בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
אודטה-שיק 

אודטה-שיק

 
 
מיה זיו, מערכת RED

שלי גפני חוזרת לדגמן אחרי עשור שקט במיוחד למותג GOLBARY. כמה חבל שהבגדים בקולקציה החדשה מדיפים אודטה-שיק כבד במיוחד

 
 
 
 
 
 
 
 
 
שלי גפני, סמל אייטיז אופנתי, עושה קאמבק מפתיע לביצה הרוחשת כפרזנטורית של רשת האופנה GOLBARY. אחרי עשור בו תפקדה גפני בעיקר כמאפרת צמרת ואשת עסקים, חזרה הדוגמנית בדימוס להתמודד על התואר הנכסף "אם כל הדוגמניות", מצויידת בקילומטרז' מכובד, מבט מפוכח ומותג מצליח שבחר דווקא בה לעמוד בחוד החנית.
 
 
 
לפני שובה של גפני, כיכבו בקטלוג העונתי של גולברי מירי בוהדנה ואילנית לוי, שתיהן צעירות יותר, רעננות יותר ופעילות בזירה המקומית. אך כמו רכיבה על אופניים, רזי המקצוע לעולם לא יישכחו על ידי דוגמנית מקצועית.
 
 
כמי שהתחילה לדגמן כבר בגיל 14, גפני מפגינה בטחון מקצועי מושלם ומתמסרת למצלמה כאילו לא נפרדה ממנה מעולם. בגולברי פרגנו לה בכ-100,000 שקלים על השתתפותה ובתמורה, קיבלו את תדמית אשת הקריירה המושלמת, שדוגמנית העבר מטפחת כבר שנים.
 
 
 
אולם הקולקציה הקיצית של המותג זוהרת קצת פחות מהפרזנטורית הנבחרת, עם שלל שילובי תחרה זולים למראה, צבעוניות בוטה, שימוש מופרז בהדפסי פרחים ומין אודטה-שיק צעקני והדוק שלא הולם את גילן המתקדם של לקוחות המותג. חבל.
 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by