בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
ליל כלולות על הרצפה 

ליל כלולות על הרצפה

 
 
סימה שושן

הרהיטים של זוג טרי ואופטימי לא הגיעו במועד, וכשהגיעו היו רהיטים של מישהו אחר. ניסיונות לשנות את העובדות המצערות האלה, עלו להם באיומים, ניתוקים ועוגמת נפש, שאיש לא שילם עליה עד כה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אנשים שעומדים להתחתן הם לפעמים אופטימיים וחייכנים יותר מאנשים אחרים. זו עדיין לא סיבה לנצל את הנאיביות החביבה הזאת, בטח לא כפי שעשו לאמציה וענת בחנות רהיטים בבני ברק.

השניים, זוג ממרכז הארץ, הזמינו חדר שינה חדש, שבועיים לפני ששברו את הכוס. המדובר היה בחדר שינה מלא הכולל מיטות, מזרנים, שידות וארון, כל אלה הוזמנו ב"נעורים", חנות בבני ברק. החדר הרומנטי עלה להם כ-7,000 שקל.

בעת ההזמנה הציבו בני הזוג תנאי לקיום העסקה: הבטחה בעל פה ובכתב מצד החנות שחדר השינה יסופק להם לכל המאוחר יומיים לאחר החתונה, כשבועיים מיום ההזמנה. הגיוני, חשבו, מאחר שבדירה החדשה אליה תכננו לעבור מיד לאחר ערב החתונה המתין להם חדר שינה ריק.

ביום חתונתם התקשרו בני הזוג לחנות וביקשו לאשרר את מועד אספקת הרהיטים. בשיחה עם לארי, בעל החנות, הם גילו שאינו מודע להזמנתם ולמועד האספקה שנקבע. עם זאת, לאחר דין ודברים, הבטיח לארי לבני הזוג שיספק להם את חדר השינה במועד המתוכנן, כפי שסוכם מלכתחילה.

שמחים ונרגשים קיבלו בני הזוג את המוביל שהגיע עם הריהוט יומיים לאחר מכן. אך בדרכו אל חדר השינה נפגע הארון ואף גרם לנזק לתקרה. האכזבה הגדולה עוד הגיעה כשהמוביל העלה את המיטה והמזרונים ואז גילו בני הזוג לתדהמתם כי אלו אינם הרהיטים שהזמינו.

המוביל, שלדבריו, לא ידע דבר, השאיר את הריהוט בדירה ונטש. את לארי, בעל החנות, התקשו בני הזוג להשיג בטלפון. בשיחה עם נציג אחר מהחנות, הבינו שחדר השינה שלהם הורכב אצל משפחה אחרת באשדוד. שום התנצלות מצד החנות לא הגיעה.
 

ישנים על הרצפה

 
לאחר מספר ימים, שבמהלכם נאלצו בני הזוג לישון הרצפה על מזרונים עטופים ניילונים, ולאחר אין ספור שיחות טלפון לחנות בהן התעקשו, התווכחו והתעמתו עם המוכרים בחנות כדי שיחליפו להם את הריהוט השגוי בזמן סביר, הגיע מוביל שלקח את הריהוט השגוי. עם זאת, אותו מוביל לא חזר בסוף היום עם הריהוט הנכון, כפי שהובטח לזוג הטרי. הפעם נאלצו השניים לבלות את הלילה ישנים על שמיכות על הרצפה הקרה.

לבסוף, בעיכוב של כשבוע, לאחר שיחות טלפון רבות, ימי עבודה שהפסידו בני הזוג, ועגמת נפש רבה, סופק להם הריהוט הנכון. עם זאת, גם הפעם היו תקלות: הרהיטים הורכבו בצורה רשלנית (מיטה אחת גבוהה מהשניה, ידיות הארון אינן מיושרות, מסמר בולט באחת המגירות, חבלות ושריטות בחלקים שונים של הריהוט). הנזק בארון תוקן אמנם, אך הנזק שנוצר בתקרה לא תוקן.
 

לא כולל שירות

אין מיטה, יש הרבה עוגמת נפש
 אין מיטה, יש הרבה עוגמת נפש   
ענת ואמציה מספרים כי בכל פניה שלהם לבעל החנות, המתקרא לארי, הם זכו ליחס מזלזל, טון מתנשא וקול רם מדי, כמו גם איומים וניתוק טלפונים. כמו כן הוא מעולם לא החזיר להם טלפון כפי שהבטיח.

מותשים ומאוכזבים פנו השניים ללארי, וביקשו לקבל פיצוי. הם הניחו שאחרי כל הסבל שעברו ועגמת הנפש הרבה שנגרמה להם מדובר בדרישה הגיונית. לארי לא חשב כמותם: הוא הגיב בזעם לדרישתם, לא התנצל, ואף האשים את הזוג בסחיטה. ענת ואמציה פנו למועצה הישראלית לצרכנות, אך שם הושב להם כי המועצה אינה מטפלת במקרים של עגמת נפש.

במהלך החודש האחרון ניסתה מערכת נענע ליצור קשר עם בעל החנות ולקבל את תגובתו למקרה, אך מטעם החנות נמסר לנו כי הוא עסוק. לאחר טלפונים רבים, שמעולם לא חזר אליהם, נאלצנו לפרסם את הכתבה ללא תגובתו.
 
 
עם זאת, ואף על פי שהמוצרים הגיעו בסופו של תהליך לבית הלקוחות, התהליך עצמו היה קשה, מסורבל, לא מקצועי ומזלזל. אין רהיטים ששווים התעללות כזו, והזוג הטרי למד את זה על בשרו.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by