בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
קעקוע לא כואב 

קעקוע לא כואב

 
 
גליה סיון

הקטע החדש: טי-שירט וג'ינסים בעיצובי קעקועים. הקעקוע חוזר לאופנה, והפעם הוא בר החלפה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
קעקועים על הבגדים. בלו לוק (תמונות: יח"צ)
 קעקועים על הבגדים. בלו לוק (תמונות: יח"צ)   
זה ידוע שנשים עוברות את גיל 16 פעם אחת בעוד גברים עוברים אותו פעמיים, במקרים הקשים אפילו שלוש: הפעם הראשונה מתרחשת למרבה ההפתעה בגיל 16, ואז שוב בגיל בסביבות גיל ה-50. חברת "בלו לוק" זיהתה את הצורך של גברברי ישראל להתמרד מעט והמציאה, בעיקר למענם, את אופנת Forty 7. העיקרון פשוט: אופנת רחוב – סטריט וור, המדמה קעקועים על טי-שירט וג'ינסים.

נשים מנוגה, גברים מועדים
כל ישראלית ממוצעת הזילה ריר, מפעם לפעם, על בחורים מקועקעים. חוויות הילדות שלי כוללות נסיעות לדיזנגוף סנטר, בטרום תקופת שווקי האוכל שלו, וביקור בחנות בה בן קראוס, הבן היפה עד כדי גיחוך של שמוליק, קעקע והסתובב מקועקע בין נערים אמיצים ונערות שמעריצות אותם. עכשיו לא חייבים לחפש חניה ליד הסנטר כדי להיחשף לקעקועים: הבגדים של בלו לוק מופצים ב-230 חנויות ברחבי הארץ.
 
הלוק האופנועי
 הלוק האופנועי   
האופנה של Forty 7 מבוססת על רעיון אופנת הרחוב. סיפור אופנות ההיפ-הופ והסטריט וור האמריקניות מרתק כמעט כמו פרק של "אוז". הכל התחיל עם סוחרי הסמים בבתי הכלא, ומסיבה שימושית לחלוטין: בכדי שהסוהרים לא יזהו איזה אסיר מוכר מה לאסיר אחר, ביקשו האסירים את מידות המדים הגדולות ביותר שהשב"ס האמריקאי היה מוכן לספק להם. התוצאה: מכנסיים רחבים מאוד, חולצות המגיעות עד לברכיים, כובעים המשוכים מטה בכדי להסתיר את העיניים.

בני הנוער בארה"ב, מוקסמים מכל מה שהלך כמו גנגסטר, נשמע כמו גנגסטר ונראה כמו גנגסטר, אימצו עד מהרה את הסגנון. הראשונים שגילו שבגדים רחבים הם לא ממש נוחים, היו החבר'ה על הסקייטבורד בשכונות המעמד הבינוני בלוס אנג'לס. כשהם הבינו שהם כל הזמן נופלים כי גלגלי הסקייטבורד נתקעים להם במכנס, החליטו הילדים לעבור לבגדים מעט יותר צמודים. כך נפרד לו הסטריט-וור מאופנת ההיפ-הופ ונולדה לה אופנה חדשה, בעלת גזרות מחמיאות יותר.
 

תל אביב - ניו יורק

מה אתם מעדיפים, טרייבל או לבבות?
 מה אתם מעדיפים, טרייבל או לבבות?   
הרעיון לקעקע בגדים נולד במוחו הקודח של דוד קדוש, בנו של אחד האחים קדוש, שלפני 35 שנה הקימו את "קדוש ג'ינס". השם "קדוש ג'ינס" הצטיין באותנטיות, אך התגלה כבעייתי מעט כשהתחרות התפשטה כמו אש בשדה קוצים משופשפים וקרועים, ראו ערך ליוויס, דיזל ורבים אחרים. או אז החל מיתוגה מחדש של "קדוש ג'ינס" כ"בלו לוק" – אופנה של ג'ינסים לכלל העם בישראל, עד מידה 60. Forty 7 משווק לקהל צעיר ואנורקסי יותר, עם מידות עד 44.

רצו הגורל והשוק החופשי, וקדוש פגש בסמואל, מעצב צעיר מניו יורק, בתערוכה בעיר הגדולה. החלו לדבר, לשתות ולדסקס כיצד ניתן לייבא את עיצוביו האולטרה-מגניבים של סמואל לישראל. התוצאה לא איחרה לבוא. המותג מיועדת לגברים שנמאס להם להסתובב עם החולצה של מגאדת' מכיתה ז', או לכאלה שפשוט בא להם להתלבש קצת אחרת. החולצות לגברים כוללות קרעים מיוחדים, ניטים והמוטיבים נעים בין הלוחמני לקיטשי: יש שם דרקונים וגולגולות או לבבות ופרחים. חלק מהחולצות הן בעלות קימוט, חלקן פולו או לייקרה צמודות לגוף, במגוון צבעים פסיכדליים או נקיים.

בעונה הנוכחית, אומר דוד קדוש, הבנים הם במרכז: "זיהינו מחסור באופנה לגברים בארץ, אך אנו מבטיחים לא להזניח את הנשים בעונת החורף". עם היורה, מבטיח קדוש, האחוזים יהיו שוויוניים יותר ויעמדו על 50 אחוז אופנת גברים, והמחצית השניה - לנשים.
 
 

גרדרובה שלמה ב-200 דולר

 
קדוש מחלק את זמנו בין ת"א לניו יורק. שם, הוא מספר, הוא נוכח שאפשר לקנות אופנה איכותית במחירים שלא עושים הרחבה לאוברדראפט. חזונו של קדוש מותאם לחוסר הצדק האופנתי בארצנו: הוא מבקש להביא אופנה איכותית במחירים שווים לכל נפש. "אם אני יכול לסגור ארון ב-200 דולר לעונה בניו יורק, אין שום סיבה שחבריי בתל אביב ישלמו 180 שקל לחולצה", הוא מסביר. המחיר הממוצע לטי-שירט נע בין 50 ל-70 שקל, הג'ינסים עולים בין 300 ל-450 שקל. בא לכם קעקוע בארון? נסו את חנות הדגל ברחוב אילת 47, תל אביב. ותקעקעו את זה.

בחזרה לפרויקט טי-שירט>>
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by