בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
גבר מי שפרזנטור 

גבר מי שפרזנטור

 
 
לילך צור

רודריגו גונזלס הרומנטיקן השובב, זוהר ליבה השחקן המסוקס ורז מאירמן המעודן - כולם הפכו לנציגים הרשמיים של הגבר הישראלי ומהותו

 
 
 
 
 
 
 
 
 
רודריגו והקסם הדרום-אמריקאי שלו (יוני המנחם)
 רודריגו והקסם הדרום-אמריקאי שלו (יוני המנחם)   
הימים ימי טרום חילופי עונות, והסתיו עדיין מחכה לו אי שם בין הקיץ לחורף, ובכל זאת מגיעות הבשורות הגדולות בדבר הפרזנטורים החדשים של חורף 2008. חברות האופנה צריכות מישהו שייצג את רוח המותג ושיקדם את הערכים השיווקיים שלהן. הצוות הקריאטיבי במשרד יחסי הציבור מנסח את המשפט שהפרזנטור יוכל לחזור עליו ככל שיידרש במהלך הקמפיין ובכלל, ויאללה לדרך. שלוש חברות, שטרנדים מהפכניים הם לא ממש הקו המנחה אותן, מציגות את המציגים הלוהטים. לפעמים נראה שהנבחר הוא דווקא המרוויח הגדול במשוואה.

הדרך למסוקס הישראלי

שלושה פרזנטורים חדשים מייצגים נאמנה את הקו החדש של חברות מבוססות, ששואף לעידון אירופאי ושולל וולגריות ישראלית. ובכל זאת, אנחנו כאן, במזרח התיכון וגם הגברים המעודנים הם יציר חדש שעוד צריך זריקת עידוד בדמות קריצה לעברו המצ'ואיסטי. לכן, לא מפתיע ששנים מהפרזנטורים המדוברים, הם בוגרי התכנית הנוצצת "רוקדים עם כוכבים", רודריגו-"המנצח הטרי"-גונזלס שייצג את אופנת סגל, רז מאירמן לפולגת ויוצא הדופן הוא השחקן זוהר ליבה ל-ML MEN .
 
 
יש משהו בתכנית הריאליטי ההיא, שמראה לצופים בדיוק את המעבר הזה, מהגבריות המחוספסת של מצליחן שיכול להשיג כל בחורה וגם עושה את זה, לגבריות שיכולה למצוא בתוכה מקום גם לבגד גוף.

הבגדים הנשיים שהמתמודדים האלה לבשו בתכנית, הם לא סתם משחק של כאילו, אלא השתתפות של ממש בריטואל הנשי של שימוש באופנה. הכוכבים הגבריים של התכנית מראים על המסך את תהליך השינוי ביחס כלפי הבגד הנלבש, כמשהו עם ערך, לו חברות האופנה כל כך מייחלות אצל הגבר הישראלי, ואין ספק ששכירתם כפרזנטורים הוא צעד שיווקי חכם.
 

הו רודריגו

זוהר ליבה לML מנפץ סטיגמות של השמן השמח (יח"צ)
 זוהר ליבה לML מנפץ סטיגמות של השמן השמח (יח"צ)   
שוקי סגל, מנכ"ל אופנת סגל אומר ש"הבחירה ברודריגו גונזלס היתה טבעית. רודריגו מהווה את האידיאל הגברי המושלם: השילוב בין הגבר הישראלי למאהב הלטיני. מסוקס, מטופח ומושך, הוא השילוב המנצח בין גבריות למטרו סקסואליות והוא מייצג נאמנה את ערכי המותג של אופנת סגל על כל היבטיו: קלאסי, ספורטיבי, חטוב ואינו מתפשר על איכות".

המשפט הזה חוזר בווריאציות שונות כמעט בכל מותג גברי, עד שנראה שהוא יוצר את דמות הפרזנטור, יותר מאשר הפרזנטור משליך מדמותו על המותג. רודריגו למשל, הפציע בתודעתנו בתכנית הריאליטי העברית הראשונה "קחי אותי שרון" ולמרות שהפסיד, נזכר כרומנטיקן אמיתי. עכשיו הוא מנחה בערוץ הילדים ועושה מדי פעם הפקות לילדים. אז אולי הוא מאהב לטיני ואולי הוא מסוקס הודות לעברו הצבאי עליו דיבר לא מעט, אבל "אלגנטי, קלאסי, אינו מתפשר על איכות", הן לא ממש התכונות המייצגות אותו.

עד שהלבישו עליו חליפה של סגל, והוא מצטרף אוטומטית לשורת כוכבי הכדורגל שייצגו את החברה בעבר, ביניהם חיים רביבו ואבי נמני, שהמראה שלהם בחליפה נתן להם מכובדות שהייתה חסרה לתדמיתם. זה בדיוק הרעיון עליו נבנתה הצלחתה של אופנת סגל שמשכנה המיתולוגי הוא ברחוב העלייה הדרומי. להיות מזרח תיכוני מכובד, עם קצת שיק אירופאי, כשצריך. אז בשביל מה לכפות על החליפות ועל הפרזנטור, את המשפט הארוך והזר להם כל כך.
 
 

עוד מסוקס אחד ודי

רז מאירמן לפולגת בניחוח אירופאי מובנה (יח"צ)
 רז מאירמן לפולגת בניחוח אירופאי מובנה (יח"צ)   
מותג הגברים של ML שמעוניינים למחוק העונה את שאריות תדמית המידות הגדולות, בחרה בשחקן העולה זוהר ליבה, שמופיע עכשיו בסדרה המצליחה "הכל דבש" ולפני כן ב"שמינייה" ובכמה סרטי קולנוע. אבי מלכה, המנכ"ל והבעלים של החברה אומר שהסיבה העיקרית לבחירתו של ליבה היא "התאמה לאסטרטגיית המותג שמתמקדת בגברים בני שלושים פלוס המודעים לאופנה ועדכניות ומאידך שמים דגש על אופנה, נוחות ומודעות עצמית. ליבה מייצג ערכים אלה של הגבר הישראלי האולטימטיבי ואנו מאמינים שיעניק למותג חיבור עמוק לערכים אותם אנו מחזקים: המראה המסוקס, הגבר המצליח והעדכני".

אירופה זה כאן

פולגת היא אמנם חברה ישראלית, אבל את מותגי היוקרה שהיא מייבאת, היא משווקת בנפרד. כך נבחר רז מאירמן להוביל את הקמפיין של דניאל השטר. לעומת המסרים של שתי החברות הישראליות הקודמות, את המותג הזה משווקים לא למי שנמצא בתהליך מטרוסקסואלי, אלא למי שהניחוח האירופי נמצא אצלו באופן טבעי. ולכן הבחירה במאירמן העדין והרגוע, שתדמיתו אינה סלבריטאית והוא עומל כעת על לימודי התואר השני שלו, נראית טבעית גם היא. לכן יכול להגיד אילן בז'ה, המנהל המסחרי של חטיבת הגברים בפולגת שהפרזנטור שלו מייצג "גבריות, אינטליגנטיות ואסרטיביות" בלי להידרש להסברים נוספים.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by