בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
מבחן הפרזנטור 
 
 
הילה רגב

הילה רגב מנחה אתכם במסע המפרך להכרת עולם הפרזנטורה. הפעם: רותם סלע ללוצ'י

 
 
 
 
 
 
 
 
 
רותם סלע עושה לוצ'י (צ: אסנת רום)
 רותם סלע עושה לוצ'י (צ: אסנת רום)   
פרזנטורית: רותם סלע, בת 25, אמזונת תקשורת בהתהוות. אם תפתחו עכשיו טלוויזיה בערוץ אקראי כלשהו, סביר שתמצאו אותה שם. גיא פינס, רוקדים עם כוכבים, ד"צ 24, 'על קצות האצבעות', הצגת בידור. את חמש הדקות הפנויות שנותרו ביממה, היא מקדישה ללימודי משפטים באוניברסיטה.

חברה: המותג לוצ'י נוסד לפני חמש עשרה שנה ותיפקד לא רע בשוק הישראלי הדחוס,ללא יחסי ציבור או אמירה יוצאת דופן. בשנה שעברה נרכש המותג על ידי משפחת לוין, מבעלי קרייזי ליין, אשר אימצו את הבייבי לחיקם, שפכו מיליונים על מיתוג מחדש והתחילו לפתוח חנויות תחת כל עץ רענן, תוך פזילה משמעותית אל עבר השחקניות הגדולות בשטח. בלוצ'י מבטיחים שעד סוף 2008 תהיה מדינת ישראל מרושתת ב-34 חנויות חדשות שישמחו לקבל את כרטיס האשראי שלכן.
 
 
 
 
קודמות בתפקיד: רותם היא הראשונה בתפקיד בגילגולה המתחדש של הרשת, ובכירי לוצ'י בונים עליה להזנקת המותג. במידה וצילומי התחתונים-חזייה שלה לא עשו את הרעש הנדרש, הצמידו לסלע בצילומי הפרסומות חבורת רקדנים עירומים ששימשו כרהיטים לעת מצוא, והראו איך אפשר להחפיץ את הגוף האנושי באחת הצורות המבזות ביותר. ולא, זה שהם גברים לא עושה את זה בסדר.

עונה: סלע חתומה לשתי עונות: קיץ 2008 וחורף 2009.

עו"ש: 120 אלף דולר לשתי עונות. מצד שני, דולר זה כל כך 2007.

נימוקי הבחירה: "רותם היא בדיוק האישה הצעירה אליה אנו פונים" הכריזה עופרה שביט לוין, בעלים וסמנכ"לית "עצמאית, מלאת עוצמה, סקסית, יודעת בדיוק מה היא רוצה ויכולה לטרוף את החיים". מכיוון שסלע היא צמחונית ולא נראה כי היא טורפת הרבה בימים רגילים, אבל אין ספק שהיא עונה על כל הקטגוריות האחרונות.

תוביל או תוריד את המותג: "במקום שבו מופיעים אנשים עירומים, סימן שאין ממש אמון בקולקציה" אמרו חכמים (ואם לא, כדאי להם לאמץ את המשפט הזה, הוא ממש מתוחכם), ויכול להיות שבשביל זה גייסו את הנערה הרותחת ביותר של הרגע, שלא לומר סובלת מאובר-חשיפה מתקדם. בלי להיכנס כאן לדקויות הקולקציה, אין ספק שההחתמה של סלע לתפקיד באה כדי לעשות את הרעש הראשוני ולאפשר לחברה את דריסת הרגל הראשונית בעולם המותגים הקלסטרופובי. רותם עושה את עבודתה נאמנה, הדגמים נראים עליה חמודים פלוס, כל זב חוטם מזהה אותה בקטלוג ופוסטרים שלה ייתלו בבסיסי חזית ועורף. אבל, ויש אבל, היא לא מזוהה עם המותג באופן בלעדי. או אם להגיד את זה במילים פשוטות יותר: נערת הטיפשעשרה הממוצעת אולי תזהה את המלאכית הבלונדה, אבל לא בטוח שתזהה את השמלה שלגופה. סלע היא בהחלט הבחירה הנכונה למותג שמחפש לפרוץ קדימה, רק על המותג מוטל לוודא שלא שוכחים אותו מאחור. לסיכום, סלע היא שלם הגדול מסך מותגיו, ובמקרה הנוכחי, לוצ'י עלולה לצאת נפסדת מהסיפור.
 
לא נשחרר אתכם בלי תזכורת לפרסומת המדוברת של קיץ 2008

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by