בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
מיינד דה גאפ 

מיינד דה גאפ

 
 
שלי גרוס

לידיעת הנוסעים לחו"ל - שיתוף פעולה אמנותי בין גאפ ומוזיאון וויטני הביא לחנויות מהדורה מוגבלת של חולצות טי בעיצוב אמנים שווים במיוחד. לקנות ולאצור

 
 
 
 
 
 
 
 
 
GAP (המילה הראשונה שכל ילד ישראלי לומד לומר באנגלית) השיקה מהדורה מוגבלת של חולצות טי בעיצוב האמנים המשפיעים ביותר כיום בארה"ב. בשיתוף פעולה צמוד עם מוזיאון וויטני, נבחרו 13 אמנים (ביניהם: ג'ף קונס, ברברה קרוגר, האנה לידן, מרלין מינטר, קיקי סמית' ועוד), כל אחד מהם אחראי על עיצובה של חולצה בודדת, שגם נלבשת על ידו בקמפיין (פרט לחולצות של ג'ף קונס וברברה קרוגר, אותן לובשות הדוגמניות סטפני סימור ושלום הארלו).

"אנחנו גאים על ההזדמנות לשתף פעולה עם קבוצה מכובדת ומגוונת כל כך של אמנים", אמר מרקה הנסן מהגאפ "החיבור בין אופנה לאמנות מאפשר לאנשים גישה לאמנות עכשווית באופן מעט אחר".

הקמפיין היפהפה צולם על ידי צלמי האופנה Inez Van Lamsweerde ו-Vihoodn Matadin בשחור לבן, כשהחולצות מודגשות באפקט צבעוני. הקמפיין מופיע בגליונות יוני של הוניטי פייר, ווג, W והניו יורקר.
 
 
 
 
 
מימין לשמאל: האנה לידן בחולצה בעיצובה > גלן ליגון > שלום הארלו בחולצה של ברברה קרוגר > שרה סז > מרלין מינטר > קיקי סמית' > סטפני סימור בחולצה של ג'ף קונס > צ'אק קלוז

הקולקציה נמכרת במבחר מצומצם של חנויות ברחבי ארה"ב קנדה, אנגליה וצרפת. חלק מהחולצות ניתנות להשגה גם באתר.

שלא יגידו שאתם לא תרבותיים.

gap.com
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by