בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
תראו אותי 

תראו אותי

 
 
ליבי בגנו

מותג האופנה זיפ עובר העונה מתיחת פנים רצינית עם פרזנטורית חדשה ולוק שנותן סוף סוף פייט למתחרים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
חוה מונד מביאה את חו"ל לכאן (אוהד רומנו)
 חוה מונד מביאה את חו"ל לכאן (אוהד רומנו)   
יש אמרה שגורסת "אם זה לא שבור, אל תתקן את זה", אך כנראה שקברניטי מותג האופנה המקומי זיפ לא ממש מתנהלים לפי ה"אני מאמין" הזה ואחרי שלוש עונות יציבות עם ליהי אלון, בחרו הבוסים בחווה מונד הבינלאומית לתפקיד הפרזנטורית החדשה של החברה.

זיפ נמצאת בסביבה כבר כמה שנים טובות והתמחתה בעיקר בבגדים חביבים ולבישים במחירים נוחים. אבל "חביב" לא הופך את המותג שלך למוביל שוק ואת החנויות שלך למוקד עלייה לרגל. ולכן, במסגרת התרעננות שכללה השקעה כספית של 4 מיליון שקלים בקמפיין, שדרוג רציני בעיצובים ואת כניסתה של מונד לתפקיד, עושה רושם שהחברה עושה סוף סוף צעד בכיוון הנכון לעבר התברגות בשורה הראשונה של רשתות האופנה המקומיות. על אנחל בונני, אגב, הם לא מדלגים זו העונה החמישית. יש דברים שלא מוותרים עליהם.

השועל הותיק

בחירת פרזנטורים היא המפתח להצלחתו של כל מותג ובשלוש העונות האחרונות נדמה היה שהכימיה בין אנחל בונני לליהי אלון חורכת את עדשת המצלמה. אבל הקו החדש בו נוקטת החברה משדר, אם ניתן לתמצת את זה למילה "בינלאומיות" ולכן חשו צורך להביא עזרה מבחוץ- את חווה מונד, שעושה חיל בתפוצות ומביאה עימה ניחוח אירופאי שאי אפשר להתכחש לו.
 
 
אז מה הוא סוד קסמו של בונני? איך הוא מצליח לשרוד את התהפוכות האחרונות? ובכן, האנשים בזיפ מאמינים בכל ליבם כי אנחל הוא הדוגמן הטוב ביותר בארץ. הם אוהבים את הלוק שלו, את הסגנון, את הגישה וכמובן- הטאץ' הבינלאומי שבונני מביא עם כל הקמפיינים בהם הוא לוקח חלק מעבר לים רק מוסיף לאווירה החו"לית שמחפשים במותג. אכן, אחרי חמש עונות יחד, מודים בזיפ שיש גם חיבור אישי יותר עם אנחל ותחושת ההזדהות גדולה יותר אך ההחלטה להשאיר אותו בתפקיד היא מקצועית גרידא- הוא פשוט עושה את העבודה.

באה לשכונה בחורה חדשה

כאמור, בונני מקבל העונה פרטנרית חדשה שאמורה להביא איתה את הטוויסט האינטרנשיונלי. אז מה הוביל לבחירה במונד? את חוה הכירו אנשי הרשת רק לאחרונה. הם הכירו בפועלה המרשים בחו"ל שכלל בין היתר קמפיינים לארמאני ולפנטן והופעות בווג ובמארי קלייר.
 
כימיה לוהטת בין אנחל וחוה (אוהד רומנו)
 כימיה לוהטת בין אנחל וחוה (אוהד רומנו)   
תתפלאו אולי לשמוע, אך הרקע הדתי של מונד, שמגיעה מבית צפתי אדוק, רק הוסיף לאפיל שלה והתקבל בברכה היות ונושא הדת גם קרוב לליבם של אנשי החברה ושל לקוחות הרשת- מסתבר שאחוז גבוה בפלח הלקוחות הנשי של החברה מגיע מן המגזר הדתי. אך מה שחתם את העסקה כמובן היו ההצלחות שסימנה לעצמה הצעירה בת ה-23 במגרש של הגדולים והיא הייתה החלק החסר להשלמת הפאזל של המוחות השיווקיים שמאחורי זיפ.

זארה זה כאן

אחרי שנים של דשדוש (בעיקר בהלבשת נשים) וקולקציות צפויות ושגרתיות שלא לומר בנאליות, כנראה שמישהו שם התעורר. זיפ החלה את דרכה כמותג כבגדי גברים ונדמה היה שלמרות ההתרחבות לשוק הנשי, העיצובים הגבריים היו תמיד מוצלחים יותר בעוד בגדי הנשים היו סתמיים למדי. ליהי אלון הצליחה להכניס קצת פלפל בזמנו אבל היה צורך בשינוי מהותי בתפיסה העיצובית בכל הנוגע לקהל הנשי - והוא סוף סוף הגיע. בחורף הקרוב, המגוון והעיצובים המוצעים לנשים גדלו ומבקשים לתת מענה רחב ליותר נשים, בסגנונות שונים, אשר מחפשות אופנה עדכנית ונינוחה שתרגיש יוקרתית אך לא תשרוף את הארנק.
 
 
עונה חמישית ברצף (אוהד רומנו)
 עונה חמישית ברצף (אוהד רומנו)   
הקו המנחה לקמפיין הנוכחי הוא הסיסמא TAKE A LOOK והוא מתעתד להציג מראות שונים אשר מתאימים לסגנונות חיים ולמצבי רוח משתנים. מדי שבוע יעלו על מדפי חנויות הרשת פריטים חדשים והמטרה היא להישאר עם האצבע על הדופק ולהציע מראות חדשים על בסיס יום יומי.

הקמפיין, בכיכובם של שני הדוגמנים ההורסים, עוצב באווירת הפקות האופנה שניתן למצוא במגזינים המובילים בחו"ל וזו בהחלט הפעם הראשונה שזיפ מנפיקה קטלוג בו בגדי הנשים אינם נראים כמו משהו שאפשר למצוא בכל חנות בקינג ג'ורג'. שמלות A וטרפז, מעילים קצרים, מכנסי סיגר והמון דנים, צמר וטוויד בהפקה שנראית כולה חו"ל. כל מה שנותר לראות זה האם הקהל הישראלי, שמכיר זיפ אחרת, יסתגל, יעכל ויאמץ את השינוי. שווה הצצה.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by