בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
לא עומדות בפיתוי 

לא עומדות בפיתוי

 
 
מאת: ניר פרח תמונה ראשית: menz

כבר עשר שנים שמנסים למכור לכם הגברים דאודורנט עם ההבטחה שהוא ישלש לכם את הסקס אפיל ויפיל נשים שדודות לרגליכם. הנה השלב הבא בקו הפרסומות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
כמעט כל מוצר בעולם, החל מאטב כביסה ועד לג'יפ של חצי מיליון דולר, טומן בחובו איזושהי "הבטחה". זוהי השורה הקצרה שמתארת את היכולת או התכונה של אותו מוצר, שהמאושר שיזכה להניח עליו ידיים יהנה ממנה. אותה יכולת של המוצר יכולה להישען על תכונה אמיתית ישירה (נניח, המכונית הכי מהירה בעולם) או על תכונה פחות מוחשית שהמוצר "מחליט" לומר על עצמו.

אותה תכונה פחות-מוחשית היא לרוב ערטילאית – חשבו על מותגים שאתם מכירים – orange הסלולרית, Nike הספורטיבית או Amana המקררית. אין ממש תכונה שמבדלת כל אחד מהמותגים האלה מהמתחרים שלהם. מישהו אשכרה הלך ובדק אם המקרר של Amana טוב יותר מזה של סמסונג? או וידא שעם נעל של נייקי אתה רץ מהר יותר מאשר עם נעל של ריבוק? תכל'ס, ההבדל בין המותגים האלה אינו ברמה הטכנולוגית אלא ברמה התפישתית שלנו.
 
 
 
ואם כבר בהבטחות ערטילאיות עסקינן, המוצר שכבר שנים יורה לכל הכיוונים את ההבטחה המוגזמת ביותר שנרשמה עד כה על דפי ההיסטוריה של הפרסום המערבי הוא לא אחר מאשר הדיאודורנט. לא סתם דיאודורנט, אלא Axe. למי מכם שלא מכיר את הפרסומות של המותג, תנו לעצמכם דקה לנסות ולנחש מהי ההבטחה הפרסומית שחקקו האנשים מאחרוי הדאודורנט על דלתות הפלדה של המפעל שלהם.
הדאודורנט:
א. מנקה את נקבוביות בית השחי ותורם להגיינה זיעתית* למשך 24 שעות
ב. מרענן את העור, תורם למיצוק ולאפקט אנטי-אייג'ינג אפידרמלי למשך 25 שעות
ג. בעל רמת חומציות ph 5.5 איזוטונית שאינה מגרה את העור ואינה מותירה כתמים למשך 26 שעות
ד. יגרום לכוסיות לרדוף אחריך
 
 
הממ? יש תשובות? כן, בבקשה, הבחור הנחמד בשורה השניה? האמינו או לא, אבל המוטו של תערובת הגזים המבושמת והחיננית הזו הוא פשוט. הטענה היא שבחורות פשוט לא יכולות לעמוד בפני ה"אקס אפקט". בסדרת סרטים ומודעות אינסופית חוזר המותג הקוסמטי הזה על ההבטחה הספק מוגזמת-ספק חיננית שבחורות יפלו לרגליך מרגע שתתיז עליך מעט מהספריי הזה. מוקצן? לא הגיוני? מרתיע? שוביניסטי? תגידו מה שתגידו, אבל המשבצת הזו של "המותג שעוזר לך להשיג בחורות" תפוסה חזק על-ידי Axe כבר קרוב לעשור.

בקמפיין האחרון של Axe הושקה סדרת הסבונים של המותג שכמו עם הדיאודורנטים, גם הוא שומר על הקו הסקסיסטי תחת הקונספט “How Dirty Boys Get Clean". במילים אחרות, גם אותם ברי מזל שריססו תחת בית השחי את הדיאודורנט שלנו והשיגו את מבוקשם בקרב בנות המין השני, צריכים איכשהו להתקלח לאחר או תוך כדי מעשה. לא כל המודעות שיצרו החברים המוכשרים במשרד הפרסום הניו-יורקי Bartle Bogle Hegarty לסדרת הסבונים ברורות במבט ראשון, אבל שווה לתת בהן מבט שני. הנאה מובטחת.

* אין מילה כזו. תתבעו אותי.
 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by