בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
מבחן הפרזנטור | ימית סול 

מבחן הפרזנטור | ימית סול

 
 
הילה רגב

קמפיין מוצלח מחייב נוכחות של סלבריטאית/זמרת/מגישה/שחקנית/הוגת דעות. הילה רגב שוב צוללת באומץ אל עולמם המופלא של הפרזנטורים. על הכוונת הפעם: ימית סול ל'בוניטה'

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
בוניטה, קיץ 2008 (צ: יניב אדרי)
 בוניטה, קיץ 2008 (צ: יניב אדרי)   
הפרזנטורית: ימית סול, בת 26. שיחקה, בין השאר, ב"נפילים", "הפיג'מות" ו"חדשות נפלאות", בקסימה בתפקיד עצמה ב"שוטטות" ובימים אלה ממש תוכלו למצוא אותה בקאסט של "אל תתעסקו עם הזוהאן". סול, גרושה טריה ונחשקת, מסיימת תואר שני בפסיכולוגיה. בקיצור, לא בדיוק הטייפקאסט הקלאסי של דוגמנית שדופה וקלת דעת.

חברה: בוניטה, שהוקמה לפני 19 שנה כרשת סיטונאית, עשתה שינוי תדמית, עברה לקמעונאות והתפרשה עם 25 סניפיה בכל קניון ראוי, תוך שהיא מגדירה את עצמה כרשת בבעלות פרטית של מעצבת (פרידה ראובני), השואפת לייצר מידי עונה אוספים "כחול לבן" בעלי פרשנות מקורית לטרנדים בינלאומיים. שמענו.
 
 
 
 
קודמות בתפקיד: בוניטה תמיד עשתה קולות של מיוחדג'ת, למרות קולקציות קלושות לעיתים וחוסר מקוריות מול השוק המקומי. בין אלו שתרמו את פרצופן למותג, ניתן לספור את: מלאני פרס, יעל גולדמן, מלי לוי (במשך כמה עונות) והאחרונה - שרון גניש הורסצ'אית שהוזנקה כדי לספק נופך בינלאומי, אך לא ממש השאירה זיכרון מתקופת כהונתה.
 
 
עונה: סול חתומה לשתי עונות (בינתיים! מבקשים להדגיש בחברה) - קיץ 2008 וחורף 2009.

עו"ש: 100,00 דולר לעונה! מצד שני, הדולר בירידה ואולי כדאי לסגור את העונות הבאות בליש"ט.

נימוקי הבחירה: "ימית סול היא דוגמנית ושחקנית ישראלית מעורכת, ואנו שמחים בבחירתה לככב בקמפיין הקיץ של בוניטה", התפייטה בעלת החברה פרידה ראובני במסיבת העיתונאים, והוסיפה שימית מייצגת היטב את ערכי המותג "אישיות כובשת, רעננות, צעירות וסקסיות". לא משהו שלא שמענו קודם.

תוביל או תוריד את המותג: על פניו זה נראה חשוד. מה לבוניטה, מותג שמנסה לקלוע למכנה המשותף הנמוך ביותר, ולימית סול, בחורה חביבה למראה המוכרת בעיקר לגיל הרך? לשמחתנו, מהעז יצא מתוק, וכולם יוצאים נשכרים מהשילוב. אין ספק שלמרות שסול כיוונה עד כה בעיקר לקהל היעד המחוצ'קן, עליה עצמה עברה התבגרות חיננית, עדינה ומאוד מאוד מחמיאה. את אותו הדבר כמעט אפשר להגיד על הדגמים של בוניטה. גווני העור של סול עושים רק חסד עם השמלות הפרחוניות של המותג, השיער המנופח (מי אמר איימי ויינהאוס?) והאיילינר המודגש, שולחים אותנו היישר אל אלילות המסך של תור הזהב בהוליווד. ההסכמה של סול לחשוף את גופה החטוב, במחווה מקסימה ביותר לצילומיה של מרלין מונרו ע"י ברט שטרן, העלו את המניות שלה, לפחות בעינינו, וממקסמים את יופייה, שכנראה היה צריך לעבור תהליך עד שנקלט. הסטיילינג מתאים בול, הדגמים מחמיאים לימית והיא להם, ובסך הכול ניתן לסכם שבבוניטה סוף-סוף עשו בחירת פרזנטורית נכונה, ושסול עשתה את עסקת חייה. כולם מרווחים. גם אנחנו.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by