בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
את הכי יפה כשאת מבייצת  

את הכי יפה כשאת מבייצת

 
 
מיה זיו

בפעם הבאה שתראו אישה מטופחת במיוחד, דעו שהיא כנראה עוברת יום פורה במיוחד. כך לפחות טוענת קבוצת חוקרים שגילתה שנשים משקיעות יותר באופנה בימי הביוץ

 
 
 
 
 
 
 
 
 
ארגונים פמיניסטים ודאי לא יאהבו את תוצאותיו של מחקר חדש שפרסמו השבוע מדענים מאוניברסיטות וויסקונסין ולוס אנג'לס. המחקר קובע כי נשים משקיעות במראה החיצוני שלהן יותר בימי הביוץ, כחלק ממנגון ביולוגי המיועד לפיתוי בני זוג פוטנציאליים. אז בפעם הבאה שחברה לעבודה תגיע למשרד מטופחת מהרגיל, דעו כי לא מדובר בסתם מצב רוח טוב או סיבוב קניות מוצלח ויש סיכוי טוב שהבחורה פשוט לחוצה על הריון.
 
מבייצות משקיעות יותר (ASAP)
 מבייצות משקיעות יותר (ASAP)   
על פי מחקר שנערך בקרב כ-30 סטודנטיות מצאו החוקרים כי לפוריות יש תפקיד משמעותי בבחירות האופנתיות והאסתטיות של הנשים. החוקרים גילו מתאם ברור בין ימי הביוץ של אותן נשים, והימים שבהם הן משקיעות במיוחד במראה החיצוני שלהן.

הנשים שהשתתפו במחקר צולמו על ידי החוקרים פעמיים בחודש, בפעם הראשונה ביום הפורה ביותר, ובפעם שנייה ביום בחודש בו אין להן סיכוי ביולוגי להרות. הימים נבחרו על פי דגימות שתן שנתנו הנשים לאורך החודש.

את התמונות הראו החוקרים לפאנל של 42 גברים ונשים שנתבקשו לקבוע באיזו תמונה ניסתה והשתדלה האישה המצולמת להיראות במיטבה ובאיזו תמונה היא הזניחה את הופעתה. הקריטריונים לקביעה של הופעה מושכת היו בגדים בולטים לעין, ריבוי אביזרים כמו צעיפים וחגורות, בחירת צבעים חזקים ושימוש מוגבר בתכשיטים. פניהן של הנשים היו מטושטשות ובחירות הפאנל הונחו על ידי בגדי הנבדקות בלבד.

יוצאות לציד

על פי החוקרים, למעלה מ-60 אחוז מקבוצת הבדיקה בחרו בתמונות שצולמו בזמן שבו האישה הייתה פורייה ביותר, סביב תאריך הביוץ. המסקנה אליה הגיעו החוקרים היא שנשים בגיל הפוריות נוטות להקפיד על הופעה מושכת יותר בימים בהם הן מביצות וסיכויי ההיריון שלהן גבוהים. בין המסקנות שעלו במחקר ניתן למצוא עוד כמה עובדות מביכות, בהן הבחירה של המבייצות בביגוד חושפני יותר וההעדפה המוחלטת של חצאיות על פני מכנסיים בימי הפוריות.

תוצאות המחקר לא מסתיימות כאן. החוקרים טוענים עוד כי הנשים המבייצות לא מחפשות רק להתעבר, הן מחפשות בן זוג לחיים. מנהל המחקר, פרופסור הסלטון, מסביר את מסקנה זו בתוצאות של מחקר אחר שניהל ובו גילה כי נשים נוטות לפלרטט יותר כשהן מבייצות ולצאת למקומות חדשים מחוץ לשגרת יומן הקבועה, במה שהמדען מכנה "mate-shopping".
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by