בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
תחכום בפשטות 

תחכום בפשטות

 
 
ניר פרח

הפעם שני קמפיינים במכה אחת: האחד נוקט גישה מתוחכמת לקידום מוצר שפורסם עד דק והשני בגישה הפוכה, עם מודעות שגם ילדים היו מבינים. כשזה טוב, שתי השיטות עובדות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
הסנדקית
קמפיינים רבים למאכלים ביתיים "אינסטנט" מפליגים בשבחו של המוצר וממתגים אותו כהבטחה קולינרית שתסייע לעקרת הבית הממוצעת, או לאשת הקריירה הממוצעת-פחות, לארגן ארוחה נורמלית לגוזלים שלה.

חזה עוף צלוי עטוף בשקית ניילון, מרק אפונה טחון וארוז בקופסת פלסטיק, פסטה בולונז איטלקית אמיתית עשויה אבקה, כולם (כך מסתבר) באו לעולם תחת חזון הומניטארי אחד- להפוך את חייך לסוג של אוטופיה קולינרית, בכל מה שקשור לארוחת צהריים בכל אופן.
 
 
 
אבל מכל הקמפיינים שקמו ונפלו בעולם, המבטיח מכולם נכון לדצמבר 2006 שייך למשרד הפרסום מקאן אריקסון ברומניה והוא הקמפיין למרק maggi של נסטלה. הקמפיין בנוי מסדרה של פרינטים והוא מפמפם בכמה אופנים תובנה גדולה אחת על החיים: "אילו נשים היו מבזבזות פחות זמן על בישולים".

בלי להראות ילדים, בלי להראות אמהות קרייריסטיות עם סינרים, בלי סירים מהבילים, הקמפיין מייצר תובנה אינטליגנטית עם תשובות מצחיקות וחכמות לא פחות. אם אתם סקרנים לדעת מה באמת היה קורה בעולם דמיוני שכזה, בו "נשים היו מבזבזות פחות זמן על בישולים", שטפו את העיניים במודעות.
 
 
מותק, מחקו לנו את האוטו
לפעמים המחשה קריאייטיבית לתובנה המוצרית הכי דבילית ובסיסית שיש, עושה הכי טוב את העבודה. לעיתים מוצרים בסיסיים- כמו רכב או חלב- כאלה שאנחנו זוכרים פרסומות עבורם מאז ומתמיד, מרוויחים יותר כשהפרסומאים לא מנסים להמציא אותם מחדש, אלא דווקא מייצרים ביצוע של מיליון דולר לרעיון הכי פשוט שמפיל את האסימון בצורה הכי קולנית.

קחו למשל מוצר כמו פוליסת ביטוח. מה לא אמרו על המוצר המתסכל הזה? יש חברות ביטוח שאומרות שהן מדברות בגובה העיניים, יש כאלה שמדברות על השירות, יש שמפרגנות לעצמן על היותן הוגנות, כאלה שמהללות את המחירים, שמשבחות את מספר הטלפון הקליט שלהן ועוד ועוד ועוד.

אז באות המודעות של HSBC INSURANCE ומדגימות בצורה הפשוטה והבסיסית ביותר את היתרון של פוליסת ביטוח. עשו ניסוי: תראו את המודעות של HSBC לילד בן 5 ותשאלו אותו מה הוא מבין מהן. לא ברמת המסר, אלא ברמת הקריאייטיב: עפרון - אפשר למחוק, עט - אי-אפשר. כל-כך פשוט, שבא לבכות.
 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by