בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
צלליות או לא להיות 

צלליות או לא להיות

 
 
אתי דרייפוס, מערכת RED

אז הכרזנו שעיניים מודגשות בשלל גוונים הם המגמה הבולטת של העונה המתקרבת. אבל איך עושים את זה, ואיך בוחרים בצלליות הנכונות מתוך המגוון הגדול של האפשרויות? אתי דרייפוס מסבירה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
אווה לונגוריה ללוריאל (יח"צ)
 אווה לונגוריה ללוריאל (יח"צ)   
צלליות עיניים זה עולם שלם של צבע, מרקם ושיטות מריחה. יותר מכל פריט איפור אחר, מאפשרות הצלליות אינסוף וריאציות של השתעשעות. החל ממריחה אחידה וסולידית לצורך הדגשת העין ועד שילוב של חמישה גוונים על עפעף אחד. בכל עונה מוציאות חברות האיפור קולקציות חדשות שמתאימות לאופנה ומשכללות את הרכב החומרים. ההיצע עצום ונכון שאפשר להיצמד לבחירת הגוון האהוב וזהו אבל כדאי לדעת גם מה קיים והאם הוא מתאים, איך ומתי.
 

פלאי המברשת

 
באופן מסורתי מגיעות הצלליות באבקה דחוסה שעד לפני כמה שנים עם החדירה המסיבית של קורסי האיפור, היו נמרחות בעזרת הספוגית הקטנה המצורפת אליהן. הספוגית היא עדיין כלי המריחה הפופולארי בקרב הדודות. זה המקום להבהיר את הנקודה החשובה הזו: אנחנו לא דודות ולכן יש לנו מברשת משיער טבעי למרוח אתה את הצללית. ההבדל בין שתי הדרכים הוא משמעותי עד כדי כך שדרושה גיחה של פעם אחת לחנות איפור מקצועי והתנסות כדי לשכנע את כל מי שעוד לא עשתה את השינוי. בעולם האיפור של היום אפילו מייק אפ מורחים עם מברשת ועבור איפור העיניים כדאי להצטייד לפחות בשני גדלים של מברשות.
 
קומבינציות של דיור, ג'יבאנשי ואיב סן לורן (יח"צ)
 קומבינציות של דיור, ג'יבאנשי ואיב סן לורן (יח"צ)   
החשיבות של המברשת הוא בעיקר בטשטוש והמעבר ההדרגתי של הצבע. זהו מעין כלל זהב במריחת צלליות, תמיד תמיד יש לעבור על הצללית כדי לטשטש אותה, כך שלא תיראה כמו התזת צבע. את המעברים בין הצבעים גם כדי למזג ביניהם כך שהם ישתלבו למראה אחד זורם.

באופן כללי נהוג למרוח את הגוון הכהה יותר של הצללית בזווית החיצונית של העין לכיוון מעלה כדי ליצור אפקט מורם ופתוח. את גוון הביניים מורחים בחלק הפנימי של העפעף בדיוק לצורך אותה המטרה. את הגוון הבהיר ביותר מורחים על עצם הגבה כדי ליצור נקודת אור ולכן מתאימים שם גם הגוונים הפנינתיים מלאי הברק.

למרות שזהו סגנון המריחה המחמיא ביותר לכולן, ישנן גם אופנות שונות שהופכות את מיקומי הגוונים. כך למשל, ניתן למצוא את הגוון הבולט יותר דווקא במרכז העפעף או בחלקו הפנימי. הוואריאציות השונות הללו טובות בעיקר למי שעינין רחוקות אחת מהשנייה והן רוצות ליצור אשלייה של קרבה ביניהן או סתם לנערות מושלמות עיניים שרק רוצות לשחק.

ככל שמשתמשים בכמות גדולה יותר של גווני צללית יחד נוצר מראה עשיר ומתוחכם יותר ולמי שמתקשה להתאים גוונים מציעות החברות השונות פלטות של הרכבים מוכנים מראש. בין הפלטות המפורסמות ביותר ניתן למצוא את החמישיות של כריסטיאן דיור, הריבועים של ג'יבאנשי והקומבינציות של איב סן לורן. הפלטות נותנות פתרון קל והן גם שימושיות לנשיאה בתיק. מצד שני הן יקרות מאוד ותמיד נשאר איזה צבע שאף פעם לא נוגעים בו ואחד שנגמר ראשון.
 
 
תערובת צבעים עשירה ב-MAC (יח"צ)
 תערובת צבעים עשירה ב-MAC (יח"צ)   
את המענה לבעיה הזו נותנות הצלליות הבודדות. את הצלליות של שו אומורה ניתן להשיג רק מעבר לים או במרחבי האינטרנט אבל הן שווה את המאמץ. האריזה השקופה לגמרי והאיכות מצדיקים את המוניטין היפני שאפשר למצוא גם בצלליות הקרם של שיסיידו. בקיץ האחרון השיקו בשיסיידו ארבעה צבעים חדשים, כל אחד ארוז בקופסית עגולה אלגנטית. המוצר מגיע כקרם, נמרח בקלות רבה ומשתנה במגע עם העור לאבקה מבריקה. התוצאה קלילה ועמידה ומי שרוצה רק צבע אחד על פני כל העפעף יכולה למרוח אותו גם באצבע.

במסגרת הטרנד המינרלי הציגו במאק קולקציית צלליות בשם פלאשטרוניק. בקולקצייה צלליות שנאפו בעבודת יד והפכו ללהיט בין היתר בשל השילובים המעניינים של הצבעים שמתמזגים אלו באלו בצללית אחת ונותנים עושר רב מימדי, כמו פטל עם בז' וקורל וכחול כסוף עם שחור.

איל מקיאג' הציגו גם הם ליין מינרלי הכולל צלליות אבקה בתפזורת. הצלליות בעלות פיגמנט חזק במיוחד וברק והגוון הירוק עמוק שלהן הוא צבע מקסים במיוחד. כאן יש לשים לב: יש לנקוט בזהירות במריחת צלליות באבקה משום שיש להן נטייה להתפזר לכל עבר ובמיוחד אל מתחת לעין. במקרה כזה חשוב לא לנסות לנגב כי אז האבקה תימרח, אלא להעיף בעזרת מברשת פודרה גדולה. פתרון אפשי לסוגיית הפיזור הוא להשתמש בצלליות אבקה בתפזורת בתוספת מעט מים על המברשת. מברשת רטובה עם צללית אבקה בתפזורת תייצר אפקט של צבע מים אטום עמיד ומרשים על העפעף ואם המברשת דקה ניתן לצייר עמה גם אייליינר מעל או מסביב לעין בצמוד לריסים.
 
צלליות משולבות או בודדות של שו אומורה (יח"צ)
 צלליות משולבות או בודדות של שו אומורה (יח"צ)   
צלליות אחרות יכולות להגיע גם בצורת מוס. המוס הוא סוג של קרם אוורירי. במריחה של מוצר קרמי צריך לשים לב שהוא לא מצטבר בקפלים של העפעף במשך היום. כדי למנוע את זה כדאי לא להגזים בכמות ולהמנע מפודרה מתחת לצללית.

הקולקציה המטאלית של מדינה מילאנו והצלליות המבריקות של קליניק בסדרה קולור סרג' מייצגות את המגמה המנצנצת באיפור בעונות האחרונות, שהכתיבה מוצרים בגימור מבריק מאוד. על אף האופנתיות המתבקשת, צלליות מבריקות עלולות לעשות שירות דוב לנשים מבוגרות בעלות קמטוטים רבים בעפעפיים מפני שהן מדגישות עוד יותר את הקמטים.

בכלל, צלליות מט נשארו עדיין האופציה האלגנטית יותר. אווה לנגוריה מדגמנת את האפשרות המאופקת הזו ללוריאל בשילוב שלישיית גווני לילך כשהכהה מביניהם מקיף את העין במסגרת מדגישה, הגוון הבינוני מוסיף צבע בעדינות בזווית הפנימית ועל הרווח שבין העפעף לעצם הגבה נמצא הגוון הבהיר ביותר, שנותן אור ואפקט פתוח ורחב. את הטאץ' הסופי מעניקה כמובן המסקרה יקירת המדור, שבשימוש בצלליות אבקה יש לה חשיבות מיוחדת, כיוון שהצלליות נוטות לפעמים ללכלך את הריסים במעטה דמויי טלק והמסקרה צובעת אותם מחדש.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by