בערוץ
 
 
 
 
 
טעינה...
 
 
 
 
הצרכנייה 

הצרכנייה

 
 
לי רותם

מה חדש על המדף? ניסינו ואנחנו מעדכנים אתכם אם זה שווה

 
 
 
 
 
לגבר המתקדם (תמונה: יח"צ)
 לגבר המתקדם (תמונה: יח"צ)   
ביותרם, במסגרת סדרת הטיפוח לגברים, יוצאים עם קו מוצרי טיפוח למראה טבעי ושזוף. כמו נשים, גם גברים, כך מניחים בביותרם, רוצים להיות שזופים אך אין להם את השמן והם לא מעוניינים לפגוע בבריאותם. קו מוצרי POWER BRONZE כולל: ג'ל לחות למראה עור פנים שזוף, קרם להסתרת פגמים וטבעות כהות באזור העיניים ומברשת ברונז למראה עור שזוף, מאט וטבעי. בנוסף לגוון שמתקבל מהשימוש במוצרים, הם מכילים את כל הלחויות הדרושות לשמירה על העור. את כל המוצרים ניתן להשיג בשני גוונים: בהיר וכהה.
שווה? מאוד מאוד מגוון ומרשים. הגיע הזמן, כך לדעתנו, שישקיעו קצת יותר בגבר שלנו, וידאגו שלצד הלוק שלו, גם הבריאות שלו תישמר. המוצרים הללו הם עסקת חבילה לא רעה בכלל, ובלבד שאתה גבר שמחובר לצד הנשי שלו. לצערנו לא כל גבר יהיה מעוניין להתפדר ולהמרח בחומרים דמה-מייקאפ, גם אם תפקידם הוא לא להסתיר אלא להכהות. עם זאת, הקרם להסתרת פגמים וטבעות כהות (קרי: קונסילר) הוא מוצר מצוין, וראוי שגם גברים יוכלו להנות ממנו. קודוס.
מחיר: ג'ל לחות - 165 שקל ל-45 מ"ל; ג'ל להסתרת פגמים - 145 שקל ל-10 מ"ל; מברשת ברונז - 260 שקל.
איפה קונים: ברשתות "סופר-פארם", "ניו-פארם", "משביר החדש לצרכן".
 

מריח כמו רוח משתזפים

ריח של קיץ (תמונה: יח"צ)
 ריח של קיץ (תמונה: יח"צ)   
בושם חדש לקשרל, "אמור אמור סנשיין" שממשיך את טרנד מהדורות הקיץ הססגוניות והקלילות. והפעם בושם המוצג כשילוב של פרי, פרחים ותבלינים עזים. הניחוח מגיע בגרסת או דה טואלט, להלן קליל יותר ולא מכביד כמו בושם רגיל, והוא אכן מאוד פרחוני ומאוד קשרלי, אם יורשה.
שווה? הבקבוק הקסום הירוק/ורוד הזכיר לנו בצורתו רימון (דווקא לא הפרי) אבל באופן מפתיע עשה חשק למשמש ולהשתמש. הניחוח הוא מאוד מוכר, גם אם עבר שינוי קל לרגל העונה החמה, והוא סופר-נשי, ואפילו קצת אמהי. בהחלט משובח, במיוחד לחובבות הז'אנר.
מחיר: או דה טואלט בתרסיס, 340 שקל ל-50 מ"ל.
איפה קונים: בכל רשתות הפארמים ודוכני הפרפומריה ברשתות.
 

מגע של מלאכים

הנסיכה על העדשה (תמונה: יח"צ)
 הנסיכה על העדשה (תמונה: יח"צ)   
חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון השיקה לאחרונה עדשות מגע חדשות בשם אואזיס, מסדרת acuvue. החברה, שגם כך מייצרת עדשות מגע משובחות, ייצרה דור חדש של עדשה חודשית, בעלת כושר הרטבה מוגבר, חלקה יותר ונוחה במיוחד. העדשה החדשה מותאמת לשוהים באזורים עם מיזוג אויר, חימום מרכזי, עשן, אדים ולעבודה ממושכת מול מחשב. אחד השוסים הגדולים הוא ההבטחה שניתן לישון איתה לפחות חלק מהחודש.
שווה? גליה ניסתה את העדשות והתפעלה מהנוחות והטבעיות שבהן ריפדו את עיניה. אחת הסיבות למחיר היא אפשרות השינה בעדשות, נראה לנו, ולכן היא לקחה את ההבטחות לקצה ובדקה כמה זמן היא יכולה למשוך את העדשות לפני שנופלות לה העיניים. התוצאה היתה פחות ממזהירה: לאחר 13 שעות, שבחלקן הגדול עבדה מול מחשב, היא הרגישה שהיא רק רוצה לעצום את עיניה, אבל לא לפני שתוציא מתוכן את העדשות. אם כן, ולמרות ההבטחות, מומלץ לא לישון עם החמודות האלה, אך הן בהחלט טובות יותר מכל עדשות המגע החודשיות האחרות שניסינו לאחרונה ושוות מאוד.
מחיר: חבילה אחת (לחודש) - 280 שקל; בתוכנית שנתית, 8 חבילות - לפי 200 שקל לחבילה.
איפה קונים? בחנויות האופטיקה המובחרות.
 

אהבה בימי השמש

 
חברת AHAVA משיקה סדרת מוצרים חדשה להגנה מהשמש, בעלי מקדם הגנה SPF 15 ומעלה, לשימוש יומיומי וחיוני. המוצרי החדשים משווקים כמכילים הרכב ייחודי של מינרלים שהוכח כיעיל להפחתת נזקי השמש ולהאטת תהליך הזדקנות העור. הסדרה מספקת לחות לזמן ממושך לעור שנחשף לשמש, עמידים במים ומתאימים גם לילדים. בסדרה 4 מוצרים, תרסיס, תחליב, קרם לחות וג'ל, כולם בגדלים ובמקדמי הגנה שונים.
שווה? היה כאן מאבק קשה. ראשית היה מאבק במכסה שלא היינו בטוחים איך לפתוח, ואחר כך היה מאבק בניחוח, שלא הוחלט אם הוא מוצלח או מסריח. המאבק, כדרך רוב המאבקים, הוכרע. הניחוח בהחלט שונה מהניחוח המוכר של קרם הגנה וטוב שכך, לאחר שעות ארוכות בהן כיסה את העור, הגוף הריח עדיין כאילו נמשח בקרם גוף נעים למדי. כמו כן, הקרם היה יעיל למדי, ולמרות שעות ארוכות בשמש, באוטו, ובדרכים, העור לא נצרב ולו במעט. הקרם לא נוסה תוך טבילה במים, אבל את המבחן היבש הוא עבר גם עבר.
מחיר: תרסיס או תחליב: 109 שקל ל-250 מ"ל; קרם לחות: 139 שקל ל-60 מ"ל; ג'ל: 95 שקל ל-250 מ"ל.
איפה קונים: ב-6 חנויות AHAVA ברחבי הארץ.
 

קל על השיער

שיער מרוכך במיוחד (תמונה: יח"צ)
 שיער מרוכך במיוחד (תמונה: יח"צ)   
מוצר חדש לילדים עשה לנו כמה ימים מעניינים: שמפו ומרכך לסירוק קל לילדים מחברת FRESH ONES מתיימרים לגרום לחבר'ה הצעירים להפסיק לחשוש משלב הסירוק. שני המוצרים מועשרים בתמצית רוזמרין לשמירה על היגיינת הראש, ומכילים גם שמן שקדים וויטמין E המעניקים לשיער רכות ולחות לאורך זמן ומסייעים בסירוק קל.
שווה? הריח היה פירותי וכיפי, ועשה קצת חשק לטעום. השמפו התגלה כמוצר מוצלח למדי, שגם אם לא מאוד הקל על הסירוק, השאיר את השיער מעוצב וקל לסידור במשך שאר היום. המרכך לא אכזב, אולם גם לא הפך את מלאכת הסירוק להוקוס פוקוס. עם זאת, המוצרים הללו בהחלט ראויים וחביבים.
מחיר: 27.99-24.99 שקל למארז של זוג שמפו+מרכך (750 מ"ל)
איפה קונים? בכל רשתות השיווק ורשתות הפארמים.
 

כיף קרם

כיף לעצב (תמונה: יח"צ)
 כיף לעצב (תמונה: יח"צ)   
"כיף", קרם חדש המעניק לחות לשיער ללא שטיפה, עלה על המדפים, ומתיימר לעשות לבנות ישראל הפריזיות קצת סדר בשיער. הקרם מכיל מרכיבי לחות והזנה וניתן למרוח אותו על שיער רטוב או יבש, משורש השערה ועד הקצה. הקרם מיועד לנשים וגברים, ומוצע בשלושת ורסיות: עיצוב לשיער רגיל, יבש/צבוע, לתלתלים ולעיצוב לגבר.
שווה? הדעות לא נחרצות. הריח של הקרם הוא ממש נעים, לא מתוק מדי ועושה חשק אמיתי לשימוש. כמו כן, בניגוד לקרמים אחרים המיועדים לאותה מטרה, הריח אינו הופך לשמנוני במהלך היום, ואינו מתערבב בריחות הגוף האחרים (כדוגמת זיעה), כך שתמיד תריחו כאילו יצאתם מחפיפה. לפחות תריחו, כי הנסיינית שלנו בישרה שהקרם לא תמיד אפקטיבי באותה המידה: כשבאוויר לחות רבה הקרם פועל פחות טוב, ואינו עושה סדר הכרחי ב"עננים" שנוצרים בשיער ומקיפים את הפנים. פלוס חשוב: המוצרים שללו לא נוסו על בעלי חיים ואנחנו מצדיעים על כך.
מחיר: 22.99 שקל.
איפה קונים: ברתות הפארם, ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.
 

סבומדיס

אדמומיות, יאללה ביי (תמונה: יח"צ)
 אדמומיות, יאללה ביי (תמונה: יח"צ)   
מוצר חדש של חברת קאמדיס, הנשענת על הרפואה הסינית המסורתית, בא להציל את אלה מבינינו שסובלים במיוחד מיובש (וכנראה גם מאפקט דמוי סבוריאה): סבון ג'ל לניקוי ולהרגעת עור הפנים, המיועד לכל סוגי העור, מסדרת סבומדיס. הסבון מכיל חומרים טבעיים מרגיעים ומסיר ביעילות את עודפי השומן המופרשים על ידי העור, מחדיר לחות לעור הנוטה לשמנוניות ובעל אזורים אדמומיים, מגרדים או קשקשים.
שווה? הנסיין שלנו אכן סובל מאדמומיות ומיובש סבוראי, ושמח לנסות מוצר שיקל עליו. הוא בחר ראשית להדגיש את הניחוח הנקי והטבעי של הסבון, שגרם לו לרצות להשתמש בו, ולא היה משוכנע לחלוטין שהסבון עבד, מאחר שלא הקציף. אז אכן, מדובר בסבון שאינו מקציף, אך עם זאת הוא מנקה ומשאיר תחושה נקיה בפנים וסביבם. האדמומיות, כמובן, לא נעלמה לחלוטין (אשרי מי שימציא את התכשיר), אולם הרוגע המובטח הורגש.
מחיר: 59.90 שקל ל-125 מ"ל.
איפה קונים? בתי מרקחת, רשת ניופארם וסופרפארם ובתי טבע.
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by