בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
סטוץ דוט קום 

סטוץ דוט קום

 
 
שחף איל

בודדים יותר, חרמנים יותר, מקליקים יותר: 2007 נרשמה כעוד שנה מוצלחת לאתרי ההיכרויות ברשת ומוכיחה, שוב, שישראלים אוהבים את האינטרנט יותר מאשר שהם אוהבים לאהוב

 
 
 
 
 
 
 
 
 
לעתים זורקת, לעתים נזרקת. הישראלים מקליקים כמו משוגעים (ASAP)
 לעתים זורקת, לעתים נזרקת. הישראלים מקליקים כמו משוגעים (ASAP)   
אם לשפוט על פי נתוני המספרים וכמות האתרים ברשת, 2007 הייתה שנה טובה להיכרויות. מסתבר שהישראלים אוהבים להקליד לא פחות משהם אוהבים להיות בזוג, ולעתים נדמה כאילו קל להם יותר לדבוק באחד ולוותר על השני. מדגם מהיר של אתרי ההיכרויות של היום מלמדת על מספר עצום של נרשמים, מגוון רחב של גילאים, מענה לכל דורש ולכל צורך, החל מסטוצים וקשרים מעבר לים, וכלה בשאיפה לחתונה.
 

דייטים בוקר, צהריים וערב

 
"קופידון", אתר ההיכרויות הראשון והוותיק ביותר בארץ, מדווחים על 5,000 חתונות בעקבות היכרויות באתר בעשור האחרון. מיכל רוזנברג, מנהלת מותג ב"קופידון" מצהירה כי הם לא חוששים ממתחרים שמציעים את שירותיהם בחינם משום שלדבריהם, "רק אתרים בתחילת דרכם מרשים לעצמם להציע שירות חינמי" כדי למשוך את הגולשים. לדברי מנהלי האתר, בכל חודש מצטרפים אליהם כ-6,500 חברים חדשים. שנת 2007, בדומה לשנים קודמות, סימנה עלייה נוספת במספר המצטרפים.

"ג'יי-דייט", אתר ההיכרויות הגדול בארץ, משווק את עצמו כאתר "למטרות רציניות בלבד". לדברי מנהלת האתר קרן דיין, בשנת 2007 נרשם גידול משמעותי במספר המצטרפים. השנה השיקו שם את הספר "המדריך לדייט המושלם", הכולל טיפים שנשלחו במסגרת תחרות של האתר בין גולשיו. נכון להיום, מספרת דייון, יש בג'יי דייט כ-200,000 חברים באתר.

"אטרף", שהשיק את אזור ההיכרויות שלו "אטרף דייטינג" בשנת 2000, לא מתיימר לרגע לחתן כל זוג שהוא מפגיש. על פי נתוני ההנהלה, האתר מארח כ-300,000 משתמשים שונים, עם זמן שהייה ממוצע של 22.11 דקות לגולש, נכון לדצמבר האחרון. כמות הגולשים אונליין באטרף-דייטינג מוצגת בחזית האתר בכל רגע נתון, ובחודשים האחרונים המספר נע באזור ה-4,000 ברגעי השיא.

על פי נתוני האתר, במהלך 2007 נרשמה עליה בנתוני החשיפות וכמות הגולשים. לדברי ניר צדיקריו, מנהל האתר, מגמת העלייה היא תוצאה של המשך חיזוק המותגים הקיימים באתר, ונגישות רשת האינטרנט. לדברי צדיקריו, "בשנה האחרונה ראינו גם מגמת חזרה של גולשים רבים שהפכו לגולשים לא פעילים, וחידשו את הפרופיל שלהם באתר".
 

רק יפים ויפות

דרך המקלדת עד לשקיעה. לפעמים (ASAP)
 דרך המקלדת עד לשקיעה. לפעמים (ASAP)   
ההצפה בשוק וכוחם של הוותיקים והגדולים, לא מרתיעה יזמים חדשים, שמקווים אף הם לפיסה מעוגה האינטרנט המפנקת. אחד כזה הוא "פלירטוט", אתר שחוגג בימים אלה שנה להיווסדו. הוא מתבסס, בשונה מ"ג'יי דייט", על שיווק סטוצים בתקווה כי יובילו להיכרות. לטענת אלעד רואה, אחד משלושת מקימי האתר, זה עובד מצוין: "סטוץ שמוביל להיכרות, זה המוטו וזה עובד, הכל מתחיל במשיכה. מדובר באתר סטוצים איכותי שמונה היום מעל 23 אלף מנויים." למרות ההתרכזות המוצהרת בסטוצים, רואה מדווח בגאווה על זוג מבוגר, בתחילת שנות ה-50, שנפגשו דרך האתר והתחתנו לאחרונה. ב"פלירטוט", בדומה לאחיהם הגדולים, מדווחים על צריכה שלא מפסיקה לעלות.

רוא הוחבריו הקימו לפני כחצי שנה גם את "יפים יפות" אתר שלדברי מקימיו מיועד רק "ליפים ויפות שהוגדרו כך על ידי מנהלי האתר". כרגע יש כ-5,000 מנויים שעברו את הסלקציה.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by