בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
תנוחות מומלצות לשינה טובה 

תנוחות מומלצות לשינה טובה

 
 
מומחי מטרנה

איך אפשר לישון היטב במשך ההריון, עם כל כאבי הגב, הבטן הגדולה, הבצקות ושאר הצרות? התכונני למספר חודשי אי נוחות ובכל זאת כמה עצות לשינה טובה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
צילום: photos.com
 צילום: photos.com   
בהתחלה לא תרגישי דבר, העובר שלך הוא בגודל של גרגיר אורז ואת יכולה לישון על הבטן עדיין. עוד לא הגיעו כאבי הגב, לא עלית במשקל ובעצם דבר לא השתנה. מצד שני, אמנם מדובר בגרגיר אורז זעיר, אולם הבחילות, ההקאות והצרבות כבר החלו, ואי אפשר לישון היטב, אפילו כאשר מדובר בשבוע היריון כה צעיר. את ודאי תוהה, כיצד תצליחי לישון היטב בהמשך ההריון, עם כל כאבי הגב, הבטן הגדולה, הבצקות ושאר הצרות? התכונני למספר חודשי אי נוחות וקבלי כמה עצות לדרך.
 

טיפים לשינה טובה

 
• להיכנס למיטה עייפה מאוד הוא מתכון בטוח להרדמות, על אף קשיי האי הנוחות.
• ברוב המקרים שינה על אחד מהצדדים מקלה על הלחץ בגב.
• מומלץ לא לישון בשליש השלישי על הגב, כי אז העובר לוחץ על העורק הראשי המוליך את הדם, ויוצר חוסר נוחות, דבר שעלול להוביל להתעוררות.
• כרית: לנשים רבות נוח לישון עם כרית מתחת לגב או בין הרגליים. אפשר לנסות לגלגל מגבת ולהניח אותה מתחת לקימור בגב.
• להקלה על בצקות – מומלץ להגביה את הרגליים תוך כדי שכיבה או ישיבה. ההקלה תבוא אחר זמן מה ואז ניתן יהיה לנסות להירדם ביתר קלות.
• אם את חשה קשיי נשימה כאשר הבטן מתחילה ללחוץ, מומלץ לשכב בתנוחה כאשר פלג הגוף העליון מוגבה מעט.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by