בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
התפריט הנכון לרזון 

התפריט הנכון לרזון

 
 
אנה קנטור, מדור פרסומי

5 ק"ג או 50 ק"ג, לפעמים כל מה שצריך זו רק אוזן קשבת ומסגרת, ואתם כבר בחצי הדרך להרזייה. חלי ממן עשתה את זה, גם אתם יכולים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
חלי ממן. 30 ק"ג פחות
 חלי ממן. 30 ק"ג פחות   
חלי ממן סבלה מעודף משקל במהלך רוב חייה. היא ניסתה דיאטות שונות ומשונות, כדורים כאלה ואחרים, אבקות, דיקור, ושאר הפתעות, ומכולן נחלה אכזבה. המשקל העודף הכביד עליה. הוא גרם לה לדימוי עצמי נמוך, לחוסרי בטחון, והנסיונות החוזרים ונשנים שלא צלחו גרמו גם לתחושת תסכול גדולה, ולמצב רוח ירוד בכל פעם שהלכה לכיוון הראי כדי להתרשם מצורתה החיצונית.

חלי היתה בשפל. ומהשפל אפשר רק לעלות: ברגע שהבינה שמדובר בהתמכרות לאכילה, ולאחר שקיבלה את הדחיפה מחברה טובה, עשתה מעשה. היא הצטרפה לקבוצת תמיכה, לאחר שקראה כי הדרך הטובה ביותר לטפל בהפרעות אכילה בכלל ובהתמכרויות אכילה בפרט, היא קבוצתית.

30 ק"ג – זה המספר שממנו נפרדה חלי בתוך 8 החודשים הבאים. 30 ק"ג שהשילה בזכות תזונה נכונה ואחראית והרבה תמיכה של הקבוצה. 30 ק"ג שלעולם לא יחסרו לה ושאליהם אינה מתגעגעת לעולם. 30 ק"ג שלימדו את חלי מהי הדרך הנכונה לשנות את החיים, ושכל השאר זה סתם הסחות דעת בדרך למטרה. היום היא כאן ללמד את כולנו: לאחר שהקימה עשרות קבוצות ברחבי הארץ וחוותה על בשרה וליוותה את בשרם בהשלת הקילוגרמים העודפים, נראה שחלי ממן היא אוטוריטה אמיתית בתחום.
 

תמיכה קבוצתית

יש מי שמפקח ומעודד (תמונות: ASAP)
 יש מי שמפקח ומעודד (תמונות: ASAP)   
למה דווקא קבוצה? בראש ובראשונה, אנחנו כבר יודעים ממצבים שונים בחיים שלנו, שביחד הרבה יותר קל. כשאנחנו מגלים שאנחנו לא לבד, ושהבעיה שלנו היא בעיה של רבים נוספים, האבן הכבדה יורדת מהלב ומאפשרת לנו לעשות עבודה אמיתית. אין כמו מישהו שעמד במקום שלנו, שאומר לנו שהוא עבר את זה. אם הוא יכול – גם אנחנו יכולים.

מעבר לכך, זוהי הזדמנות מצוינת לצאת מהבית, להתרחק מהמקרר, ולהקדיש לעצמנו קצת זמן איכות, שעה וחצי שבהן אנחנו במרכז. במהלך הזמן הזה יש לנו הזדמנות להכיר אנשים חדשים, שיטלטלו לנו קצת את השגרה ויכניסו טעמים חדשים לחיינו.

ולבסוף, בקבוצה, קטנה כגדולה, קיימת האפשרות לקבל את התמיכה והפיקוח שאנחנו זקוקים להם, אפילו מבלי לדעת. כך אנו לא אוכלים לבד בבית, אלא נשקלים בצורה מסודרת. כך אנו נחשפים לטיפים חדשים של אחרים, שצולחים את הדרך שלנו. כך אנו מקבלים עידוד וטפיחה על השכם על כל ביס שהתעמתנו איתו.
 

כללים להצלחה

10 כללים קלים
 10 כללים קלים   
ממן אינה מסתירה את הסודות. בעיניה, כל אחד מאיתנו הוא המפתח להצלחה של עצמו. היא פורשת את הכללים באופן מסודר על פני 10 עקרונות, שאם נצליח לעמוד בהם, אולי נזכה להתקדם במסע אל עבר ההרזיה והבריאות. הכללים הם פשוטים, קלים ליישום, ועם זאת עשויים להיות מאוד מאוד קשים למי שמצוי במקום בעייתי בחייו. קראו והפנימו:

1. ארוחת הבוקר: לאחר צום הלילה רמות האנרגיה והסוכר בדם נמוכות, מה שיכול להוביל לתחושת עייפות, לחוסר ריכוז ועצבנות. דילוג על ארוחת הבוקר מפר את האיזון הביוכימי ועלול לגרום לתיאבון מוגבר דווקא בשעות הלילה. עם אכילת ארוחת הבוקר אנו גורמים לקצב חילוף החומרים לפעול ולהתחיל בתהליך שריפת השומנים.
2. היערכות וגיוון: חשוב מאוד שהאוכל יהיה זמין וטעים. כאשר אנו דואגים למרק ירקות וסלט ירקות קבועים במקרר קל לנו יותר להתמודד עם פיתויים. כאשר אנו דואגים לצ'פר את עצמנו במוצרים "חוקיים" כגון מעדני חלב, גלידות דלות בקלוריות, חטיפי בריאות, נעלמת תחושת הקיפוח והמסכנות של דיאטה.
3. שיקוי הפלא: למים חשיבות עצומה לבריאותנו, ובתחום ההשמנה הם נחשבים לשיקוי פלא של ממש. אין בהם קלוריות, שומן או כולסטרול. המים עוזרים בתהליכי העיכול, מונעים עצירות ומנקים את הגוף מרעלים וחומרים הגורמים להזדקנות.
4. לנקות את הבית מאויבים: לעשות סדר בארונות. לסלק את הדברים שקשה לנו לעמוד בפניהם. להיעזר ברשימת הקניות המומלצת ולקנות מוצרים שיעזרו לנו להתמודד עם פיתויים. כגון: פריכיות, טוסטעים, ריבה ללא סוכר, תרכיזים דיאטטיים, חטיפי בריאות, ירקות, פירות ועוד.
5. זזים ומרזים: פעילות גופנית לא מחייבת מכון כושר. הספורט האירובי הזמין והטוב ביותר הוא הליכה. השילוב של האוויר הפתוח, הנוף והפעילות הגופנית, מעניקים הרגשה רעננה ונעימה, שאפשר בהחלט להתמכר אליה.
 
 
מקשיבים לאיתותי הגוף, ומנשנשים תפוח
 מקשיבים לאיתותי הגוף, ומנשנשים תפוח   
6. להגיע לקבוצה: המפגשים השבועיים בקבוצה הם כמו תחנות ביניים בדרך להשגת המטרה. בכל פעם שמגיעים לקבוצה עוברים עוד שלב, עוד תחנה, מקבלים עוד כוח ומתקדמים צעד אחד נוסף לעבר ההצלחה.
7.חשיבותה של המנה המותרת: המנה המותרת היא מנה הכרחית לתהליך הירידה במשקל. היא אינה גורעת מקצב הירידה, להיפך - היא נותנת כוח. היא מאפשרת לנו ליהנות ממאכל אהוב בלי רגשות אשמה וייסורי מצפון.
8.תכנות חיובי של הראש: חשיבה אופטימית וחיובית יכולה לסייע להתגבר על מחלות ולהגשים מטרות. כל מחשבה שלנו יוצרת את העתיד שלנו. עלינו ללמוד להשתחרר מהעבר ולסלוח. פשוט לאהוב את עצמנו.
9. רגע לעצמי: עומס מטלות היום מתבטא לא פעם בתסמינים כמו מתח נפשי, עייפות, עצבנות, כאבי ראש, בעיות שינה ועוד. ברגעים אלו חשוב שנדע להקשיב לאיתותי הגוף, ובמקום לברוח לאוכל, ניקח פסק זמן ונפנק את עצמנו באמבטיה חמה, תרגילי הרפיה, קריאת ספר, צפייה בסרט, או כל מה שעושה לנו טוב.
10. סבלנות, התמדה ואמונה: רובנו נוטים לרצות הכל כאן ועכשיו! חשוב להבין ששינוי דורש זמן ובטח שלא נעשה בין לילה. אל תתנו לייאוש להשפיע עליכם. האמינו ביכולתכם, התמידו בעשייתכם, והיו סבלנים: ההצלחה תגיע.

5 ק"ג או 50 ק"ג, הדרך קלה יותר בקבוצה ועם פיקוח ותמיכה. לפעמים כל מה שצריך זו רק אוזן קשבת ומסגרת, ואתם כבר בחצי הדרך. שווה.

הכנסו לאתר לקבלת טיפים נוספים, תפריטים ומתכונים
או צלצלו: 1-700-507-508
 

- מדור פרסומי -

 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by