בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
אימוני יופי 

אימוני יופי

 
 
אנינה לייטנר

חשבתם שבחירת צבעים והתאמת בגדים היא עניין של טעם אישי או מודעות אופנתי? טעיתם. מביוטי קואוצ'יניג מלמד שיופי הוא עניין של הרמוניה ואפשר ללמוד איך מתאימים צבעים ובגדים לסוגי גוף שונים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
אמרו את זה לפנינו: "לעולם לא תקבל הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשון". זו לא חוכמת רחוב אלא עובדה המבוססת על מחקרים שגילו שלוקח לנו דקה לגבש דעה על אדם וב-97 אחוזים מהמקרים הדעה הזו מושפעת מהמראה. הצרפתים, שהמראה והאסתטיקה חשובים להם יותר מכל פיתחו שיטה המבוססת על כלים מדעיים כמו אנליזה של צבעים, חישוב צללים ומשקלים, מבני פנים ועוד במטרה לגרום לאנשים להיראות במיטבם. לורן ברק, דוגמנית גאלית בדימוס, ומומחית ב"ביוטי קאוצ'ינג" בהווה, מגלה כמה עקרונות מתורת הרילוקינג (Relooking). ביוטי קואוצ'ינג, כשמו כן הוא, הוא שיטה המנחה כיצד להתאים לכל אחד את הבגדים והלוק המתאימים לו.
 

אנליזה של צבעים

יש להבין את נתוני הגוף בבחירת הצבעים (ASAPimages)
 יש להבין את נתוני הגוף בבחירת הצבעים (ASAPimages)   
בחירת צבעים, בניגוד למה שחושבים, לא קשורה להעדפה אישית, אלא היא פרמטר הנובע משילוב מערך הפיגמנטים של האדם וההשפעה הפסיכולוגית של צבעים על רעיו. לדוגמה, הידעתם שאם אתם לובשים שחור לראיון עבודה, אין לכם סיכוי לקבל את העבודה, כי יצרתם אצל המראיין תחושה של לחץ ומורא (זו הסיבה ששופטים לובשים שחור, למשל). מצד שני, לכל צבע יש שתי השפעות, ולכן הוא תלוי סיטואציה. אותו שחור, הפעם בשמלה שחורה בלילה, יקרין קלאסיות ואלגנטיות.

מורפולוגיה: מבנה הגוף

אנשים שלא מבינים את תורת מבנה הגוף, תמיד ייראו נטולי פרופורציות ולא משנה כמה הם ישקיעו בבגדים. בחירה לא נכונה של הלבשה תבליט ישבן בולט מדי, רגלים רחבות, בטן בולטת או זרועות דקות. את הגוף צריך ללמוד לאזן כדי ליצור מראה כללי הרמוני. נשים בעלות מבנה אגן רחב, למשל, צריכות ללבוש חולצות שמעניקות תחושת רוחב, כדי שיאזנו את האגן. איך עושים את זה? החלק התחתון חייב להיות רחב בצבעים כהים יותר מהחלק העליון ובלי כיסים שיוצרים אשליה של נפח.
 

המראה כמכלול

שמלה שחורה תותיר רושם אחר מלבוש שחור בראיון עבודה (ASAPimages)
 שמלה שחורה תותיר רושם אחר מלבוש שחור בראיון עבודה (ASAPimages)   
להגיד לאישה שיש לה חצאית יפה זו לא מחמאה. המחמאה האמיתית תהיה להגיד לאישה עצמה כמה יפה היא נראית, ו"יפה", לעיתים קרובות, הוא פונקציה של הרמוניה. כלומר, מומלץ להמנע מפריטים בולטים מדי וצעקניים. אף פריט לא יכול להיות מדהים, אלא רק מתאים, משתלב. יופי ואסתטיקה הם משוואה שמורכבת קודם כל מסימטריה והתאמה.

בגדים קונים לבד

כשאנחנו הולכים לקנות בגדים עם אנשים אחרים, לעיתים קרובות הם משליכים עלינו את הצרכים והתשוקות שלהם, וזה מבלבל. גם ממוכרים צריך ללמוד להתעלם. כשקונים בגדים צריך ללמוד להשקיט את כל הרעשים שיש בראש ולהיות מרוכזים - זהו תהליך שאדם צריך לעבור עם עצמו.

בין אישיות מגובשת לאופנה

כשאנשים לא מחוברים לעצמם, גם עם ארון מתפקע אין להם מה ללבוש, כי הקניות שלהם נעשו מתוך חשקים שלא קשורים למציאות. כשיש פער בין האישיות האמיתית למראה החיצוני אנחנו עשויים להרגיש מחופשים, לא טבעיים. יש אנשים שלא יודעים להסתכל על עצמם במראה כפי שהם באמת, הם מסתכלים על איזו פנטזיה. המטרה בביוטי קואוצ'ינג היא לחבר את האישיות ואת מבנה הגוף שלהם למראה המתאים להם. במקרים רבים התוצאה היא הקלה גדולה, ופיתוח יכולת להתלבש ולהתחדש עם מלתחה המורכבת מ-12 פריטים בלבד.
 
 

להתלבש בהתאם לתפקיד

הבחירה צריכה להיות הרמונית (ASAPimages)
 הבחירה צריכה להיות הרמונית (ASAPimages)   
החוק הכי חשוב הוא לדעת להתאים את עצמך לסביבת העבודה שלך. אין דבר נורא יותר מעורך דין שמתלבש כמו מאמן כושר. הרבה אנשים לא מצליחים לקבל את המציאות ומתמרדים נגדה בעזרת הלבוש וזה יוצר המון בעיות. רק כשאדם מצליח לעשות סימביוזה בין המקום שבו הוא נמצא לאופן שבו הוא מתלבש, הוא יתחיל להרגיש טוב עם עצמו ולהצליח.

בין מיניות ומעמד

במקומות עבודה יש קוד לבוש ברור שמטרתו למנוע הסחות דעת מיניות מהעובדים. באירופה נשים פתחו את המרוץ לשוויון באימוץ קוד לבוש גברי: חולצה מכופתרת, תספורת קצרה ומעט איפור. כשהן יוצאות לבלות אחרי העבודה, הן יתלבשו באופן סקסי ומשוחרר. האישה במזרח התיכון עדיין מרגישה פחות חזקה בתחום הזה, ולכן גם כשהיא מפנימה את קוד הלבוש, היא קצת מתחכמת: המחשוף קצת עמוק והחצאית קצרה יותר. במקרים כאלה יש לבדוק האם הלבוש משדר חוסר ביטחון. תשאלו את פנינה רוזנבלום.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by