בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
אקססוריז 
רובי סופר סטאר 
 
 קולקציית Time Killers של רובי סטאר    צילום: ליז חג`ג` ונועה יפו    
אקססוריז |
 
שלי גרוס

שירלי איציק, המעצבת שמאחורי המותג 'רובי סטאר', השיקה קולקציה חדשה ומרגשת. לידיעת המכורות, אל דאגה, מקומו של הלב האדום מובטח

 
 
 
 
 
 
 
 
 
שירלי איציק, האשה מאחורי המותג הנחשק 'רובי סטאר', נראית כמו הקולקציה שלה: מעודנת וקשוחה, מהממת ונגישה. כשהיא מדברת על תהליך היצירה, ההתלהבות שלה מדבקת. רגע לפני שהשתכנעת שהיא כבר לגמרי בעולם משלה, היא שולחת יד ארוכת אצבעות ומסדרת שרשרת שהסתבכה על צווארה של אחת הלקוחות בחנות.

אם אופנה היא אכן דרך חיצונית לבטא אישיות (התבטאות של איציק), הרי שהקולקציה time killers של רובי סטאר מייצגת דמות נשית מתוחכמת, מרובת רבדים, רצינית ובעלת חוש הומור.
 
תוצאה של איסוף בן חצי שנה
 תוצאה של איסוף בן חצי שנה 
 צילום: ליז חג'ג' ונועה יפו 
 
הקולקציה הנוכחית מגובשת ומהודקת. אם בעבר יצרה איציק ללא תכנון מוגדר מראש, הרי שהפעם –גם אם עצם התהליך לא היה שונה – הרי שהתוצאה נראית כאילו מישהו כיוון אליה במדוייק ופגע בול. האוסף, כפי שמעיד שמה של הקולקציה, מתעסק במימד הזמן. כל אחד מהפריטים מכיל חלק אחד, או חלקים מרובים של שעונים מפורקים.

"הכל התחיל מחגורת השעון שעיצבתי בקולקציות קודמות" מספרת איציק "בהיותי אדם שלא זורק שום דבר, גיליתי יום אחד שהצטברו אצלי ערימוות של חומרים: רצועות של שעונים, מחוגים ומנגנונים". מכאן, היא מתארת, היצירה קיבלה בעלות על התהליך והקולקציה כמעט יצרה את עצמה באופן עצמאי.
 
רוב הדגמים הם one piece ומתאפיינים בריבוי פרטים. העיצובים התבססו ברובם על כמות החומרים שהצטברה אצל איציק בסטודיו, אך מהרגע שהכיוון התבהר, היא החלה לאסוף באופן מכוון עוד ועוד שעונים בשווקים בארץ ובעולם. כך תמצאו אצלה חגורות קסומות המורכבות משפע רצועות שהופשטו משעונים באינספור מרקמים וטקסטורות. הפריטים עדינים אך דומיננטים ואין אחד שלא מספר סיפור או תובע את תשומת הלב לקיומו: מי ברצינות תהומית ואלגנטית (שרשראות המורכבות ממספר שעוני קוקטייל נשיים) ומי בהומור וחן אורבני (חגורות המשלבות רצועות שעונים עם דמותו של סופר מן, עגילים א-זוגיים ותליונים מסדרת ה-limited edition שההשראה לייצורם מקורה במחוגי שעונים עתיקים, אך למעשה נראים כמו כתם רורשך).
 
 
 
קולקציה כה מדויקת שאי אפשר שלא להתרגש
 קולקציה כה מדויקת שאי אפשר שלא להתרגש   צילום: ליז חג'ג' ונועה יפו 
 
מעניין לראות איך גם בקולקציה החדשה הצליחה איציק שוב להקשיב לעצמה, להתעלם מהטרנדים העולמיים וליצור משהו שרגע קודם לא היה פה ודקה אחרי חשיפתו הוא כבר קובע עובדות בשטח ויוצר מגמה.

טווח מחירים:
שרשראות: החל מ- 260 ₪ ועד 1,800 ₪
עגילים: החל מ- 300 ₪ ועד 500 ₪ לזוג
חגורות: החל מ- 650 ₪ ועד 720 ₪
שלייקס: 750 ₪

לחובבי הטריוויה: על עיצוב הקטלוג עמלה המעצבת הגרפית יעל דולברג, הדוגמנית היא פומי.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by