בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
חדשות התיירות 
"לא משקרים לכם" 

"לא משקרים לכם"

 
חדשות התיירות |
 
תיירות נענע 10

הקונגרס בעצבים, נאס"א בהתגוננות: מדוע חיכו בסוכנות החלל כל כך הרבה זמן עד שפרסמו דו"ח חמור על מצב התעופה בשמי ארה"ב?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
התרסקות מטוס לתוך בניין בניו ג'רזי. פער קיצוני בין מספר הדיווחים הרשמיים למספר בדו"ח נאס"א (
 התרסקות מטוס לתוך בניין בניו ג'רזי. פער קיצוני בין מספר הדיווחים הרשמיים למספר בדו"ח נאס"א (   
בלחץ כבד מצד הקונגרס האמריקני, שחררה נאס"א ביום שני האחרון דו"ח מקיף, המכיל אלפי עמודים של תלונות טייסים על עייפות, צפיפות בשמיים, ובעיות תקשורת עם הקרקע.

הממצאים, שחלקם הודלפו לתקשורת באוקטובר ורק השבוע פורסמו רשמית, כוללים פי שניים דיווחים על פגיעות ציפור וכמעט-התנגשויות באוויר, ממספר ההתרחשויות המדווחות על-ידי מערכות הבקרה הממשלתיות.

מנכ"ל נאס"א מייקל גריפין, הזהיר כי חומר הממצאים הגולמי אינו אמין, והותיר את ניתוח הממצאים למומחי תעופה. "אין לראות בפרסום הממצאים עדות לתקפותם", אמר גריפין במסיבת העיתונאים שכינס ביום שני.
 

"עשינו רושם מוטעה"

ההמצאים כוללים סקרים שנערכו בין השנים 2001 עם יותר מ-30 אלף טייסים בחברות מסחריות ופרטיות. תוצאות המחקר, שעלה לנאס"א מיליון דולרים בשנה, יוגשו למומחי תעופה ול"אקדמיה הלאומית למדעים" לניתוח ותיקוף. "על הציבור להבין שיש להם בערך אותו סיכוי למות מפגיעת ברק כמו בתאונת מטוס," הדגיש גריפין. עוד אמר גריפין כי העובדה שמספר הדיווחים על כשלי מנוע גבוהים במחקר פי ארבעה מהדיווחים הרשמיים, "מעמיד בסימן שאלה את מנגנון הדיווח".

חברי קונגרס, שהיו מודעים לממצאים כבר באוקטובר, לחצו על גריפין לפרסם את הדו"ח לציבור. "זה כל מה שביקשו מאיתנו אי פעם, וזה כל מה שהבטחנו", טען גריפין. עוד אמר כי סירובה של נאס"א לשחרר את הדו"ח מוקדם יותר ב-2007 "הותיר רושם מוטעה" לגבי מניעיה.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by