בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
לוקחים ללב 

לוקחים ללב

 
 
נינה קסטנר, מדור פרסומי

קחו אומגה 3 ותהיו בריאים יותר, חזקים יותר ורזים יותר. אל תאמינו לנו – תקראו את המחקרים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
אומגה 3. יעשה לכם רק טוב
 אומגה 3. יעשה לכם רק טוב   
אנחנו שומעים את זה בכל מקום בשנים האחרונות, אבל לא תמיד יודעים במה מדובר. "אומגה 3", אומרים לנו, "קחו אומגה 3 ותהיו בריאים יותר, חזקים יותר, זה יוריד לכם את רמת הכולסטרול בדם, יפחית את רמת השומנים בדם, יעזור ללב, לעיניים, לסוכרת, לילדים, לנשים הרות". האמנם? הייתכן שחומר אחד יהיה אחראי לכל כך הרבה דברים טובים? ובכן, בדקנו, וגילינו שייתכן גם ייתכן.

חומצות שומן אומגה 3 מצויות בשפע בדגים שמנוניים כגון סלמון וטונה וסרדינים, בזרעי פשתן, שמן קנולה ואגוזי מלך, ועוד. הסגולות המשויכות לאומגה 3 הן רבות ומגוונות: היא הוכחה כמפחיתה את הסיכוי לדום לב, נוגדת קרישה ואנטי דלקתית, מסייעת בשמירה על בריאות העיניים, ומסייעת בירידה במשקל. המחקרים מוכיחים שאומגה 3 הוא אחד הרכיבים החשובים לתזונתנו, אולם לצערנו, לא תמיד קל למצוא את זה בתזונה היומיומית שלנו. הסביבה בה חיים הדגים שאנו אוכלים, ההנדסה הגנטית שעוברים הפרות, הירקות והבשר שאנו אוכלים, כל אלה ממעיטים באחוזי החומרים המיטיבים.,

על כן מומלץ לסייע לריכוז האומגה 3 במזון שאנו אוכלים גם בתוסף מזון חיצוני, שישלים את המינון אשר לו אנו זקוקים כדי שישפיע על גופנו בצורה הטובה ביותר. הדרך המעשית והנוחה ביותר להבטיח אספקה שוטפת ומדויקת של חומצות אומגה 3 היא לצרוך באופן סדיר השלמות תזונתיות של אומגה 3 בצורת כמוסות. כמוסות אלספה הן כמוסות שמן דגים בעלות כמות חומצות שומן אומגה 3 מוצהרת, בדוקה ומוכחת. כך נוכל להיות בטוחים ושקטים שאנו צורכים אומגה 3 בכמות מספקת לגופנו ושיש שם את כל מה שאנו נדרשים לו לשגרה יומיומית וגם לתחזוק הגוף בעתיד.

שימוש סדיר בכמוסות הוא בעל יתרונות רבים. המינון בכמוסות הוא קבוע ומדויק וניתן להתאימו לצרכים הבריאותיים המשתנים. אין לכמוסות כל טעם לוואי או ריח בלתי רצוי וקל לבלוע אותן מכיוון שהן רכות. תהליכי היצור והבקרה של כמוסות הם מוקפדים ביותר ולכן חומצות השומן אומגה 3 שבהן הן באיכות הגבוהה ביותר.
 

אומגה 3 לתינוקות ולילדים

טוב גם לאמא וגם לתינוק (תמונות: ASAP)
 טוב גם לאמא וגם לתינוק (תמונות: ASAP)   
חומצות השומן ההכרחיות מקבוצת אומגה 3 חיוניות להתפתחות אופטימלית של העובר. הן חשובות במיוחד להיווצרות מוח בריא, עיניים ומערכת העצבים. כל אחד מאברים אלה עשוי בחלקו הגדול מחומצות שומן אומגה 3. במחקרים נמצא שאם תזונתה של האם ההרה אינה מספקת כמות נאותה של אומגה 3, היווצרות אברים אלה אצל העובר ותיפקודם עלולים להשתבש.

חומצות שומן אומגה 3 בטוחות לגמרי גם לשימוש בקרב ילדים, אך עלולות להיות בעיות מעשיות בנטילתן בצורת כמוסות לילדים רכים עד גיל חמש. עבור הקטנים שאין להם בעיה בבליעה יוצרו כמוסות אומגה 3 קטנות וקלות לבליעה בטעם עדין של תות שדה, שילדים אוהבים. עבור ילדים המתקשים בבליעת כמוסות יוצרו במיוחד תערובות של אומגה 3 עם טעמים שונים שניתן לתת אותן לילדים בכפית - במרקם קרמי, חלק ובטעם פירות המנטרל את טעם שמן הדגים. ניתן לערבב את המחית בגרבר, ביוגורט או מעדן, ואפילו בשוקו או בשייק על בסיס חלב – העיקר שהתוסף יגיע למקום הרצוי.
 

אומגה 3 למבוגרים

טוב לראייה, ללב ולראומטיזם
 טוב לראייה, ללב ולראומטיזם   
ראייה: ממצאים מצביעים על קשר בין צריכה מוגברת של אומגה 3 חוצות אומגה 3 מסייעות לבין סיכון מופחת להתנוונות הרשתית – מה שעשוי למנוע בסופו של דבר, עוורון. החוקרים משערים כי נוכחות של חומצות שומן אומגה 3 שומרת על גמישות כלי הדם בגלגל העין, מגנה מפני ניזקי חימצון בעין וכנראה באופן זה מעניקה הגנה מסוימת מפני התנוונות הרישתית.

סוכרת ומחלות לב: נמצא קשר ברור בין צריכת אומגה 3 לבין הקטנת הסיכון למחלות לב והחמרת הסוכרת. ממצאים מוכיחים כי צריכה סדירה של דגים עשירים באומגה 3 רצוי שתהיה חלק מתוכנית תזונה בריאה של הלוקים בסוכרת, אם כי אחד מעורכי המחקר הזהיר מפני המתכות הכבדות שעלולות להיות בדגים והציע להמירם בכמוסות מרוכזות שנקיות מרעלים וממתכות כבדות. אגודת הלב האמריקאית ממליצה על נטילת כמוסות מרוכזות של אומגה 3 לשם קבלת הגנה שניונית מפני התקפי לב (מדובר באנשים שלקו בליבם ומעוניינים להקטין את הסיכון להתקף לב חוזר או לדום לב).

ראומטיזם: צריכה סדירה של השלמות תזונתיות של אומגה 3 מפחיתה, באופן עקבי, את מספר המפרקים הרגישים ואת נוקשות המפרקים בבוקר בקרב הלוקים בדלקת מפרקים ריאומטית. במקרים שנחקרו, צריכת ההשלמות התזונתיות באה כתוספת לטיפול תרופתי, ותוצאותיה המיטיבות ניכרו רק לאחר 12 שבועות של נטילה סדירה.
 
 

אומגה 3 לדיאטה

וטוב גם לדיאטה. תאמינו או לא
 וטוב גם לדיאטה. תאמינו או לא   
חומצות שומן אומגה 3 יכולות לסייע לירידה במשקל בכך שהן מאפשרות לכל תאי הגוף לתפקד במיטבם. השמנת הגוף היא תוצאה של הצטברות עודפי קלוריות הנאגרים בצורת רקמות שומן. מחסור בקלוריות (כמו בעת דיאטת הרזיה למשל) מביא להשתחררות הקלוריות על ידי "שריפת השומנים". אצל חלק מאיתנו מנגנון זה אינו פועל כשורה, בשל חוסר איזון ומחסור באומגה 3. התוצאה, לפי טענת מדענים, היא קושי גובר של התאים להשתחרר מהשומן שאגור בהם. במחקר שנערך נמצא כי ניתן לרדת במשקל טוב יותר בעזרת דיאטת הרזיה שנוטלים במהלכה השלמה תזונתית של אומגה 3.

אומגה 3 למאמינים

תאמינו או לא: "אלספה" מספקים כמוסות אומגה 3 כשרות, שמעניקות למי שמקפיד תוסף נקי מכולסטרול, מתכות רעילות וכימיקלים, עם ריכוז בדוק של חומר פעיל, המיוצרות על פי תקן איכות המבטיח בטיחות וניקיון המוצר. יצרנית אלספה כשר הינה היצרנית היחידה בארה"ב שקיבלה אישור זה. אתם יכולים להיות רגועים.

רוצים ללמוד עוד על אומגה 3 והבריאות שלכם? הכנסו לאתר
רוצים לקבל מידע נוסף? מלאו את הטופס הבא
 

- מדור פרסומי -

 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by