בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
סוד ההצלחה שלי 

סוד ההצלחה שלי

 
 
מיה זיו

הנוסחה החמקמקה מאחורי בחירת פרזנטורית של מותג עדיין לא גלויה לכל. האם עדיף שחקנית או סלבית מבטיחה, או האם כדאי ללכת על הנוסחה הבטוחה: דוגמנית עוצרת נשימה?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
יעל בר זוהר בתקופת הזוהר עם פוקס (יח"צ)
 יעל בר זוהר בתקופת הזוהר עם פוקס (יח"צ)   
אנשי קסטרו קיוו לקטוף באזז תקשורתי נאה עם הכתרתה של מלכת היופי לשעבר, גל גדות, לתפקיד הפרזנטורית של רשת האופנה העממית. נראה שהם הימרו על הסוסה הנכונה, הדוגמנית הנאווה והשחקנית המתחילה הצליחה לעורר עניין בקרב העיתונאים הנלהבים ובקסטרו זכו לכיסוי מרשים בקרב אמצעי התקשורת.

הטריק המשופשף והמוכר של "הפרזנטורית" הצליח הפעם לשמחתם של אנשי השיווק הקסטרואים, שנפלו רק לפני כחודשיים עם ניסיון קמפיין נואש בכיכובם של עיתונאי ברנז'ה ואושיות ביצה אחרות, המוכרות למתחם תל אביב מרכז. מדובר היה בניסיון לא מוצלח למתג את קסטרו כמלבישה הרשמית של הסצנה התל אביבית והוא דוגמה מאלפת למלכודת הפרזנטורים המפתה.
 
גל גדות מחזירה את הכבוד לקסטרו (דודי חסון)
 גל גדות מחזירה את הכבוד לקסטרו (דודי חסון)   
שיטת הפרזנטורים מתגלה לא פעם כאפקטיבית וייתכן כי גל גדות הולכת להפוך ליעל אבוקסיס חדשה, ששיתוף הפעולה שלה עם קסטרו הטיב מאוד עם שני הצדדים. זיהוי של מותג עם ידוען מצליח יכול לשדרג כל רשת אפרפרה, כמו רשת H&O שבחרה בגלית גוטמן המלכותית כדי שתשרה עליה בהצלחה קצת אבק כוכבים, או להבדיל, מיקי בוגנים שהעלה את הדופק ואת קצב המכירות ברשת מחסני תאורה.

אי שם בשנות ה-90 הפסיקו להגיד דוגמנית והתחילו לכנות את התפקיד הייצוגי בשם המחייב "פרזנטורית". לא רק דוגמניות אוחזות בתפקיד המבוקש, אלא גם שחקניות, ומגישי טלוויזיה מתפקדים על תקן חיילים אמיצים הנשלחים אל קו החזית, לתווך בין רשת אופנה חפצת פרסום לבין העם הצמא להשראה.
 
 
בעולם האופנה פרזנטורית היא יותר מקולבית משודרגת, אלא אחת שמייצגת בכבוד את ערכי החברה וקהל היעד, מישהי שקל לזהות אותה כפנים הרשמיות של המותג . הפרזנטורים נדרשים גם לרוח ספורטיבית, שכן חתימה על החוזה מחייבת אותם לקמפיין רחב היקף: טלוויזיה, עיתונות ואירועי השקה, בהם יתבקשו ללבוש את המחלצות הפושטיות של המותג לצילומי השער של מגזין נחשב או לענוד את התכשיטים של רשת זו או אחרת כשהם יוצאים לבלות אל מול עינם הבוחנות של הפפראצי.

אל תרחמו על הפרזנטורים החרוצים, לרוב הם משתכרים סכומים נאים עבור מכירת תדמיתם הנחשקת והנאמנות המפרגנת. עשרות אלפי דולרים משמנים את גלגלי התעשייה לשביעות רצון כל הצדדים, היכולים לדבוק בשותפות המשתלמת במשך שנים, כמו יעל בר זוהר ורשת פוקס שעינגו אחד לשני את הכיס במשך עונות ארוכות של קמפיין מצליח.
 
 
 
גלית גוטמן הופכת כל קמפיין למוצלח (קובי בכר)
 גלית גוטמן הופכת כל קמפיין למוצלח (קובי בכר)   
ממש כמו אצל יעל אבוקסיס, פרזנטורים רבים משתדרגים בזכות החיבור המוצלח. איילת זורר תפסה את מקומה בשורת הנשים היפות של ישראל לא מעט בזכות הקמפיין הנאה, שהפיקה לפני שנים עם רשת גולף ויעל בר זוהר זינקה לתודעה בזכות הקמפיין של רשת בגדי הים פלפל. לעיתים המשוואה היא "אם אתה פרזנטור משמע אתה קיים" ורבים כמייקל לואיס עם TNT, תקעו בעזרת התפקיד יתד משמעותית בביסוס מעמדם כחוד החנית של הסלבריטאים המבוקשים.

לא תמיד החיבור בין הפרזנטורית למותג מצליח להפיק את הקסם ולמשוך את הלקוחות, בעיקר כשהחברה עצמה לא יודעת בברור מה היא אותה תדמית חמקמקה שהיא מנסה לגבש בעזרת הידוענית. עד היום לא ברור מה עינת ארליך חובבת המלבושים עשתה עבור רשת ג'אמפ, או מה תרומתה של מיכל ינאי המתוקה, שהחליפה אותה באותה הרשת. עכשיו, בעוד צעד תמוה, בחרו בג'אמפ בדוגמנית הוותיקה ויק כשגרירה החדשה שלהם. ויק איננה דוגמנית מן המניין, פניה היפות והעצובות, עורה הלבן ומבטה האטום מייצרים שיק אצילי ובלתי מושג שרחוק מאוד מתדמיתה הנוכחית של הרשת המאובקת והמבוגרת. לעבור בעונה אחת ממיכל ינאי חביבת הקהל לברבור מנוכר כדוגמנית ויק, נשמע יותר כפיצול אישיות
 
אנה זאקין מוכיחה את עצמה אל מול דוגמניות מוחצנות (יח"צ)
 אנה זאקין מוכיחה את עצמה אל מול דוגמניות מוחצנות (יח"צ)   
לא תמיד הבחירה בפרזנטורית היא מחויבת המציאות. אנה זואקין לרנואר הייתה לא פחות אפקטיבית ממורן אטיאס המוחצנת, פשוט מפני שהבגדים נראו עליה טוב והיא הצטלמה יפה לקטלוג. פעמים רבות דווקא השחקנית המפורסמת שלא ממש התנסתה בעבר בתצלומי גוף מפתים מייצרת תמונות בינוניות וזוכה לביקורת ולדיונים מביכים על מימדי גופה והופעתה החיצונית. לעיתים נוכחותו של הסלב מכבידה על התדמית או נתפשת כגימיק זול, ממש כמו בחירתם של מותג ההלבשה רנגלר בז'קו אייזנברג בגלל תדמית הרוקר המשתמט והמרדן שדבקה בו.

למרות חרב הפפיות הטמונה בבחירה הקשה של הפרזנטור המושלם, נדמה כי קסטרו בחרו נכון. בשנים האחרונות, אולי בגלל טראומת בקי גריפין, דבקו ברשת במיני קולביות אנונימיות מהניכר, שדגמנו בשתיקה את מלבושי העונה. כעת, כאילו לכבוד יומולדת 60 למדינה, שבה קסטרו הביתה ובחרה בת ישראל כשרה במיוחד. עכשיו נותר רק לחכות לשלטי הענק לאורך איילון שיראו לנו את גדות גדולה מהחיים.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by