בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
שינוי קונספט 

שינוי קונספט

 
 
מערכת נענע

רשת מנגו משיקה קמפיין וחנות קונספט חדשה בארץ. החנות מגיעה קומפלט מספרד וזהה בעיצובה לחנויות האחרות ברשת. בצדק, מגזין ווג העניק לעיצוב הזה פרס

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מבט רוחבי אל החנות (יח"צ)
 מבט רוחבי אל החנות (יח"צ)   
רשת האופנה הספרדית מנגו משיקה השבוע קמפיין בינלאומי בכיכובה של הדוגמנית/שחקנית מילה ג'ובוביץ'. במסגרת מסע הפרסום, פרצופה החיוור של העלמה צפוי להימרח על כל שלט חוצות רענן תחת הסיסמה Your Inspiration. במקביל לקמפיין הטרי מתחדשת הרשת בישראל עם חנות קונספט חדשה בקניון עזריאלי שתשתרע על-פני 800 מ"ר ותחולק לשלושה אזורי קנייה נפרדים.
 
מובילת הקמפיין ג'בוביץ' (יח"צ)
 מובילת הקמפיין ג'בוביץ' (יח"צ)   
מה אומר המושג הערטילאי "חנות קונספט"? ובכן, המשמעות היא שמנגו משבטת עיצוב אחד בכל חנויותיה בעולם. כלומר, אם ביקרתם היום בחנות בעזריאלי ומחר במקרה תפלו על החנות של החברה בברצלונה, אז תוכלו לדעת בדיוק היכן למצא את אזור החגורות ואת הקופות, כיוון שהחנויות חולקות עיצוב זהה.

החנות מגיעה לישראל בשלמותה מספרד. כל הפריטים בה, כולל חלקי הריהוט, התאורה והמדפים הוטסו במיוחד וכך ייצרו חנות זהה לחנויות הקונספט של מנגו בפאריז, לונדון, ועוד סידני וכאלה. העיצוב הזה זכה לאחרונה בפרס עיצוב חנויות קונספט לרשתות של המגזין ווג, המעניק מדי שנה אותות הצטיינות לחנויות יפות במיוחד.

על תהליך התכנון ובנייה הופקד צוות ספרדי שביסס את העיצוב על שימוש בקווים מינימליסטיים, כרצפת בטון מוחלק, ריהוט עץ ומתכת וצמחיה ירוקה. את אלה מלווים קירות בוהקים בגוונים בהירים ותאורה שקועה, המעניקים את הדגש לקולקציה שעל המדפים והקולבים. תאוות ההיי-טק מסופקת בסדרת מסכי פלזמה מלבניים המשולבים בקירות ומקרינים את סרטוני התדמית של הרשת. בין אלה נמצאים סרטונים מתצוגות אופנה והצגת הטרנדים העולמיים של הרשת לעונה הקרובה.
 
מינימליזם להדגשת הפריטים (יח"צ)
 מינימליזם להדגשת הפריטים (יח"צ)   
עם פתיחת החנות החדשה בארץ מתרחב גם ההיצע והרשת מתכוונת לשווק לראשונה במחוזותינו גם את קולקציית הפרימיום שלה, כך שבסיכומו של דבר בכל רגע נתון יוצעו למכירה בחנות החדשה למעלה מ- 1,000 פריטים שונים שיתפרשו כאמור על 800 מטרים רבועים. העומס הכבד של האביזרים ופריטי הלבוש שיפרשו מעלה את החשש לקשיים בהתמצאות ולתחושת "תפסת מרובה לא תפסת". המגוון אולי יעזור למנוע את תחושת ההמוניות, אך מעניין לראות איך יתמודדו במנגו עם תחושת הרתיעה של הקהל המקומי במפגש עם מותג מוכר שעבר מתיחת פנים והזרקת יוקרה.
 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by