בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
אם אין אני לי, מי לי? 

אם אין אני לי, מי לי?

 
 
ליבי בגנו

שתי מעצבות, מאפרת, מעצב שיער וצלמת, כולם בתחילת דרכם, לא חיכו שיתנו להם את הצ'אנס הראשון, לקחו יוזמה והפיקו קטלוג לעצמם. התוצאה: חובבנית אך בהחלט ראויה להערכה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מעבר קל ומהיר ממראה יום לערב (שירי כבודי)
 מעבר קל ומהיר ממראה יום לערב (שירי כבודי)   
עולם האופנה הוא אכזר ותחרותי. כישרונות צעירים היו ויהיו תמיד, אך כשהמשימה היא "לעשות לעצמך שם" ולגרום לאנשים לשים לב אלייך, לעיצובים שלך ולחזון שלך, הדברים עשויים לקחת זמן, ולגרום לעיתים לתסכול רב. אם כן, מהו הסוד? כיצד יכולים פרצופים חדשים בתעשייה לכוון אליהם את אור הזרקורים ולקבל דריסת רגל בתעשייה?

מסתבר שארית'ה פרנקלין ואנני לנוקס ידעו על מה הן מדברות, כששרו - sisters are doing it for themselves - לפחות במקרה שלהמעצבות הצעירות נני נוח ודנה פוניס. השתיים, סיימו לא מכבר את לימודיהן במכללת מרים במגמה לעיצוב אופנה והחליטו שאף אחד לא יעשה את העבודה בשבילן יותר טוב והחליטו להרים יוזמה מקורית- קטלוג עצמאי מ- א' ועד ת'.
 

אחד בשביל כולם- כולם בשביל אחד

 
נני ודנה חלמו להפיק קטלוג שבו יוציאו לפועל את הרעיונות והחזון העיצובי שגיבשו לעצמן במהלך לימודיהן. אך השתיים, ריאליסטיות, ייאמר לזכותן, הבינו שבתור סטודנטיות אלמוניות שזה עתה פרחו מן הקן הלימודי ועדיין לא מתפרנסות מכישרונן, אין להן את המוניטין והקשרים הנחוצים על מנת לגייס משאבים וכוח אדם לפרויקט שכזה.

אבל, הבנות לא אמרו נואש והחליטו ליזום פרויקט מיוחד בו יציגו את מרכולתן וישתפו פעולה עם כישרונות צעירים נוספים על מנת להעניק לכולם, צ'אנס להיחשף לקהל הרחב. וכך, חברו המעצבות לצלמת שירי כבודי, למאפרת יפית קוריש ולמעצב השיער רם סולן, כשכל אחד תורם את חלקו למאמץ הקבוצתי.
 
אחת ההברקות בקולקציה: ג'ינס עם טופ סטרפלס (שירי כבודי)
 אחת ההברקות בקולקציה: ג'ינס עם טופ סטרפלס (שירי כבודי)   
איך מימנה החבורה את המיזם? האמת היא שלא היה מימון. ממש כמו בקומזיץ בתיכון- כל אחד "הביא מהבית" -המאפרת תרמה את האיפור, המעצבות את הבגדים וכן הלאה. קפה בזל המיתולוגי נרתם לשמש כלוקיישן לצילומים וכך יצאה לדרך הפקת קטלוג הבכורה של הבנות. והכל בעשר אצבעות.

דרוש גיבוש

אז מה בקולקציה? המעצבות הושפעו ממקומות בילוי בהם נמצאים גם ביום וגם בלילה וביקשו ליצור קולקציה שתוכל לעבור טרנספורמציה ואדפטציה מיום ללילה. לשם כך, נעשה שימוש בבדים נעימים, כשמטרת-העל הייתה שימת דגש על נוחות שמקבלת טאצ' של סקסיות לשעות הערב.

מבט על הקולקציה מגלה כמה עיצובים חביבים מאוד כמו ג'ינס בעל סגירה אלכסונית שמשולב עם סטרפלס לבן וחצאית א-סימטרית עליזה מבד דו צדדי, לצד דגמים יותר סקסיים שיתאימו לקלאבריות כמו חולצת הרשת או גופיה עם טלאים מעור.
 
 
איפה הסיפור? (שירי כבודי)
 איפה הסיפור? (שירי כבודי)   
הבגדים המוגדרים כ"יומיומיים" הם חביבים, צבעוניים אך לרוב צפויים מדי. הדגמים המושפעים מתרבות הבארים והמועדונים מגלים יצירתיות במשחקים של שילובי בדים ואפליקציות, אבל שוב, אין כאן משהו שלא נראה בעבר ועבור חלק מן הדגמים, קשה לראות כיצד ניתן לזגזג עימם בין יום ללילה.

מכל הנאמר, נדמה כי הבעייתיות העיקרית נובעת מכך שלקולקציה אין קו מאחד וברור: חסר "הדבק" שיחזיק אותה ביחד כדי שתוכל להתהדר בתואר "קולקציה". חייבים להודות, למעצבות הצעירות יש כשרון והן מוציאות אותו לפועל בחן רב, אך הערבוביה אינה מגובשת דיה.

יש להאמין שהמעצבות הצעירות, אשר עושות את צעדי התינוק הראשונים שלהן בתעשיית האופנה המקומית ילכו ויפנימו את חוקי המשחק ובקולקציית החורף, עליהן הן עמלות בימים אלו, יתגלה קו ברור ונהיר יותר שיקשור בין הדגמים ויספר למעשה סיפור, כפי שקולקציה אמורה לעשות.

הסיפור של הקולקציה הנוכחית הוא בעיקר זה של רוח היוזמה המבורכת שננקטה על ידי היוצרים הצעירים. כל ההתחלות קשות אבל עם כוח רצון וחדוות יצירה, השמיים עשויים להיות הגבול.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by