בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
דורה מתדרדרת 

דורה מתדרדרת

 
 
חגית מוסקוביץ- ישעיהו

הפקת הענק של המחזמר "דורה והרפתקאות הפיראטים" כשלה כישלון חרוץ בקופות. כעת נותר לברר, האם המותג המצליח של השנה, יהפוך בקרוב להיסטוריה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מהיסטריה להיסטוריה (צילום: יח"צ)
 מהיסטריה להיסטוריה (צילום: יח"צ)   
כל הורה לילד בגילאי שנתיים עד חמש, לא יכול היה להתעלם מההיסטריה הבלתי פוסקת שפקדה את ישראל בעקבות הילדה השחרחורת שריננה לה על מסכי הטלוויזיה וקרצה מכל צלחת, תיק ילדים, או אביזר לבוש אופנתי.

אך האם הגיע הטרנד המטורף לקיצו? יש הטוענים כי חשיפת היתר עשתה את שלה ודורה תרד לה אט אט מהמדפים ותפנה מקומה לטרנדים חדשים שימהרו להתביית על ילדנו.

רשת הרבוע הכחול, שהשקיעה 1.5 מליון ש"ח, בהפקת הענק שנחלה כישלון חרוץ בקופות, לא העלתה בדעתה כי היא זו שתהיה הזרז לכל התהליך הזה. מבחינת הרשת, זו מסרבת לדבר במונחים של כישלון ואכזבה, ורואה בהפקה, השגת יעדים מבחינת החשיפה התדמיתית של הרשת, ללקוחות שרכשו את הכרטיס דרכה והגיעו לצפות במחזמר.

הסדרה המשודרת ב- 75 מדינות וב-15 שפות, ואשר מוצרי הזכיינות שלה צברו בעולם מחזור של 5.3 מיליארד דולר במשך שבע שנות קיומה, משודרת בישראל מזה שנתיים. מי שחלם לשלשל לכיסו מזומנים נוספים על גבי גבה של דורה, עלול למצוא עצמו עם תיק גב צבעוני במיוחד, שידיף, אולי בקרוב מאד, ניחוחות עמומים של נוסטלגיה.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by