בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
הו מיי לורד 

הו מיי לורד

 
 
הדס שניידר

ל"לורד קיטש" יש קולקציית קיץ טריה וחביבה ופרזנטורית חדשה ונכונה. אז מה בעצם הבעיה של המותג הוותיק הזה?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מה משותף לקרן מור, מיכל קפטה, סיוון קליין, מעיין קרת, עדי עזרוני, נופית שבח ואיזבל אדלר? כולן היו פרזנטוריות של רשת האופנה "לורד קיטש". אילולא היו כולן הפרזנטוריות של המותג לא סביר שהייתי מוצאת להן מכנה משותף כלשהו, מלבד אולי השתייכות למין הנשי. ולמה כל כך חשוב להתעכב על הפנים של המותג במקום לחפור באיכות הבגדים ובשלל הפריטים של קולקציית הקיץ החדשה? בעיקר כי קשה להימנע מהתחושה שהבעיה העיקרית של המותג המקרטע, נמצאת הרבה מעבר לשם הילדותי והמיושן שלו.
 
 
 
זה התחיל בפרזנטורית הבשלה והאיכותית קרן מור שייצגה היטב את ערכי המותג דאז – בגדים עדכניים לבנות שלושים ומעלה (מונח סטרילי לנשים בשלות שנוגעות בעשור הרביעי). הבחירה אולי הייתה מפתיעה בזמנו, אך מדויקת. עם זאת, ההצלחה לא נמשכה זמן רב מדי ומור הוחלפה בסיוון קליין הצעירה. הקולקציה מצידה, התאימה עצמה לקליין ועטתה לוק צעיר וסקסי יותר. מבולבלים? גם אנחנו.
 
 

עובר ושב

אבל גם זה לא החזיק מעמד לאורך זמן ומיד התייצבה למשימה הבלתי אפשרית מעיין קרת - דוגמנית, אם ובעלת הפרעות אכילה ידועות בציבור. הקולקציה שוב התייצבה לצד הפרזנטורית והפגינה בגרות, בשלות ושאר מונחים שבאים לומר, הנה דורית שדה, מעצבת הבית של המותג, מצאה שוב את דרכה הנכונה. וכן, ניחשתם נכון, גם הרומן הזה נגמר חיש קל (שלוש עונות ליתר דיוק), ועוד לא סיימה הג'ינג'ית המעודנת לצאת את הדלת וכבר נכנסה לתפקיד עדי עזרוני.
 
 
 
בחירה תמוהה בהתחשב בעובדה שזו נעלמה לה זה מכבר מאור הזרקורים המקומי, עברה לדור בלוס אנג'לס והותירה את הקהל הישראלי נטול זיכרונות משמעותיים מימיה כמעודדת מלאת עזוז בערוץ הילדים. הקולקציה, באופן מפתיע, החליטה להתנהג כמו ילדה טובה בני ברק והתאפיינה במלבושי טוויד כבדים, אירופאים ומגושמים. במותג בחרו להכתיר את האווירה כג'יין אייר פוגשת את ג'יין אוסטן, במציאות היה נראה כי הקולקציה מתקשה לדבר לקהל המתלבשות הישראלי.

תזכירי לי מי את?
הבאה בתור הייתה מיכל קפטה. השנה, להזכירכם, 2008. הרבה פרזנטוריות עברו במותג מאז נחשבה קפטה לדמות מוכרת, בימים בהם הטלנובלה "לחיי האהבה" נחשבה ל"דני הוליווד" של הטלוויזיה. שוב, בחירה תמוהה, שוב קולקציה מבולבלת שלא מחליטה למי היא פונה ושוב המותג עם הבגדים הדי מוצלחים, לא מקבל את ההכרה שמגיעה לו.
 
 
עכשיו אנחנו מקבלים את איזבל אדלר, שגם היא ידעה ימי זוהר טובים מאלה, אך למה להכחיש? הייתי מוכרת את נשמתי בזול בשביל קמצוץ מהגנים המשובחים של הגברת אדלר. ומה לגבי הקולקציה אתם שואלים? ובכן, זו מפגינה ערנות מחודדת בכל הנוגע לטרנדים הנכונים של הקיץ. רטרו שיק? יש, מראה רומנטי מתנפנף, שקפקף ואוורירי, יש ויש, מראה אתני עם הדפסים שבטיים? נו, ברור. ולסיום המשוואה, קבלו גם את הלוק הנקי והרהוט של המזכירה האלגנטית. כעת נותר רק לקוות שהמותג האומלל יצליח ליישר קו יציב שיעבור בין הפרזנטורית לבין הבגדים וידבוק בו.
מחירים: שמלות, 250-180; חולצות, 140-40; חצאיות, 250-150; מכנסיים, 230-170 שקלים.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by