בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
אופנה אינטראקטיבית 

אופנה אינטראקטיבית

 
 
ליבי בגנו

המותג הספרדי מנגו יוצא בקמפיין ג'ינסים אינטרנטי וחדשני אשר מביא לכל לקוחה את חדר התצוגה היישר למסך המחשב הפרטי שלה. הברקה או יומרנות?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
דוגמנית-רובוט המשדרת קרירות (יח"צ)
 דוגמנית-רובוט המשדרת קרירות (יח"צ)   
עם בוא הסתיו, מוציאות חברות האופנה השונות קטלוגים המציעים את מרכולתן לחורף הקרוב. ברשת האופנה הספרדית והאולטרה פופולארית, מנגו, החליטו לתת השנה מקום של כבוד לג'ינסים ולייעד להם קטלוג משלהם. בארץ לקחו את העניין צעד אחד קדימה והעלו קמפיין אינטרנטי אינטראקטיבי ייחודי שנותן הצצה לג'ינסים שיככבו על מדפי חנויות הרשת ב-2008.

הקמפיין, שיעלה בפורטלים ובאתרים המובילים ברשת, פותח בעזרת חברת מקאן דיגיטל ומהווה חוויה פרסומית חדשה ומאתגרת ללקוחות פוטנציאליים.

שואו-רום פרטי

החידוש העיקרי בקמפיין הוא העובדה שהוא אינטראקטיבי וכביכול תלת ממדי, מה שמבדיל אותו כמובן מעלעול בקטלוג מודפס. הגולשים נמצאים למעשה בחדר תצוגה (שואו-רום בעגה המקצועית) מדומה ופרטי משלהן. דוגמניות וירטואליות נעות להן בחלל- על גבי צג המחשב- ובהקלקת עכבר ניתן לבחור את הדוגמנית שלובשת את הדגם המבוקש ולקבל מבט מקרוב על איכויותיו והפרטים הייחודיים לו כגון תיפורים, כפתורים או צבע. בנוסף מוצג גם מחירו של הדגם.
 
 
למעשה אין מדובר אלא במעין אתר של הרשת והמותג. במיני-סייט תוכלנה חובבות האופנה לקבל טיפים וסקירת טרנדים היישר ממעצבי מנגו הספרדיים אשר ימליצו על להיטי העונה ויתנו הדרכה כיצד לבחור את הג'ינס המושלם עבורך.

הבעייתיות של שואו רום וירטואלי לא חף גם במקרה זה. הדגמים נראים כמו פלקט וקיימת התחושה כי קשה עוד יותר לקלוט את האיכויות האמיתיות על בדוגמנית-רובוט שנבחרה. המיני-אתר איטי ומסורבל לגלישה והאופציה היחידה המוצגת בו לצפייה בג'ינס, היא הגדלת התמונה הנתפסת על גבי הצג כמשהו מאד מוגבל ויזואלית.
 

עושים כבוד לג'ינס

כ-55 דגמי ג'ינסים בקולקציה החדשה (יח"צ)
 כ-55 דגמי ג'ינסים בקולקציה החדשה (יח"צ)   
אין ספק שנעשה כאן משהו ייחודי. זה מתחיל עם בידול הג'ינסים משאר קולקציית הסתיו וממשיך עם הקמפיין הישראלי יוצא הדופן. הסיבה העיקרית העומדת מאחורי העובדה שהוקצה לג'ינסים קמפיין נפרד, נובעת מרצונם של קברניטי מנגו לשקף ולבטא את היצע הג'ינסים הרחב והמגוון שלהם, המורכב העונה מסגנונות רבים ומונה לא פחות מ-55 דגמי נשים שונים. אין ספק שיחסית למותג שאינו מותג ג'ינס מובהק, מדובר בהיקף מכובד מאוד.

הסיבה להפרדה, אומרים במנגו, נובעת מהעובדה שקולקציית הסתיו-חורף שלהם רחבה מאוד וכוללת בין היתר קולקציית פרימיום במהדורה מוגבלת, קולקציה בעיצובן של פנלופה קרוז ואחותה מוניקה וגם קולקציית אביזרים חדשה. בעוד העץ של מנגו הולך ומסתעף לענפים רבים, מקבלי ההחלטות ביקשו לתת לקולקציית הג'ינסים המושקעת, מקום משלה על מנת שלא תלך לאיבוד בתוך ים של מיני קולקציות וטרנדים עונתיים.

עם זאת, קשה שלא להתעלם מהעובדה כי קמפיין הג'ינס, בניגוד לקולקציה הרגילה הורסטילית, משדר קרירות, ריחוק וחוסר קומוניקטיביות.
 
 

הבשורה ע"פ מנגו

הפרדת קולקציות לקידום טוב יותר? (יח"צ)
 הפרדת קולקציות לקידום טוב יותר? (יח"צ)   
עם כזו השקעה שיווקית בקמפיין לג'ינסים, מעניין לבחון מה מציעים החורף במנגו בגזרת הדנים. על אף העובדה שהוא מהווה מקור לתסכול אצל נשים רבות, במנגו ממשיכים לפתח את גזרות הסקיני והסופר סקיני. יחד עם זאת, העונה מסמנת את חזרתו של ג'ינס הפדלפון במראה הסבנטיז. שנות השמונים העליזות חוזרות כאן במבחר ג'ינסים צבעוניים בהשראת העשור ולחובבות הנוחות והקזו'אל, גזרת הבויפרנד הזרוקה נכנסת העונה להילוך גבוה.

כמקור השראה, התבוננו מעצבי המותג בסלבריטאים ברחבי העולם אשר נחשבים כבעלי טעם ייחודי, תעוזה ויצירתיות. כאלו שלא מפחדים לקחת סיכונים אופנתיים והכי חשוב, אוהבים אופנה באמת ובתמים. לכן אין זה מפתיע שהפרזנטורית של המותג לעונה הזו היא אייקון האופנה, פנלופה קרוז, שגם עיצבה כאמור קולקציה הכוללת, בין היתר, 4 דגמי ג'ינסים.

וכן, למרות שבקמפיין הוירטואלי נראים הדגמים הדוקים על גופה של מודליסטית דקיקה, במנגו הרחיבו השנה את טווח המידות בקולקציית הג'ינסים והוא נע כעת בין 32 ל-46.

ההכרעה: בעד

אין ספק שהפרדת הג'ינסים משאר הקולקציה והעלאתם לקדמת הבמה היא דבר חדש שחברות אופנה ממעטות לעשות. אך כשחושבים על זה קצת, השאלה המתבקשת היא: "איך לא חשבו על זה קודם?".
בקטלוגים של רשתות, אפילו מן המובילות בעולם, נבלעים הג'ינסים פעמים רבות עם שאר האייטמים מהקולקציה בסטיילינג. ובפרט, פעמים רבות לא מוקדשת לג'ינס תשומת לב בצילומי אופנה לרשתות שאינן במובהק מותגי ג'ינסים והקונה הפוטנציאלי מודע לעובדה שיוכל למצוא בחנות מכנסי ג'ינס אך נעדרת ממנו המודעות להיצע, לטרנדים, לגזרות ולמקורות ההשראה.

הג'ינס היה ויישאר השליט הבלתי מעורער של מלתחות ברחבי העולם ואין ספק שתשומת הלב הזו שמוקדשת לו ראויה בהחלט. הקמפיין האינטרנטי, שהוא כאמור תוצר ישראלי, מתאפיין ב-feel מאוד אופנתי וארט מינימליסטי וטרנדי שמאפשרת לגולשת/לקוחה להתמקד אך ורק בדגמי הג'ינס, ללא הסחות דעת עיצוביות וגימיקים אינטרנטיים שמציקים בעין.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by