בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פעם שלישית גלידה 

פעם שלישית גלידה

 
 
יניב משיח

טירוף הטי-שירט, ה-T Market, חוזר בשלישית לסוף שבוע מרוכז שבו 70 מעצבים מקומיים יציגו כל וריאציה אפשרית לחולצת הטריקו הנצחית

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
החולצה הנקראת טי-שירט היא הפריט הבסיסי ביותר ששוכב לו מקופל בארון הבגדים שלנו. מערכת היחסים שננהל עם חולצת טריקו אחת יכולה להמשך שנים מהסיבה הפשוטה שקשה לעתים למצוא חולצה כזו שתענה על הציפיות שלנו. ומה אנחנו בסך הכל מבקשים? להיראות טוב, ככה קז'ואל אבל מחמיא, להסתובב עם חולצה שרק לנו יש ולא להזיע בתוכה בחודשי הקיץ החמים.

ירון דנוך, ספי גולן ומאיה גור הבינו את הצורך הבסיסי הזה בחיינו ובחייהם ובעקבותיו החליטו לייסד את ה-T-Market, שוק החולצות התל אביבי שייערך בסוף השבוע בפעם השלישית בתולדותיו. היזמים הצעירים פנו גם הפעם למעצבים, סטודנטים לאופנה ומעצבים גרפיים וביקשו מהם להציג את עבודותיהם בשוק, שיחגוג את החולצה, בשילוב מוסיקה, אלכוהול ואווירת סופשבוע.

לחלק מהמעצבים המשתתפים בשוק זוהי טבילת אש ראשונה. "המטרה שלנו היא לתת למעצבים חדשים במה לזנק ממנה ולממש את הפוטנציאל שלהם", אומרים המארגנים. בפעם הקודמת המטרה הזו מומשה באופן מרשים כשכ-13 אלף אנשים רעבים לטי-שירטים צבאו על מתחם האומן 17 בסוף שבוע של קניות פרה-פסח בחודש אפריל.
 
ANALU של דריה שועלי
 ANALU של דריה שועלי   
הפעם האירוע יתקיים ב-15-16 בספטמבר, סוף-השבוע הקרוב שהוא גם השישיבת האחרון לפני ראש השנה. ביומיים המרוכזים ישתתפו 70 מעצבים ומותגים, בהם אמריקן אפרל, ג'יפה, פלזמה, ג'יזס, המאוורר, תומר בן כנען, teesfactory ו- Bubulu. לקראת הסופ"ש הזמנו שלושה מהמעצבים המשתתפים לסיבוב התרשמות.

HOOD לאדם שר

אדם שר מתכוון להציג שתי סדרות בעיצובו בשוק החולצות. הראשונה, הנקראת City Camouflage, בשנייה, HOODIES שר מארח יוצרים ומעצבים מתחומים שונים שביקשו לגעת גם בלייפסטייל.

הסדרה הראשונה היא סדרת בגדי הסוואה ללוחמים ולוחמות עירוניים. מדובר בטישרטים בעיצובו של האמן הגראפי ג'ובוי (ירון שין), המתבססים על אימאג'ים ושלטים אורבאניים שזוכים לפרשנות גרפית וסימבולית עוקצנית, על ידי טייק-אוף על הטקסטים המקוריים.
 
 
ANALU  של דריה שועלי
 ANALU של דריה שועלי   
ב-HOODIES, שר מארח מתארחים את דריה שועלי, בדרך כלל עיתונאית ותסריטאית ("אפידורל", מגזין "עלמה"). תחת המותג "ANALU" יוצרת שועלי מזה מספר שנים פריטים בשיטת הקסטומייזד בגישת 'אין שניים זהים'. הפריטים נמכרו בעבר ברשת "רזילי" ובחנויות מעצבים אחרות. לכבוד שיתוף הפעולה עם שר יצרה שועלי סדרה מוגבלת של חולצות לנשים בצבעים דהויים. החולצות, בעיבוד ידני, מציגות מחשופי גב מגוונים והדפסים ברוח אורבנית.
מחירים:
חולצות, 60-120 שקל
 

Bubulu

הוראות פתיחת חלב ב-Bubulu
 הוראות פתיחת חלב ב-Bubulu    
טלי ויונתן קורמן, הפנים מאחורי Bubulu הם מעצבים גרפיים במקצועם ומהמשתתפים הוותיקים של ה-T Market. השניים, שהפגינו נוכחות בכל שלוש הפעמים בהן השוק נערך, מספרים כי "בפעם הראשונה עיצבנו מספר מצומצם של הדפסים כי לא ידענו מה יהיה היקף ההיענות ותוך שעתיים נחטפו כל החולצות". הפעם הם מבטיחים שהם מוכנים. Bubulu, אגב, הוא שמו של כלבם האהוב של בני הזוג.

הליין הפוליטי-הומוריסטי בחולצות Bubulu זכור אולי לצופי "האלופה", בעקבות שילובן של מספר דוגמאות מתוכו בתלבושות הסדרה. בין ההדפסים של המותג נמצאים פורטרטים הומוריסטיים של ראשי ממשלה לשעבר, דוגמת גולדה מצוידת בכנפיים, בן גוריון עומד על הראש כשלגופו תחתוני לבבות ומשה דיין בהשראת ספוק מ"מסע בין כוכבים".
 
נופי תל אביב לפי MIK
 נופי תל אביב לפי MIK   
בליין החדש של בני הזוג קורמן ניתן למצוא חולצות עם הדפסים משלימים, כמו במקרה של החולצה שבחזיתה מודפס קרטון חלב ובצדה האחורי מופיעות הוראות הפעלה לפתיחתו. השנה גם הצרכנים הצעירים במיוחד יוכלו להינות מההדפסים של Bubulu, שכן הבני הזוג החליטו הפעם להשיק את ההדפסים המוכרים גם בקו חולצות לתינוקות.
מחירים:
חולצות בנים, 70 שקלים
חולצות בנות, 80 שקלים
גופיות, 60 שקלים
חולצות לתינוקות, 35 שקלים
ניתן להשיג גם בכתומנטה ובאתר הבית של Bubulu>>
 

MIK

הדקל העירוני של MIK
 הדקל העירוני של MIK   
איילת צורי ומיריק חממי הן בעולת המותג MIK, המעצבות בגדי נשים מהסטודיו הקטן שלהן במרכז תל אביב כבר למעלה מארבע שנים. זו להן הפעם הראשונה בפסטיבל ההדפסים. קולקציית החולצות של השתיים כוללת הדפסי צילומים של איילת, צלמת מקצועית.

בצילומים המודסים של המותג נראים נופיה של תל אביב, בהם עץ דקל עירוני על רקע צומת כבישים שלדברי השתיים מייצר "מעין משחק על התמונות שמאפיינות בדרך כלל את הוואי". דוגמאות נוספות שהשתיים מדפיסות הן הדפסי סימוני הולכי רגל וחובבי הפינק פלויד ישמחו גם לגלות הדפסי מחווה ללהקה.
מחירים:
חולצות- 80 שקלים
ניתן להשיג גם בסטודיו ברחוב לונץ 12 פינת ביל"ו, תל אביב
 

Dizorder

דור הגולגלות של Dizorder
 דור הגולגלות של Dizorder   
קרן רבינוביץ וליאן מונין הכירו בגיל 15 כשלמדו יחד עיצוב אופנה ומאז לא נפרדו.. אמנם שתיהן שימשו כמעצבות אופנה בחברות מסחריות כלי קופר ורנואר אך בהמשך הן החליטו לפרוש לדרך עצמאית ומזה שלושה חודשים הן מוכרות את עיצוביהן תחת השם Dizorder לגברים ו- Girl 69 לנשים בחנויות כ"צ'וצ'ה" ברחוב שינקן בתל אביב, "קפסולה" בראשון לציון וקריית אונו ו"במובילה" שבבצרה.

לצמד המעצבות הצטרף לאחרונה עומר מונין, אחיה של ליאן ויחד הם החליטו לקחת חלק ב- T Market ולאפשר לחובבי הסגנון הגותי-אורבני להינות מפרי עיצוביהם, שקרן מתגאה שעיצבה בסגנון "הרבה לפני שהוא הפך ללהיט". ההדפסים על הטי שרטים מיוצרים בעבודת יד והנושאים נעים בסביבות הגולגלות, עלי שלכת ושאר תמונות מלנכוליות. "אנחנו אוהבות לצייר גם נשים ובהרבה חולצות מודפסות נשים בסיטואציות שונות" מוסיפה רבינוביץ'.
מחירים:
חולצות נשים 60-120 שקל
חולצות גברים 60-90 שקל
 

Luz

רולינג סטונס בזהב של לוז
 רולינג סטונס בזהב של לוז   
ערן לוז משמש בימים כתיקונים כמעצב אתרי אינטרנט, דפוס וביתני אירועים. נסיונותיו בעיצוב חולצות נבעו לדבריו מהצורך שלו לגוון את נתיבו האמנותי. המוטיב המרכזי בחולצות של לוז הוא דימויים חצי-פרובוקטיביים בטכניקת הדפסה בזהב וכסף. לוז אומר שמטרת השילוב הייתה להדגיש את הפער בין "האימג' הלא-נוח לצפייה וההדפס בזהב, ההופך אותו ליוקרתי ונוצץ". חוץ מחולצות, לוז יציע בשוק גםתחתוני נשים עשירים בהדפסים מעולם הרכב והמכונות.
מחירים:
חולצות, 110 שקלים
גופיות, 80 שקלים
תחתוני נשים, 30 שקלים


Market T, מועדון ברזילי, רחוב הרכב 13 תל אביב
שישי שבת 15.16 לספטמבר
שעות הפעילות: 10:00-20:00
כניסה: 5 שקלים

בחזרה לפרויקט טי-שירט>>
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by