בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
קרוסאובר 

קרוסאובר

 
 
מיה זיו

דיג'ייז ישראלים חברו למותג LEE ועיצבו את "טי שירט המועדונים" האולטימטיבית. למרות הכותרת המבאסת היו שם תוצאות מעניינות. לא כולל חולצת הדיסקים של אלה גוטמן

 
 
 
 
 
 
 
 
 
אלה גוטמן ויצירתה (יח"צ)
 אלה גוטמן ויצירתה (יח"צ)   
כבר עייפנו משיתופי הפעולה התמוהים שממציאים מותגי האופנה בארץ רק כדי לזכות במעט התייחסות מהתקשורת. שיתוף הפעולה האחרון בשורה הוא של חברת מוסיקה פלוס ומותג הג'ינס LEE, אשר חברו יחדיו כדי ליצור את טי שירט המועדונים האולטימטיבית.

נציגי מוסיקה פלוס, הדיג'ייז אלה גוטמן, מורן קריב, יותם בן שלום, צחי בר-און ואריק קנס נבחרו כדי לעצב טי שירט עצבנית וצעירה שתשקף את תרבות המועדונים הישראלית. התקליטנים הנבחרים קיבלו יד חופשית בבחירת העיצוב והחומרים והדרכה צמודה ממעצבי הבית של מותג LEE.

כל די.גיי נתן לחולצה בעיצובו את התרגום האופנתי שלו על ידי שימוש בחומרים שמדברים אל ליבו וסגנון שמשקף את עולמו המוסיקלי. בין אלה, דיג'יי אלה גוטמן שילבה תחרות ומנז'טים רחבים ונתנה לחולצה מראה ויקטוריאני, דיג'יי יותם בן שלום בחר בעולם הרטרו החביב עליו ועיצב סווצ'ר במראה שנות ה-70.
 
מימין: יותם בן שלום, מורן קריב, אריק קנס, אלה גוטמן וצחי בר און
 מימין: יותם בן שלום, מורן קריב, אריק קנס, אלה גוטמן וצחי בר און   
כשהתוצאות אינן גימיקיות- דוגמת שילוב דיסקים במרקם החולצה, העיצובים נראים דווקא מעודכנים, גם אם לא פורצי דרך בחדשנותם. לכן לא ברור מדוע ב-LEE בחרו לתת למיזם את הכותרת העבשה והמיושנת "טי שירט מועדונים". האם חולצה וינטאג'ית מכופתרת לא תעבור את סף הסלקציה בכניסה?

חוסר התכלית של הפרויקט החדש מועצם מול העובדה כי את החולצות בעיצוב הדיג'ייז לא תזכו לעולם לראות על המדף. החולצות ישמשו כהשראה בלבד למעצבי המותג בעיצוב הקו הישראלי שלו ל-2007.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by