות, באנגלית) על-פני, בואו נגיד, טיול מסיבות של חצי שנה באיביזה, או בסדרת שיגולים תלת-שנתית באיזה בית אחווה של איזה קולג'? לא פשוט.

קאט. על קברו הטרי של רוצח סדרתי עומדים עשרה לבושי שחורים. אמרו קדיש, גמגמו אל מלא רחמים ועכשיו מחכים רק להספיד אותו כדי שיהיה אפשר לעוף משם ולחמוק מהגשם שמתחיל לטפטף עליהם. יש בעיה. אף אחד לא מוצא פירור חיובי לומר על החולירע הזה ששוכב עטוף בתכריכים 2 מטר מתחתם. ועד שלא אומרים משהו טוב, אי-אפשר להתפזר. ככה זה. והגשם מתחזק. והמעיל-עור מתרטב. ואז פותח אחד מהם את הפה ואומר: "חושבים שהוא היה מנייאק? לעומת אבא שלו הוא היה מלאך!" וכולם רצים למכוניות. מסתבר שעל כל דבר אפשר למצוא משהו טוב לומר, גם על רוצח סדרתי. גם על שירות צבאי.

הילה הירואית היא סוג של יתרון כשבאים למכור לילד בן 18 קריירה של טייס, או לוחם ביחידה מובחרת. אבל באיזו סוכרייה אפשר לעטוף שירות של חובש בגדוד, או נהג ג'יפ?

סוכנות הפרסום סאאצ'י אנד סאאצ'י בלונדון יצרה קמפיין מדהים בעוצמתו, שהורכב מסדרה של סרטונים מיוחדים עבור הצבא הבריטי. הסרטים הצליחו לשלוף את הצופה השאנן מהבית האפור שלו בפרברי מנצ'סטר, ולזרוק אותו לדילמה ריאליסטית לא פשוטה מחיי הקרב של לוחמים, מהנדסים ונהגים בצבא הוד-מלכותה.

הסרטונים הורכבו מכמה חלקים שנשזרו בברייק הפרסומות בטלוויזיה: בחלק הראשון הוצגה הדילמה לצופה, מיד אחר כך המשיכו הפרסומות כרגיל, כאשר בין פרסומת לפרסומת הצופה הוחזר לשדה הקרב לבדוק איזו מבין האפשרויות שבחר לפתירת הבעיה הייתה הנכונה. הסרטים הקרינו מסר ברור - "רק הטובים ביותר, אלה שחושבים מחוץ לקופסה, מחוץ למה שמקובל, רק אלה מתאימים לנו". או במילים שלהם - "Be the Best". יופי של סרטים למוצר מאוד לא פשוט.
 

הסרטונים:

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by