בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
למי קראת מרובע? 

למי קראת מרובע?

 
 
פלורה צפובסקי

Burberry, המותג הבריטי הוותיק, יצא עם קמפיין קיץ מתוקשר, צבעוני וקולי מתמיד. אם אתה לא שם, אתה כנראה פיט דוהרטי

 
 
 
 
 
 
 
 
 
פעם, המותג הבריטי היוקרתי Burberry יכול היה להתגאות רק באריג המשובץ המפורסם שלו שכיכב על הגרביים, הצעיפים והמעילים של אנשים מכובדים שכאלה. מאז הפיכתו של כריסטופר ביילי, שבזמנו נתן יד למיתוג המחודש של Gucci, למאסטר-מיינד שמאחורי סמל הגאווה הלאומי, הדיבור הוא יותר בכיוון של פטמות, רוק'נרול והבת הקטינה של סטינג.
 
 
 
עוד עם כניסתו לתפקיד המנהל האומנותי ב-2001, ביילי השכיל להבין שהמדיה היא המסר, והפנה משאבים רבים ליצירת קמפיינים מפתיעים ומרעישים בכיכובן של הנסיכות הבלתי מעורערות דאז, קייט מוס וסטלה טנאנט, שלא חסכו מחובבי האופנה זוויות נועזות. ב-2007 העלה ביילי הילוך כאשר נפטר ממוס והחליף אותה בדוגמנית הפורצת אגנס דין, תוך ניצול חכם של ההמולה סביבה, במסגרתה כונתה לא פעם "קייט מוס החדשה". לצידה של הבלונדינית חובבת האדנרגראונד לוהקה לילי דונלדסון, נערת מסיבות פרועה לא פחות מדין, וקירה גורמלי, בעלת התואר הלא פשוט "הדוגמנית הראשונה מבלפסט האקס-טרוריסטית".
 

זמר לי קמפיין

וכאילו שזה לא מספיק, הבנות לוו בקמפיין סתיו-חורף 2008 באוסף דמויות שהקשר בינן לבין דוגמנות רופף ביותר להבדיל מהקשר שלהן לסצנה ולמדורי הרכילות, והכוונה היא לזמרים האקסצנטריים פטריק וולף ואדווארד לריקין הא-מיניים משהו.
 
 
 
התמהיל הזה סימן את הקמפיין החדש של Burberry כמעין "מסיבת כיתה" של הצעירים והנכונים בתרבות הבריטית והעלה את מניות המותג בקרב הקהל האופנתי והצעיר שאליו כיוון ביילי מלכתחילה. במקביל, נוצרו גם ציפיות לפנים חדשות ולהפתעות בלתי שגרתיות ובקיץ הנוכחי ההצלחה תורגמה לקמפיין צבעוני יותר (שלראשונה בתולדות המותג צולם שלא בשחור-לבן המסורתי), הומוריסטי יותר וכמובן אקלקטי יותר ברשימת הנוכחים שלו.
 
 
לצד דין, דונלדסון ואליס גיב השנויה במחלוקת, שולבו רוקרים צעירים מלהקות שוליים שגם הן יהיו הדבר הבא, וגם שחקנים ענוגים שפניהם מועדות ל"סאנדנס", כמו אדי רדמיין המנומש. כדי להשיק למעגלי הרכילות ההמוניים יותר, גוייסו לקמפיין גם קוקו סאמר, בתו הרוקרית בהתהוות של סטינג, ומרלין פרי, הבן של הזמר בראיין פרי.
 
 
החבורה התוססת הזו הונצחה על ידי צלם האופנה המוכשר מריו טסטינו והאפיל הכללי, הודות לטכניקת הצילום והסקס אפיל של המשתתפים, הוא של מסיבה דקדנטית לאור יום. ואם תהיתם, זו כנראה המסיבה הכי נכונה בעיר.

לאתר של Burberry »
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by