בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
הצרכנייה 

הצרכנייה

 
 
לי רותם

מה חדש על המדף? ניסינו ואנחנו מעדכנים אתכם אם זה שווה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
צאו מההפיפנוזה (תמונה: יח"צ)
 צאו מההפיפנוזה (תמונה: יח"צ)   
חדשות טובות - לנקום יצאה בבושם חדש לגברים, Hypnose Homme (להלן: היפנוזה, בנות), ואם הבושם שווה כמו קלייב אוון שמדגמן אותו, אז חיינו משתפרים לעילא. הבושם החדש אמור לשדר רעננות גברית ולהט חושני, כך על פי המשווקים, וברשימת ניתן למצוא את הלבנדר, הפטצ'ולי, מנטה ופירות הדר.
שווה? אכן, חיינו השתפרו לעילא. יועד ניסה את היפנוזה ובחר באופציה הזו לקיץ הקרוב, בטענה שלמרות הנסיון להעביר את הלהט החושני, המאפיין החזק של הבושם הוא דווקא הרעננות שלו, ולפיכך הוא קליל יחסית ומושלם לגבריות קיצית. ציון: 8.5 מתוך 10.
מחיר: 400 שקל ל-50 מ"ל; 500 מ"ל ל-75 מ"ל.
איפה קונים: בכל מקום שבו מוכרים לנקום - ברשתות השיווק ובפארמים.
 

נלחמים בקיצוניים

הולך מכות עם הרדיקלים החופשיים (תמונה: יח"צ)
 הולך מכות עם הרדיקלים החופשיים (תמונה: יח"צ)   
גם אם מרוחה ביותר קרם ממה ששמים על עוגת חתונה, ואת בטוחה שאת מוגנת, קליניק מגלים לך את הדבר הבא: הרדיקלים החופשיים בעקבותייך, אחותי. נראה כי אף קרם אינו יכול להגן על העור 100 אחוז מהזמן ונזקים יומיומיים של רדיקלים חופשיים מתרחשים אפילו כשאנחנו לא יודעים, כך שהעור זקוק להגנה של חומרי-על נגד חמצון ולהוספת לחות על מנת לעזור להגן עליו, לחדש את המלאי שלו ולהזין אותו כדי לשמור עליו חזק ובריא.
כך לפחות אליבא ד-קליניק, שהציגה לאחרונה את המוצר בעל השם הקצרצר Continuous Rescue Antioxidant Moisturizer, קרם לחות יומי, שמעבר לתכונותיו מעניקות הלחות אמור לסייע גם במניעה ופירוק של נזקי חמצון הנגרמים על ידי רדיקלים חופשיים באופן מיידי ועל פני זמן. הקרם אינו גורם לאלרגיה והוא נטול בושם לחלוטין.
שווה? בטי ניסתה את הקרם לאורך כמה שבועות, אולם בזמן הקצר של ההתנסות לא הצליחה לזהות רדיקלים מובסים, אולם כן מצאה שהקרם נעים למגע, מלחלח את העור ולא כבד מדי מתחת לאיפור הנוסף לו. היא נתנה לו את הציון 8 והבטיחה לעדכן אם בתוך כמה חודשים של שימוש תראה שיפור באיכות העור.
מחיר: 295 שקל ל-50 מ"ל.
איפה קונים? בנקודות המכירה של קליניק ברשתות סופר-פארם, ניו-פארם, אפריל, המשביר לצרכן, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים ברחבי הארץ.
 

ברברי זה קיצי

קיצי ומפזז (תמונה: יח"צ)
 קיצי ומפזז (תמונה: יח"צ)   
בית האופנה הבריטי ברברי השיק לאחרונה מהדורת קיץ מוגבלת של בושם חדש לגבר ולאישה: Burberry Summer, להלן: ברברי לקיץ. הבושם, שנוצר בהשראת קולקציית אביב קיץ 2007 של מותג האופנה העולמי, מגיע בווריאציה קלה ומרעננת של הניחוח הקלאסי של ברברי. ברברי קיץ לאישה מכיל ניחוח פירותי ומגע קל של פרי הדר. הניחוח לגבר משלב בתוכו פרי עץ הדר עם ניחוח עץ וים ומועשר בתווים ארומטיים של גרניום.
שווה? הילה ניסתה אותו והתאהבה. יא טוענת שהוא משדר קיץ ומאוד מתאים לעונה החמה גם בישראל, החל באריזה הוורדרדה והקלילה וכלה בניחוח הלימוני-מתקתק, המעביר תחושת ניקיון ורעננות, אם כי לא מתוחכם ומעט ילדותי. פלוס נוסף שלו (ויש שהיו טוענים כי זה מינוס) הוא בכך שהוא מתנדף במהירות, ומשאיר רק רמז של ניחוח נינוח, ולא מעיק לאורך כל היום. ציון סופי: 8.5 מתוך 10.
מחיר: ברברי קיץ לאישה: 327-439 שקל; ברברי קיץ לגבר: 350 שקל ל-100 מ"ל.
איפה קונים: בכל רשתות הפארם.
 
 

אבק כוכבים

פיסול במשיחת מכחול (תמונה: יח"צ)
 פיסול במשיחת מכחול (תמונה: יח"צ)   
אנחנו אוהבים את שיסיידו. לא משנה איזה מוצר הם מציגים הם עושים את זה בסטייל ובאיכות מקסימלית (המתבטאת, לצערנו, גם במחיר). הפעם הם מפציעים בסומק חדש באבקה בשם Accentuating Powder Blush, להלן: סומק אבקה מדגיש, שאמור לעזור לך לפסל את עצמות הלחיים עד לכדי אנג'ליניות. תכונות נוספות שנולד איתן הסומק הן הגנה על העור מפני התייבשות, לחות בילט אין וגוון מאט למראה טבעי. הסומק נבדק דרמטולוגית על מנת לצמצם סיכוי לאלרגיה, והוא מגיע בשישה גוונים שונים.
שווה? אין צורך להרחיב, התשובה היא כן. הסומק נעים על העור וקליל ונמשח על העור כמו משי אצילי. אנג'לינה ג'ולי לא הפכנו, אבל מבחר הגוונים מאפשר בחירה מתאימה לכל גוון עור. דחילק, נו, זה שיסיידו. ציון: 9 מתוך 10.
מחיר: 249 שקל.
איפה קונים: ניתן להשיג ברשתות סופר-פארם, אפריל, ניו-פארם ובפרפומריות המובחרות
 

כלבלבים רכים

לילי, צלצלי לי (תמונה: יח"צ)
 לילי, צלצלי לי (תמונה: יח"צ)   
הכלבלבים של "לילי" כבר מזמן כבשו את הבית שלנו, ובצדק. אין עוד אף נייר טואלט בישראל היום שנעים לקנח איתו גם את האף וגם את הלחיים. המוצר החדש של "לילי עם האפקט המרכך" הוא אפילו רך יותר ונעים יותר, ובעיקר יש בו פיצ'ר חדש של פתיחה קלה של האריזה.
שווה? ניסינו את זה וגילינו שבהחלט כן. הנייר עצמו רך מתמיד ונעים לשימוש, והפתיחה מקלה מאוד על השימוש (תמיד כל כך קשה לקרוע את הניילון ולשלוף החוצה גליל בלי לכווצ'ץ את כל האחרים). ריצ'רצ'יות היעילה הזו היא גם מקור לבעיות - אחרי הפתיחה אי אפשר להרים את האריזה יותר, מבלי שיפלו החוצה גלילים תועים. הציון הכללי, עם זאת, הוא גבוה: 9 מתוך 10 זה לא רע בשביל ניגוב.
מחיר מומלץ: 43-45 שקל לאריזה.
איפה קונים: ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.
 

אבטיח, אני יודע זאת פתאום

טעים גם בבית השחי (תמונה: יח"צ)
 טעים גם בבית השחי (תמונה: יח"צ)   
בא לכם לנשנש משהו מבית השחי? פויה, לא באמת התכוונו. אבל חברת ספיד סטיק הוציאה לאחרונה דאודורנט תחת מותג ליידי ספיד סטיק, בניחוח קיצי במיוחד: אבטיח. הדאודורנט החדש ניחן בכל תכונות הדאודורנטים בריחות המסורתיים, ביניהם הגנה מפני זיעה וריח לא נעים למשך 24 שעות.
שווה? מוצר מעניין ומסקרן. מאיה ניסתה אותו ודיווחה על ריח נעים של, איך לא, אבטיח (יותר דומה למסטיק אבטיח, לא ממש אבטיח אצל חיים הירקן), קצת ילדותי ומאוד מתקתק. עם זאת, זה לא לכל אחת: האבטיח, סליחה, הדאודורנט יתאים בעיקר לבחורות צעירות שרוצות ריח קיצי וטעים לימי הקיץ החמים, אולי קצת פחות לאמהות שלהן. בהחלט רעיון יצירתי ומבורך. ציון: 8.5 מתוך 10.
מחיר: 26.99 שקל.
איפה קונים: ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובחרות.
 

סופטקס

תפסי לך כנפיים (תמונה: יח"צ)
 תפסי לך כנפיים (תמונה: יח"צ)   
כל זמן שאונך בידך, תאלצי למצוא פתרון לספיגת המחזור החודש, וקוטקס מנסים להקל עלייך בבחירה עם דור מוצרים חדש בשם Kotex Dry & Soft: תחבושות היגייניות, הכוללות מרכז ספיגה משופר, שמרחיק את הנוזלים במהירות לתחושה יבשה במיוחד, וצדדים רכים בעלי מגע כותנה, המסייעים במניעת גירויים בעור. בסדרה 4 מוצרים: נורמל ללא כנפיים, נורמל פלוס, סופר פלוס ותחבושת לילה עם כנפיים.
שווה? לא רע. התחבושות עושות את עבודת הספיגה מהמנה, והכנפיים נצמדות היטב לתחתונים, אבל מה לעשות שחיתול הוא חיתול. ציון: 8 מתוך 10.
מחיר: 21.99 שקל לאריזה.
איפה קונים: בכל רשתות השיווק.
 

שפתיים ישקו

נו מור קמטוטים! (תמונה: יח"צ)
 נו מור קמטוטים! (תמונה: יח"צ)   
DECLEOR PARIS השיקה לאחרונה סדרה חדשה שמפרגנת בעיקר את העור המתבגר, החל משנות ה-40 לחיים. בסדרה 4 מוצרים, כולם מבוססים על מרכיבים טבעיים, תמציות צמחים ושמנים, והם עובדים לחידוש העור, ל"כיסוי" קמטים, ולפעולת פילינג, תוך שימוש בתמצית יפנית ותמצית אינדיאנית, לשתיהן פעולה מיידית. בסדרה: שני קרמי יום לפנים ולצוואר בשני מרקמים שונים: מרקם עשיר ומרקם קליל; מסכה במרקם ג'ל קרם; קרם עיניים ושפתיים, Triple Action, המסייע במילוי קמטוטים ומיצוק העור ומתאים לבעלות קמטוטים מעל השפה ולנשים מעשנות.
שווה? הקרם מוצלח, ובשימוש בקרם העיניים והשפתיים לאורך זמן ניכר שינוי (לנו לא היה הרבה זמן, אך הנסיינית טענה כי השינוי קיים), אולם המחיר הוא גבוה למדי, ויצדיק את עצמו רק אם הקמטים יואילו בטובם להתחפף לחלוטין. אנחנו מבטיחים לעדכן כשזה יקרה. ציון: 8 מתוך 10.
מחיר: 419 שקל ל- 15 מ"ל.
איפה קונים: ברשתות אפריל, המשביר החדש לצרכן, ניו פארם, סופר פארם ובפרפומריות המובחרות.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by