בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
לא חשה 

לא חשה

 
 
פלורה צפובסקי

הרשת הצעירה Twentyfourseven נראית כמו הנערה הכי פופולרית בשכבה – מגניבה, אבל לא ממש מיוחדת. מי צריך יותר מזה?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
חייבים להצדיע לאנשים הטובים שעומדים מאחורי Twentyfourseven החדשה יחסית - הם מכירים היטב את קהל היעד שלהם. הרשת שהוקמה בסוף השנה שעברה על ידי חברת רנואר, והתפשטה במהרה על פני קניוני הארץ, פונה במכוון לצעירות ומתבגרות, כאלה שאין להן סבלנות להסתובב שעות בקניון ויש להן מספיק אפליקציות להתעסק איתן בפייסבוק.
 
 
 
זה לא שמדובר בחלוצה בתחום, TNT ו-FOX, כבר מאיישות מזמן את הנישה. ובכל זאת, לפני שנה בערך, נכון היה לומר שאין בארץ מותג נגיש ( ולא, Topshop לא עונה על ההגדרה) שמאכלס תחת קורת גג אחת את כל הדברים שבחורה ממוצעת צריכה - משמלת ערב ועד למטפחת ראש ופודרה. או, לחלופין, היה אקטואלי להתלונן על כך שלא מקימים אתרי אינטרנט מושקעים למותגים מקומיים צעירים.
 
 
ל – Twentyfourseven יש את שניהם. אתר אינטרנט מושקע השופע סרטונים וצלילים, ואינספור דגמים של בגדים, נעליים, תיקים ומשקפי שמש, כאשר הרעיון המרכזי הוא לספק מערכות לבוש ל"רצועות" היום השונות, בוקר, צהריים וערב. כביכול טריוויאלי, ולכן מפתיע איך אף אחד לא עלה עד כה על הקונספט החביב הזה כתירוץ לפיזור ומגוון הפריטים בחנות.
 
 
 

חשיבה מחוץ לקופסה

קולקציית הקיץ של הרשת הוצגה השבוע בתצוגת אופנה שהצדיקה את הקונספט "סביב השעון" והתרחשה בשעה הלא אופיינית: שמונה בערב. גם כאן נרשמה חשיבה יצירתית מחוץ לקופסה, כאשר במקום דוגמניות אנינות נעשה שימוש בבחורות צעירות עד צעירות מאוד, שאינן דוגמניות מקצועיות, שהילכו על המסלול בחינניות מבוישת. הבנות, חלקן תושבות שדרות, חלקן בנות של סלבס כמו דני רופ, וחלקן סתם "תגליות" לרגע, לא היו רזות, גבוהות או יפיפיות מדהימות, ונראו בדיוק כמו הקונות הפוטנציאליות של הרשת.
 
 
הקולקציה ישבה עליהן באופן הכי מהימן שאפשר, והנוכחות שלהן הייתה מפתיעה, רבגונית ויצרה הזדהות מיידית עם המותג, עוד לפני שמתעמקים בבגדים עצמם. וכשמתעמקים, מתגלה תמהיל מוצלח יחסית של Pull&Bear ו – Topshop ברגעים היותר בסיסיים שלה.
 
 
משמע, תרגום מדויק וצבעוני של הטרנדים העונתיים הצעירים יותר, כמו הדפסים היפיים וג'ינסים בגווני פסטל. פריטים לא מתחכמים במחירים נמוכים יחסית. מן הסתם נצפו גם כמה הברקות כמו סווטשרט עם קפוצ'ון ענק בסגנון נזירי, קרדיגן תפוח בגזרה מוצלחת במיוחד ושמלה אפורה בעלת מותן מוגבהת עם כיווצים, ובגזרת התיקים והגרביונים שימח בעיקר המגוון הרחב.
 
 
בשאר הזמן לא נרשמו הפתעות מסחררות, ונראה כי בסך הכל יהיה קשה להבדיל בין פריטי Twentyfourseven לפריטים של מותגים דומים. עדיין, מדובר ביעד מהימן לרכישת שורטים, טוניקות ושמלות קיציות, שלא לוקחים את עצמם ברצינות גדולה מדי.
 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by