בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
או מיי לורד 

או מיי לורד

 
 
לילך צור

המותג שהיה מזוהה עם רומנטיות עירונית, משנה פניו בעזרתה של הפרזנטורית מיכל קפטה וקולקציה שמיישרת קו עם מיטב רשתות האופנה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מיכל קפטה בהחלט עוזרת לשינוי התדמית (יח"צ)
 מיכל קפטה בהחלט עוזרת לשינוי התדמית (יח"צ)   
על נוף האופנה הישראלי עוברים שינויים רבים בשנים האחרונות. הוא גדל ומתרבה כמותית, ורבדים חדשים צצים בו. התוצאה היא אבחנה דקה יותר של חברות האופנה הגדולות, את הצרכים של של קוחותיהן, ומיקוד ספציפי יותר בתהליכי מיתוג, שקובעים את קהל היעד ואת הגוון העיצובי.

אחת המגמות הבולטות בשנתיים האחרונות היא מיתוג רשתות לפי דירוג גילאים. הגל האדיר של ריבוי המותגי אופנה טשטש קצת את גבולות הגיל, ומותגים ישראליים מצאו עצמם מבולבלים בחיפוש אחר התשובה לשאלה החשובה בהחלט: למי מיועדים הבגדים. החלוקה הראשונית נעשתה לפי שיקולי אופנתיות, ומי שרצתה להתלבש כבתה בת ה- 16 יכלה לעשות זאת ברשתות הגדולות, דוגמת קסטרו ופוקס. אבל מותגים רבים נשארו כשהם מתלבטים לאיזה נתח שוק הכי כדאי להם לכוון, והקולקציות נותרו מבולבלות: קצת אופנתיות וקצת מבוגרות, קצת המוניות, וקצת מעודנות, רק כדי להתאים לכולן.
 
 
התהליך של חידוד קהל היעד עבר על רשתות גדולות כמו ג'אמפ והוניגמן, שהעבירו את משקלן לנשים בוגרות יותר ומעודכנות, והקפיצו את התדמית שלהן לשורה הראשונה. אותו תהליך עובר על לורד קיטש, אבל עם מגמה הפוכה. בעשר השנים האחרונות אפיין את הרשת קו נוגה של בגדים לאשה המשוחררת, מה שהתבטא בגזרות חופשיות עם ניחוח של רומנטיות עירונית. הבגדים יועדו לנשים בוגרות ורגועות באופיין, שלא זקוקות להצהרות אופנתיות, ולראיה נבחרו הפרזנטוריות קרן מור ולאחריה עדי עזרוני, שתיהן בעלות החזות המהורהרת, שלא לומר מעופפת.

לא לורד ולא קיטש
 
המעצבת דורית שדה ניסתה לשלב בין בגרות לקלילות (יח"צ)
 המעצבת דורית שדה ניסתה לשלב בין בגרות לקלילות (יח"צ)   
לקראת חורף 2008 עשתה כנראה המחלקה הרלוונטית בחברה, שעות נוספות בעבודה על מיתוג מחודש, והמסקנה נצפית בקולקציה החדשה, שאומרת רומנטיות עירונית OUT, אופנתיות קניונית – IN. גיל קהל היעד השתנה גם הוא, וכעת מכוונים הבגדים לבנות שלושים פלוס, שמיוצגות בגאווה על ידי השחקנית מיכל קפטה.

מעצבת החברה, דורית שדה, אומרת שהושפעה מהלהקה הבריטית Talking heads משנות השמונים, שלבושה התאפיין בחליפות מעונבות, אך המוסיקה אופיינה בקופצניות ושמחת חיים. הביטוי לזה בקולקציה הוא בנסיון להציג גזרות בוגרות עם עדכון כלפי גילאים צעירים יותר.

כך אפשר למצוא בקולקציה פריטים שמרניים, כמו מכנסיים מחויטים בגזרה גבוהה, חולצות כפתורים מסאטן וקרדיגנים דקים, לצד פריטים עכשויים, כמו טוניקות לייקרה עם הדפסים גיאומטריים, ושמלות מבד לורקס באורך הברך. עוד בקולקציה, ג'קטים קטנים וצמודים, שמלות בהדפסים עדינים וסריגים עם דיטיילים של סרטים וכפתורים, שהם זכר לקולקציות הקודמות של המותג.
 
 

מחירים לנחמה

תוצאה בנאלית עם הברקות בודדות (יח"צ)
 תוצאה בנאלית עם הברקות בודדות (יח"צ)   
יש פריטים יפים בקולקציה, כמו חצאיות טוויד בגזרת עפרון, מכנסיים בגזרה רפויה שנצמדים בקרסול, וקרדיגן מעודן בצבע אפרפר, אבל התוצאה הכללית בנאלית. יכול להיות שהשינוי היה מחוייב המציאות, שהסקרים הראו שזה פלח השוק המועדף, ושרשת קניונית חייבת ליישר קו. קשה לשפוט חברה שרוצה לשרוד. העניין הוא, שבשורה התחתונה, היתה חברה עם קו מובחן שהפכה להיות עוד קולקציה חסרת ייחוד עם כוונה לטשטש את הגבולות בינה לבין האחרות. התהליך הוא מעניין, אבל הבגדים לא כל כך.

אם כך ואם כך, המחירים עומדים לזכות לורד קיטש. הקניה ברשת מציעה אפשרות להצטייד בפריטים אופנתיים, בלי צורך להתבלט, ובמחירים נמוכים יחסית.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by