בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
הצרכנייה 

הצרכנייה

 
 
לי רותם

מה חדש על המדף? ניסינו ואנחנו מעדכנים אתכם אם זה שווה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
נשיקה דביקה (תמונה: יחסי ציבור)
 נשיקה דביקה (תמונה: יחסי ציבור)   
אנחנו אוהבים את מייבלין. החברה הזו מביאה לנו בדרך כלל מוצרי איפור טובים במחירים טובים עוד יותר. וגם הפעם אין הפתעות: מוצר חדש של החברה הוא שפתון נוזלי קל לשימוש ומבריק בטירוף. מדובר בווטר שיין אלקסיר, מעין ליפגלוס עם צבע, שארוז באריזה סופר-נוחה לשימוש ומבוסס, כך על פי המשווקים, על תמציות אצות ופרח הלוטוס. מפתה.
שווה? הקומוניקט אמר שהשפתון אינו דביק, והוא אכן היה נעים יחסית על השפתיים, אך הריח שלו היה קצת גלוסי, ולא התחשק ממש להתנשק איתו. מצד שני, הוא גרם לסט שפתיים בוהקות ומבריקות ובסיבוב קליל של הפיה, חודש הגלוס וב' נראתה שוב כמו דוגמנית. ב' נתנה לזה 9 מתוך 10 בלי מצמוץ בשפתיים.
מחיר: המחיר רק הופך את זה לשווה יותר. כלומר, בימים רגילים המחיר הוא בינוני - 74.99 שקל לשפתון, אך עד סוף פברואר אפשר לקנות את זה ב-48.99 שקל השפתון, וכמובן שכדאי מיד לקנות שניים.
איפה קונים: ברשת המשביר החדש לצרכן, H&O, ניו פארם, מגה, שופרסל, GOLF&CO ובפרפומריות נבחרות.
 

עור, תתעורר

עור, תתעורר (תמונה: יחסי ציבור)
 עור, תתעורר (תמונה: יחסי ציבור)   
בדרך כלל אנחנו מפרגנים לנשים ולמוצרי טיפוח שעושים נשים יפות יותר (או מטופחות יותר). יש לזה הרבה סיבות (נשים מתקמטות יותר?) אבל פעם בכמה זמן שווה לשפוך אור על מוצר חדש לגברים. ביותרם מפרגנים לגברים לא מעט, והפעם הם עושים את זה עם מוצר סימפטי בשם high recherge, שיותר למטרה אחת בלבד: לעורר את עורם היעף של הגברים.
הקרם החדש עמוס לעייפה בדברים טובים: ג'ינסנג, ויטמינים ושאר מרכיבים מן הטבע (אהבנו את קליפת האשכולית והנענע שמסתובבים שם בפנים, כנראה) שתפקידם להמריץ את פעילות התאים ולתת זריקת לחות לעור שלא רואה לחות ממטר.
שווה? גילי עובד קשה במשרה מלאה, אבל לא ידע שהעור שלו עייף כל כך עד שלא ניסה את הקרם. העור אמנם לא התעורר בבת אחת וביקש כוס מיץ תפוזים, אבל גילי הרגיש שיש תזוזה נעימה בכל מה שקשור לרכות העור. הוא עדיין לא בטוח שזה "מעיר" את העור שלו, אבל שמח לתת לקרם 8 מתוך 10.
מחיר: 260 שקל ל-50 מ"ל בבקבוק עם משאבה.
איפה קונים: ברשתות "סופר-פארם", "ניו-פארם", "משביר החדש לצרכן".
 

עיסוי לאור נרות

נר עיסוי חושני (תמונה: יחסי ציבור)
 נר עיסוי חושני (תמונה: יחסי ציבור)   
אתם אוהבים עיסויים חושניים ולא ידעתם מה חסר לכם? אנחנו גילינו עבורכם: חברת SPRING, יצרנית מוצרי טיפוח, ספא ביתי ואווירה יצאה עם ליין חדש של נרות עיסוי (כן, כן, נרות עיסוי). מדובר בנר עיסוי שיש לו כמה כובעים: הוא יכול לשמש כנר (הפתעה) בעל ניחוח חזק וארומתי, וחוצמזה הוא מצוין בלהיות חמאת גוף (בהנחה שהנר לא דולק באותו רגע, חברים).
כלומר, מדובר בנר שאו שמתזמזים לאורו, או שממזמזים איתו. כך או אחרת, מה רע? הנר עשוי מחומרים טבעיים, אם כבר שאלתם, ולכן הוא טוב גם למסאז' חינני.
שווה? ובכן, כן. הריח של הנר הוא חזק למדי, דבר מוערך במחוזותינו. עם זאת, אם לא תאהבו את הניחוח, מן הסתם לא תיהנו מן הנר. ועל כך ייאמר: על טעם ועל ריח. כמו כן, הנר יושב בתוך כלי מתכתי עם מכסה - מה שמאפשר את סגירתו לאחר השימוש כדי שלא יתלכלך מאבק עד השימוש הבא. עם זאת, כל האריזה מעוצבת קצת כמו נר זכרון ובלוק מעט דוסי. אנחנו לא חושבים שדתיים אדוקים משתמשים בנר עיסוי חושני, ולכן חבל שלא קלעו קצת יותר לטעמנו, החילוניים הקינקיים. ציון סופי: 8 מתוך 10.
מחיר: 58-55 שקל ל-200 מ"ל.
איפה קונים: בחנות המפעל בתל יצחק וברשת 'גולף אנד קו' ברחבי הארץ.
 
 

אח, איזו אופוריה

אופוריה של ריח (תמונה: יחסי ציבור)
 אופוריה של ריח (תמונה: יחסי ציבור)   
נעים, נעים היה להתחכם בבושם החדש והאופורי של קלווין קליין, "אופוריה". ואנחנו לא אומרים את זה סתם. הבושם ממש לא מבטיח הבטחות בצורתו החיצונית: מדובר בעיצוב אלגנטי למדי, שמרני למדי, בלי הרבה הפתעות, ובגוונים ורודים כיאה לבושם אופורי ואופטימי.
אבל מיד החלטנו שלהסתכל בקנקן זה לא אלגנטי בכלל, ושפריץ אחד סידר לנו את כל הדעות הקדומות. סחלבים לבנים, פירות הדר וריח של אהבה יצא מהבקבוק הסתמי הזה וסחרר את הראש.
שווה? מה לא ברור - הבושם החדש עשה נעים לכל מי שישב בחדר, כלומר: יהיה קל להגיע איתו לכל מקום ולתת אותו מתנה למישהי שלא יודעים מה היא אוהבת. ענבל אהבה גם אהבה, ונתנה לבושם את הציון 9.5. מגיע לו.
מחיר: 375 שקל לאו דה טואלט 50 מ"ל. 494 שקל לאו דה טואלט 100 מ"ל.
איפה קונים: סופר פארם, ניו פארם, אפריל, המשביר החדש לצרכן, מגה ובפרפומריות המובחרות
 

ניחוח גבר

ריח איטלקי אינטנסיבי (תמונה: יחסי ציבור)
 ריח איטלקי אינטנסיבי (תמונה: יחסי ציבור)   
האמת היא שלא הכרנו את בית האופנה "זניה" לפני הבושם הזה. זו האמת. מצד שני, היה נעים מאוד, כי עכשיו בית האופנה הזה השיק בושם חדש בשם "אינטנסו", לגבר, ונהיה בחדר קצת חם. השם של הבושם תואם גם את הלוק שלו, מאוד גברי, עם פסים שחורים אינטנסיביים מאוד, ואיטלקיים מאוד.

שווה? גם הריח אינטנסיבי מאוד. לפי העלון המצורף מדובר בנגיעות של מנדרינה ירוקה, לימון איטלקי, קרדמון ופלפל ורוד, שלא לדבר על וניל ומוסק, כמובן. אנחנו חושבים שזה מאוד גברי להריח מכל הדברים האלה, ונשמח אם יריחו כך לידינו, אולם מאחר שהריח, כאמור, מאוד דומיננטי, כדאי להשתמש בבושם במשורה, ולא לשפוך את כל תכולתו בשימוש הראשון. ציון: 8 מתוך 10.
מחיר: 300 שקל לאו דה טואלט 50 מ"ל; 422 שקל לאו דה טואלט 100 מ"ל; 275 שקל לאפטר שייב 100 מ"ל, ו-135 שקל לדאודורנט סטיק 75 מ"ל.
איפה קונים: בסניפי הסופר-פארם, ניו-פארם, משביר החדש לצרכן ורשת אפריל.
 

בא לי מטאלי

ליפגלוס מטאלי ומנצנץ (תמונה: יחסי ציבור)
 ליפגלוס מטאלי ומנצנץ (תמונה: יחסי ציבור)   
במסגרת וייב המטאל ששוטף את עולמנו הכסוף, גם חברת איל-מקיאג' מציגה את המראה שלה לקיץ: סדרת מוצרי איפור בצבעי כסף. בסדרה ליפ גלוסים כסופים, עפרון כסוף וצללית כסופה. כדאי שיהיו כמה מטבעות בארנק כשאתם עושים את זה להשלמת הטוטאל לוק. המוצרים של איל מקיאג' בדרך כלל עושים חשק להתנסות, ומתמחים בשלל גוונים מגרים, אבל אין מה לעשות, כולנו קורבנות אופנה, ומעתה, עם גל הכסף החדש, נקרא רובוטי אופנה.
שווה? ענבר ניסתה את הליפ גלוס המטאלי (לקח לה זמן להבין שמדובר בליפ גלוס, מאחר שהוא מזכיר כל כך צללית קרם), והתרשמה באופן הבא: הריח, ריח חזק של ליפ גלוס, התחושה על השפתיים, דביקה כמו בליפ גלוס, אבל הצבע היה כל כך מיוחד, עד שהיא נשארה איתו כל הערב. מיותר לציין שעל השפתיים הצבע הפך לשכבה מנצנצת ולא נראה כעטיפת אלומיניום, לשמחתנו. ציון כולל: 7 מתוך 10. כבר ראינו מוצרים משובחים בהרבה של איל מקיאג', הם יודעים לעשות אותם.
מחיר: ליפגלוס - 84 שקל; צללית אבן 89-96 שקל; עפרון לעיניים - 66 שקל.
איפה קונים: באחד מ-20 סניפי הרשת. מוקד השירות של איל מקיאג': 1-700-700-345.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by