בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
חומת הברזל נשברת 

חומת הברזל נשברת

 
 
שמרית מנור

ים של כסף על שיווק, יריד תיירות במוסקבה עם נציגות ישראלית, ועלייה מתמדת במספר התיירים: על הציפייה הריאלית לחצי מיליון תיירים מרוסיה החל מ-2009

 
 
 
 
 
 
 
 
 
400,000 כבר ב-2009 (אילוסטרציה: רויטרס)
 400,000 כבר ב-2009 (אילוסטרציה: רויטרס)   
המזרח התיכון הציוני קורץ לתושבי חבר העמים יותר מתמיד. הביטול הצפוי של הויזה מרוסיה לישראל, שאושר על ידי נציגי שתי המדינות ואמור להיכנס לתוקפו בחודשים הקרובים, הופך באחת את היעד הישראלי ליעד ממשי עבור התיירות הרוסית. עם גידול של 163 אחוזים בתיירות הרוסית לישראל בשנת 2007 לעומת 2006, נראה כי כדאי למשרד התיירות הישראלי להמשיך ולטפח את זרם המבקרים העולה. זוהי גם הסיבה העיקרית שהביאה למעלה מ-40 נציגים של חברות ישראליות ושל משרד התיירות להשתתף ביריד התיירות החשוב ביותר של מדינות חבר העמים, שנפתח היום במוסקבה וימשך שלושה ימים.

מנכ"ל משרד התיירות שאול צמח מספר על שילוש בתקציב השיווק של המשרד ברוסיה, והוא עומד כעת על כ-3 מיליון דולר. הציפייה לביטול הויזות, אומר צמח, "יוצרת התעניינות רבה בקרב סיטונאי התיירות הרוסיים ועם כניסת הביטול לתוקף, צפוי מספר התיירים מרוסיה לעמוד על כ- 400,000 תיירים מדי שנה החל משנת 2009".
 

יחגגו איתנו את ה-60

אם אינכם נמנים על הקהילה הרוסית בישראל, ספק אם שמעתם על אחד מן האירועים התיירותים החמים ביותר שיש לרוסיה להציע בימים אלה. יריד התיירות במוסקבה (ה-MITT), שמתקיים זו השנה ה-15 ברציפות, הוא אחד מן האירועים החשובים והגדולים ביותר שעורכת תעשיית התיירות הרוסית מדי שנה. למעלה מ- 2,700 מיצגים יופיעו בתערוכת היריד מתוך 118 מדינות שיקחו בה חלק, כשהצפי הוא להגיע ליותר מ-80 אלף מבקרים - מספר מבקרי היריד אשתקד.

הביתן הישראלי יציג אטרקציות שונות, ביניהן: מיני ספא תוצרת ים המלח, הגרלות של חופשות בישראל וכן יחולקו גם מזכרות בסימן 60 שנה לישראל. בנוסף לכך, מתכננים נציגי משרד התיירות לקיים פגישות עם גורמי תיירות בכירים ביריד, במטרה לעודד את התיירות לישראל ולהגביר את שיתוף הפעולה בין המדינות.

ממשרד התיירות נמסר שרוסיה הפכה בשנת 2007 למדינת המקור השלישית בגודלה לתיירות לישראל עם 193,000 מבקרים בשנה החולפת. מנכ"ל המשרד צמח הוסיף בהקשר זה "שהחל מסוף חודש מרץ, יפתח משרד התיירות בקמפיין שיווקי ברוסיה, אשר יימשך שלושה חודשים, בעלות של כמיליון דולר". הקמפיין, שיופיע באתרי אינטרנט וערוצי הטלוויזיה והרדיו השונים, יצטרף לפעולות השיווק השוטפות ברוסיה המתוכננים על ידי המשרד.

קישורים נוספים:
תמונת היום - טהרן בעיניים
חגיגות בנט פטריק מסביב לעולם
תערוכת "מיתוס גרמניה" משגעת את ברלין
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by