בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
לובשים מדונה 

לובשים מדונה

 
 
מיה זיו

מדונה (אסתר, אם תרצו) פוצחת בקריירת עיצוב אופנה. בקרוב אתם מוזמנים לקנות חולצת מדונה ב-H&M. חגיגה אמיתית

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מדונה. המעצבת החדשה של H&M (תמונה: REUTERS)
 מדונה. המעצבת החדשה של H&M (תמונה: REUTERS)   
פצצה אופנתית שכזו כבר מזמן לא הוטלה במחוזותינו: מלכת הפופ ואייקון האופנה הבלתי מעורערת מדונה, צפויה להשיק קו אישי של בגדים ואביזרים בעיצובה עבור רשת האופנה h&m. רשת האופנה השוודית שיכללה לכדי אמנות את שיטת שיתופי הפעולה, בה היא חוברת עם מעצבים מפורסמים ומשיקה איתם קווי אופנה בלעדיים במחירים עממים.

זה נעשה בעבר בהצלחה רבה עם סטלה מקרתני, קארל לגרפלד ולאחרונה גם עם צמד המעצבים ההולנדים הטרנדיים ויקטור ורולף. צרכני הרשת אשר מתקשים לממן חליפה מקורית של מעצבי העל נוהרים לחנויות כדי לרכוש את הנוסח העממי והנפוץ של השמות הגדולים.

עד עתה התהדרה מדונה בתארים נכבדים כגון אייקון תרבותי, זמרת זוכת פרסי גראמי, סופרת ילדים מצליחה, שחקנית כושלת, מתלבשת שערורייתית, פעילה חברתית לזכויות אדם ועוד, אך מסתבר כי בסתר ליבה תמיד חלמה המדונה לעצב קו אופנה משלה. מדונה מתוודה כי פריצתה לעולם האופנה הייתה רק עניין של זמן. בראיון לרויטרס היא טוענת כי תמיד חלמה לעצב קו משלה: "מעולם לא הסתרתי את אהבתי הרבה לאופנה, העבודה עם מרגרטה ו-h&m היתה מרגשת והציבה לפני אתגר חדש ויצירתי. אני מאוד מרוצה מהתוצאה ומחכה לרגע בו אוכל אני ללבוש את הקו החדש יחד עם כל שאר העולם". מדונה בחרה לעצב עבור הרשת פריטי לבוש בקו סקסי ומוחצן המאפיין את סגנון לבושה המוכר של הזמרת.
 

מהשפיצים ועד בגדי הגוף

מדונה. מה הקשר? (תמונה: REUTERS)
 מדונה. מה הקשר? (תמונה: REUTERS)   
שיתוף הפעולה החדש נולד כאשרh&m סיפקו למדונה, הרקדנים המלווים ושאר אנשי הצוות, את המלתחה שליוותה אותם בזמנם החופשי במסע ההופעות הנוכחי Confessions On A Dance Floor . הרשת סיפקה לצוות בגדי יום יום בכמות בלתי מוגבלת לאורך כל המסע ושביעות הרצון של מדונה ואנשיה הוביל לשיחות יצירתיות על עיצוב אופנה וטעם אישי. הצעד החדש של מדונה לכיוון הביצה האופנתית היה צפוי. כאמור, זו תמיד הפגינה חושים חדים לטרנדים מובילים ויציאות אופנתיות פרובקטיביות ויצרה מראות בלתי נשכחים כמו חזיית השפיצים המחודדת של ז'אן פול גוטייה, מראה הפרוצה בגרבוני הרשת משנות ה80 והלוק הלוהט של הדיסקו העכשווי בבגדי הריקוד והמכנסונים הצבעוניים.

קו האופנה החדש ייקרא "The 'M by Madonna" וצפוי להניב רווחים נאים ביותר, כאשר מיליוני המעריצים של הכוכבת ינהרו ל-1300 חנויות הרשת הפזורות ברחבי העולם. דובר הרשת מסר לרויטרס כי הציפיות של החברה מהקו החדש מרקיעות שחקים. "קו האופנה משקף את הסטייל נטול הגיל והזמן, הייחודי והזוהר של מדונה, אשר השפעתה העולמית העצומה על המראה וצורת הלבוש של אנשים רבים אינה מוטלת בספק".

כמו בכל קו כוכבים מיוחצ"ן יש להטיל ספק רב בהשפעתה העיצובית של מדונה על התוצר המוגמר, למרות שברשת מתעקשים כי הזמרת עבדה כתף אל כתף עם מעצבת הבית, מרגרט ואן בוש, אשר יצרה איתה יחד מלתחה המשקפת את טעמה האישי. נו, נראה.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by