בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
מבחן הפרזנטור 

מבחן הפרזנטור

 
 
הילה רגב

עורך דין ורופא, סורו הצידה. האם יש בקהל פרזנטור? הילה רגב בוחנת לעומק את חלומה החדש של האם היהודייה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
(צ: גולי כהן)
 (צ: גולי כהן)   
פרזנטור: זוהר ליבה, סוגר 31 ועומד לחלוק תינוק משותף עם האישה שאיתו, אורית שר. כרגע אנחנו פוגשים אותו על המסך בתור רקדן בפוטנציה בתוכנית "רוקדים עם כוכבים", על תקן הבחור הרגיש, השרירי והשרמנטי. את אותו תפקיד בדיוק הוא עשה בטלנובלה "בובות" ובסדרת הילדים "האי". ואם מישהו אמר "טייפקאסטינג", אז באה הסדרה "הכל דבש" והביאה לנו את ליבה בסוג של הפוכה, עם דמות שנויה במחלוקת אך שובת לב. מי שבקטע של טריווית סלב בטח זוכר אותו גם מה"שמינייה", "הבועה" ו"ריקוד מושחת".

חברה: ML MEN, או בשמה העברי הקדום - "מתאים לי גברים". 'מתאים לי' החלה כרשת למידות גדולות לנשים (ובמידות גדולות אנחנו מתכוונות לכאלו שההתפתחות הגופנית שלהן לא נעצרה בגיל 16), על ידי אבי מלכה. אחרי יותר מחמישים חנויות התחילו לפזול ב'מתאים לי' אל עבר הגבר הישראלי המסוקס, אבל במקום ללכת על הטייטל של "גברים גדולים", העדיפו להקים רשת לבגדי גברים רגילים. רגילים-ישראלים, אתן יודעות, אלו עם הכרס הקטנה והמפרצונים שאנחנו כל כך אוהבות.
 
 
קודמים בתפקיד: המותג עצמו רך בשנים (שנה וחצי למדקדקות) וכדי להיכנס לתודעה, בחרו המקימים בגיא גודס, שחקן כדורסל בעברו וסגן מאמן מכבי תל אביב, כנראה מתוך שאיפה ליצור הזדהות כלל מערכתית בין גברברי הארץ ואוהדי מכבי. אחריו התגייס לייצוג המותג גם שחקן תיאטרון 'הגשר' סשה דמידוב, ללמדכן שאיכות היא אולי לא מילה גסה, אבל תיאטרון לא מכניס שקל במדינה הזו.
 
 
עונה: עונת הקיץ היא העונה השנייה שליבה מוכר את זיפיו למען המותג, ובעלי הרשת הביעו לא פעם את שביעות רצונם הגבוהה מהבחור, כך שאופציה לעונה נוספת בהחלט על הפרק.

עו"ש: הליחשושים בתעשייה מכוונים לשישים אלף שקלים לעונה.

נימוקי הבחירה: כראוי לגברים, פה מדברים במספרים. על פי אבי מלכה, הבעלים: "במסגרת סקרים ומחקרים שערכה הרשת במהלך החורף עלה כי ליבה חיזק את האסטרטגיה השיווקית והפרסומית של המותג, אשר פנתה העונה גם לגברים צעירים, בני 30 פלוס, המודעים לאופנה ועדכניות". הו מאמא! אצלנו הוא בהחלט העלה את הטמפרטורה בחדר. אם אתן חייבות לדעת, מלכה מציין ש"ליבה מייצג ערכים של הגבר הישראלי האולטימטיבי: מסוקס, עדכני ומצליח". (ואם מישהו במקרה מכיר בחור כזה, אפשר להפנות אותו למערכת).
 
 
 
 
יוביל או יוריד את המותג: 'מתאים לי גברים' היא שחקנית צעירה בזירה המתעוררת של מותגי בגדי הגברים בארץ. אמנם אנחנו האחרונות שיכולות לייעץ למלכה איך לבנות מותג, ובכל זאת: הבחירה בגודס עשתה את הבאז הנדרש. דווקא הבחירה בזוהר ליבה, the it boy נכון להרגע, הולמת פחות את ערכי המותג. לכאורה, לליבה יש הכל: סקס אפיל, הפוזות הנכונות, העיניים החודרות, ובכל זאת, למרות המיקום העולה שלו בפרמיית הסלבז, הוא עדיין לא שם. משהו לא מתיישב נכון, ואת זה אפשר להגיד גם על סוגיית הבגדים. בשביל ליצור מותג טוב צריך הזדהות עם מושא הפוסטרים ולא התנשאות עליו. איכשהוא הבגדים של 'מתאים לי', שהם חינניים כשלעצמם ובהחלט מדברים לצרכים של הגבר הישראלי, מתנפצים על גופו של ליבה ויוצרים דיס-אוריינטציה מוזרה. ליבה הופך לערס והבגדים הופכים למאוסים. בשורה התחתונה, עם כל אהבתנו ליליצ'קה: לא בטוח שנזכור אותו בתפקיד עוד שנה.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by