בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
הצרכנייה 

הצרכנייה

 
 
לי רותם

מה חדש על המדף? ניסינו ואנחנו מעדכנים אתכם אם זה שווה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
כוכבות בפחות (יח"צ)
 כוכבות בפחות (יח"צ)   
נבחרת החלומות של לוריאל פריז ממשיכה לכבוש: והקולקציה הנוצצת היא קולור אפיל טריו סטאר סיקרטס, המורכבת הפעם מסדרת צלליות ב-8 גוונים שמדגמנות כוכבות הוליווד. פנלופה קרוז, מילה ג'ובוביץ', אווה לונגוריה, אשווריה ריי ועוד כמה נוצצות, עשו ג'סטה למותג, ובתמורה למאות אלפי דולרים בחרו את הגוון המתאים להן ואף חתמו עליו אישית. כל שלישיית צלליות בקולקציית קולור אפיל טריו סטאר סיקרטס משלבת 2 צלליות אבקתיות וקרם צללית להדגשה, נוצץ וקל למריחה.
שווה? בהחלט. הגוונים מוצלחים והניצנוץ הקטן הוא ממש לטעמנו. עם זאת, אנחנו מעדיפים צלליות נפרדות כדי שנוכל לבחור בעצמנו מה יפה לנו. אבל יש חכמים מאיתנו שאומרים לנו מה הולך עם מה והפעם הם קלעו בהחלט. פלוס נוסף - המחיר ראוי ומכובד, והגון ביחס לתמורה. כוכב בזול. ציון: 9 מתוך 10.
מחיר: 61.99 שקל, ובמהלך אפריל 2007 תיהנו מהנחה, רק 43.99 שקל לשלישייה.
איפה קונים: ברשתות הפארם, המזון המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות המובחרות.
 

אני גבר ואני כאן

אני גבר (תמונה: יח"צ)
 אני גבר (תמונה: יח"צ)   
ראלף לורן החתיך מושל במותג POLO, וממשיך לעצב מבחר קולקציות עיצוב וטיפוח לווייניות למותג. והפעם: פולו דאבל בלק, בושם חדש לגבר. הניחוח מורכב, לטענת המשווקים, משילוב של תפישה סקסית, חושנית ועמוקה, המושגת על ידי שימוש במנגו, פלפל, פולי קפה, אגוז מוסקט, תבליני הל וערער ועוד. האריזה שחורה משחור, ומשדרת רק דבר אחד: אני גבר, ואני כאן.
שווה? עובדה: אפנו אינו חד מספיק לפירוק הנוסחה של הבושם. אבל כן הרחנו ניחוח גברי מאוד ונוכח מאוד, שאי אפשר לפספס ומתאים בול לדייט ראשון לגבר הנבון. כן - בהחלט עושה חשק לסקס. היתרון הוא גם החסרון במקרה זה. קשה יהיה להשתמש בבושם מבלי שישימו אליך לב. ציון: 8 מתוך 10.
מחיר: 375 שקל ל-75 מ"ל; 500 שקל ל-125 מ"ל.
מחיר:בסופר פארם, ניו פארם, אפריל והמשביר החדש לצרכן ובפרפומריות מובחרות.
 

סמל סטטוס צעיר

סמל סטטוס לצעירות (יח"צ)
 סמל סטטוס לצעירות (יח"צ)   
וידוי: לא באמת חשבנו שהקולקציה הזו תהיה לילדות גדולות. קולקציית אביב-קיץ של חברת STATUS פונה בעיקר לצעירות ברוחן ובגופן ומדברת על מועדונים, על ים, על שופינג במרכז ועל החופש הגדול. אמנם ניתן למצוא שם גופיות, טוניקות, טייץ, שמלות, וחצאיות, מה שיש בכל מקום, אולם הכל בלוק מאוד מאוד צעיר עם הדפסים ורקמות.
שווה? לצעירות בהחלט, ובאופן מפתיע גם לבוגרות בנפשן: טישירטים וגופיות מבד קליל ודק, המתאים לקיץ הישראלי, יעשה נעים גם למי שכבר לא רואה את גיל 16 ממטר. גם המחירים נוחים לכל כיס, וגורם ההפתעה מאלץ אותנו לתת את הציון 9 מתוך 10.
מחיר: 100-400 שקל, תלוי בפריט.
איפה קונים: את המותג STATUS ניתן למצוא ב-120 חנויות אופנה מובחרות ברחבי הארץ ובחו"ל.
 
 

טבעי שאת מאופרת

מכסה טפח (יח"צ)
 מכסה טפח (יח"צ)   
לנקום השיקה לאחרונה את קולור אידיאל, מייק אפ במרקם נוזלי חדשני ומתוחכם, המאפשר להתאפר ולהישאר במראה עור טבעי. האמנם? למעשה, זהו מה שמבטיחות כל חברות הטיפוח במייק אפ שלהן. אולם לטענת המשווקים, בשימוש במייק אפ הזה, עור הפנים אינו נראה מאופר כלל.
בסדרה 7 גוונים, וכל מייק אם מכיל מסנן קרינה SPF 15 וויטמינים.
שווה? החוכמה היא, לדעתנו, שהמייק אפ יהווה מעין "גרבונים" לפנים. לא יכסה אלא רק יטשטש, וזה מה שבדקנו גם עם המייק אפ הזה. ואמנם, המרקם היה נעים ונוזלי, ודרך העבודה עם המיכל היתה קלה גם היא. המייק אפ נמשח יפה על העור, אולם קשה לומר שהוא בלתי מורגש לחלוטין. עם זאת, לזכות המוצר ייאמר כי הוא נעים, נושם ומטשטש, אולם לא בהכרח באופן שונה מכל מייק אפ מוצלח אחר. ציון: 8 מתוך 10.
מחיר: 280 שקל ל-30 מ"ל.
איפה קונים: ברשתות הפארם, במשביר לצרכן, באפריל ובפרפומריות.
 

לחלוח זה כל הסיפור

לחלח היטב. קרם של ד"ר צ'ן (יח"צ)
 לחלח היטב. קרם של ד"ר צ'ן (יח"צ)   
חברת סאנריידר, המייצרת ומשווקת תוספי תזונה ומוצרים טבעיים, השיקה לאחרונה קרם חדש לעידון ומתיחה מסדרת ד"ר צ'ן, המתיימר לצמצם הופעת קמטים עם תוספת לחות ורכיבים צמחיים כמו אפונה, במבוק, צמח העוקצנית, אצות ועוד מיני עשבייה.
שווה? ניסינו את הקרם על פניה של ב', והיא הודתה שבין הריח המוצלח למרקם הנעים, בכלל לא אכפת לה אם הקמטים יעלמו. בזמן הקצר שבו התנסתה בקרם הם אמנם לא נעלמו, אולם בשימוש יומיומי היא גילתה שהקרם נעים מאוד ושהוא עושה עבודה טובה בהוספת לחות לעור. ציון בשלב הראשוני: 8 מתוך 10.
מחיר: 344.47 שקל ל-15 מ"ל.
איפה קונים: את המוצר ניתן להשיג דרך שרות לקוחות בטלפון 08-9787122.
 

חייבים לקנות

יפה ונעים (יח"צ)
 יפה ונעים (יח"צ)   
מדריך לייף-סטייל חדש יצא לאחרונה, כדי לסדר את החיים לכל אלה מכם שצריכים עזרה במציאת מוצרים ומתנות. המדריך החדש, שמתכנה Musthave הוא מגזין שנתי שהביאה לאור העיתונאית ליאת טימור, שאחראית היום גם למוסף המסחרי "שמנת" של עיתון "הארץ". במדריך תמצאו מקומות המומלצים על ידי טימור, שהם עסקים בעלי אופי בוטיקי ואסתטי.
שווה? לא בכדי המדריך מזכיר מאוד את "שמנת", הן בעיצוב והן בסגנונו התוכני השיווקי. כמו כן, העסקים במדריך מופיעים בסדר אלפביתי, בעברית ובאנגלית. זה נחמד ושונה, ועם זאת, לא מאוד פרקטי למי שמחפש מסעדה, חנות רהיטים וכיו"ב. אמנם בסוף יש אינדקס לפי קטגוריות, אולם זה מעט מבלבל והופך את המדריך למגזיני, כאשר הוא למעשה אינדקס שיווקי במהותו. לזכות המדריך ניתן לומר דבר אחד נחרץ מאוד: הוא יפה ונעים לקריאה, בדיוק בגודל המתאים וקל על העיניים. אולי שווה שיהיה אחד כזה לצד קטלוג איקאה בשירותים ורק חבל שהוא עולה כסף. ציון: 7 מתוך 10.
מחיר: 50 שקל. ניתן להזמינו גם באריזה מהודרת.
איפה קונים: ניתן להזמין דרך אתר האינטרנט: www.musthave.co.il.
 

מלפפון לפנים

מרענן לפנים (יח"צ)
 מרענן לפנים (יח"צ)   
המותג Fresh Ones מתרחב עם מוצר חדש: מגבונים ארומתרפים להסרת איפור. המגבונים מועשרים בתמציות תה ירוק ובתמציות מלפפונים המסייעים בריכוך העור. המגבונים אמורים לשמש אותך בדיוק ברגעים הנכונים: בבוקר שאחרי, בדירה שלו, כשהאיפור נמרח, או אולי כשאת מחליפה איפור בין יום עבודה לערב חגיגי, ורוצה לשנות מראה מהקצה לקצה.
שווה? הדבר הראשון והמורגש ביותר במגבונים הללו, היה הריח שלהם. כל מגבון מריח כמו שקית מלפפונים טריים ועושה חשק לסלט ירוק. המגבונים הלחים הללו אמנם מסירים איפור, אולם הם לא ראויים להסרת איפור מהעיניים, ובעיקר גורמים לתחושת רעננות בפנים. גם טוב. ציון: 7 מתוך 10.
מחיר: 12-16 שקל ל-30 יחידות.
איפה קונים: ברשתות הריבוע הכחול וברשתות השיווק הפרטיות.
 

קיץ, חו"ל ונופים אחרים

הריח הוא המסר (יח"צ)
 הריח הוא המסר (יח"צ)   
בית "דופון" הצרפתי השיק לאחרונה את "דופון בלאנק", בושם נשי ורומנטי. הבושם בסימן הפירותי משחק על עולם הטבע, ומשלב ריחות מנדרינה ותפוחים, בשילוב כעם צרור פרחים לבנים. עוד בקלחת: צימוקים, נקטרינה, ורדים, אפונה ריחנית, פרחי תפוז וחבצלת, שקד לבן ומוסק. התבלבלתם? אין צורך: או שתאהבו את זה או שלא.
שווה? אנחנו דווקא חיבבנו את זה. היה משהו לבן בלבן-הלבן הזה שעשה לנו להרגיש קיץ, וחו"ל ונופים אחרים. מצד שני, אסור לשכוח - ריח חו"לי על אשה אחת הוא ריח של פויה על אחרת. אנחנו ממליצים להריח ולא להסריח. ציון: 8.5 מתוך 10.
מחיר: 337 שקל לאו דה טואלט 50 מ"ל; 478 שקל לאו דה טואלט 100 מ"ל.
איפה קונים: ברשתות אפריל, סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, בחנויות הקוסמטיקה של מגה ובפרפומריות המובחרות.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by