בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
מרקו וליהי – סיפור אהבה 

מרקו וליהי – סיפור אהבה

 
 
לילך צור

ליהי אלון הצטלמה לקטלוג החורף של נעלי מרקו כשהיא לובשת בגדים בעיצובה, שאינם שונים בהרבה ממה שהועמס הקיץ על המדפים. בניגוד לקולקציה הטובה של מרקו, ליהי קצת מגמגמת בעשייה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
אין צורך בתחתונים כדי למכור מגפיים (יח"צ)
 אין צורך בתחתונים כדי למכור מגפיים (יח"צ)   
בנעלי מרקו, המותג שממציא את עצמו מחדש כמעט בכל עונה, גייסו החורף את ליהי אלון להיות להם פרזנטורית ושותפה לדרך. את השותפות הזאת אפשר לראות בצילומי הקטלוג של חורף 2008, בהם מבליחים לרגע בגדים בעיצובה של הדוגמנית והמעצבת.

אלון, שעזבה השנה את אופנת זיפ, מקבלת על עצמה את הובלת הקולקציה החורפית בחן ובתעוזה. רק בקיץ שעבר ראינו את מיכל אמדורסקי מככבת בקטלוג החברה בשלל תנוחות של נערת פין אפ, וכעת אפשר לראות את ליהי בבגדים המזכירים קצת תלבושת של לוחמת סיף, כשבעצם מדובר בתחתונים.

תעתועי ליהי

צילומים אלה הם גם הזדמנות ראשונה לראות את העיצובים של ליהי, אותם ייצרה תחת השם MALVINA. בקיץ האחרון היא הוציאה קולקציה גדולה ראשונה, שנמכרה בשתי חנויות השייכות לבן זוגה, וזכתה להצלחה בקרב הלקוחות דקות הגזרה.
 
 
בצילומים לקטלוג נעלי מרקו אפשר לראות גופיית טריקו עם הדפס חד קרן, חולצה ורודה עם הדפס של דמות אשה ושמלה קצרה בצבע אוקר בגזרה א-סימטרית. קשה לראות כאן משהו שונה ממה שנראה כבר על המדפים, כולל שימוש בבדים דקים וחצי סינטטיים ששלטו הקיץ בשווקים, אבל ליהי כנראה מכירה את נפש לקוחותיה הפוקדות את החנויות של בן זוגה, והקולקציה נבנתה עבור אלה באופן שיענה על צרכיהן העדריים.

קצת מוזר עניין פרסום התצלומים עם בגדיה של הדוגמנית, נוכח העובדה שקולקציית חורף אינה בנמצא. יכול להיות שליהי חשקה במותג משל עצמה, אלא שלטענתה, עיסוקיה לא מותירים לה את הזמן להשקיע בו.
 
ליהי אלון מעצבת אופנה למידות מזעריות בלבד (יח"צ)
 ליהי אלון מעצבת אופנה למידות מזעריות בלבד (יח"צ)   
לדבריה, היא התחילה להתעסק קצת עם החורף, אבל לא ברור אם ומתי, יהיו פריטים מוכנים למכירה. כך, שנראה כי העניין בפרסום העובדה שהדוגמנית מעצבת, נובע משיקולים של קידום קטלוג הנעליים.

נצנוצי מרקו

לעומת הגמגום של הקולקציה של ליהי אלון, המגפיים של מרקו, נראים לא רע בכלל. המותג המשפחתי שפועל כבר עשרים וחמש שנה, עשה לאחרונה מתיחת פנים עיצובית לרשת החנויות, במטרה להציב אותו בשורת המותגים הכלל ארציים. זה אומר שהפתעות רבות אין בקולקציה, והיא מכוונת למכנה המשותף הרחב ביותר, עם תרגומים מהירים לטרנדים החולפים במהרה. אבל חידושים, כמו שאנחנו יודעים, הם לא מה שנדרש מקולקציה כדי להיות טובה, ונעלי מרקו מציגים שורת מגפיים מצטיינים.
 
 
הקטלוג של נעלי מרקו מצליח להעביר מסר איכותי (יח"צ)
 הקטלוג של נעלי מרקו מצליח להעביר מסר איכותי (יח"צ)   
את השורה הזאת מתחילים מגפיים גבוהים במגוון רצועות, שממשיכים את הקו מהחורף שעבר, שמתחבר בעיקר למראה יומיומי. את עקבי הסטילטו האימתניים, מחליף השנה העקב הבינוני, גם בגובהו וגם בעוביו - בשורה משמחת מאד למי שאוהבת להיכנס ללוק הג'ינס או חצאית עם מגפיים, כבר עם הטיפות הגשם הראשונות. פשוט כי ככה קל יותר ללכת ולדלג על שלוליות, בלי להיכנע ולקנות את הזוג השטוח כברירה שנייה.

יפה במיוחד הוא זוג המגפיים המתקפל בחלקו העליון, בצורה שבה מתקפלים שולי כובע או צווארון, ובחלקו התחתון מחוברות רצועות עם אבזמים, שהן פרפראזה על מגפי הצבא והעבודה, שהיו כאן רק לפני שנה. עוד טרנד שטופל באהבה על ידי המותג, הוא הלק השחור והאדום, שתמיד מתקבל בשמחה, והוא וריאציה על מראה ילדותי ושובב. אליו מצטרפים כמובן, המגפונים הנמוכים. המגפונים הנמוכים בגזרת המעטפת על עקב גבוה, שחוזרים במסגרת רטרו לשנות השמונים הם מסוג הפריטים שמתקשים להחמיא ללובשת אותם. ובכל זאת, הם מוצאים את דרכם לכל קולקציה באשר היא, כנראה כי להיות מעודכנים בטרנד חשוב יותר מלהיות מעודכנים באסתטיקה. וזה בסדר, נעלי מרקו בהחלט מייצבים עצמם כמותג שאפשר למצוא בו הכל ובמחיר סביר, עם חברה שעומדת מאחורי האיכות שלו.

על אף שהקטלוג של מרקו מצליח להעביר את המסר של החברה, ניתן היה להרגיע קצת את יצר החשיפה בתחתונים. קטלוגים אחרים כבר הראו שנעליים מושכות תשומת לב בדיוק כמו בגדים ולא צריך להדגיש אותם בגוף חשוף. בכל זאת, כשחורף וקר, זה לא הזמן. ליהי אלון היא דוגמנית טובה, שהוכיחה את יכולתה בהובלת קמפיינים ובמשיכת תשומת לב סלבריטאית, מה שעושה אותה לפרזנטורית טובה. עיצוב ליין משלה, כדאי שיילקח באותה רצינות.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by