בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בעולם 
זמן שוקולד 

זמן שוקולד

 
בעולם |
 
מערכת RED

עשרות יפהפיות שחומות עור הוטסו מרחבי העולם לצילומי המהדורה השחורה הראשונה של מגזין ווג האיטלקי. נעמי וטיירה כבר לא לבד

 
 
 
 
 
 
 
 
 
שער מהדורת יולי של הווג האיטלקי
 שער מהדורת יולי של הווג האיטלקי   
אחרי שנים של התעלמות לא ממש אופנתית מהיופי השחור, מגזין ווג האיטלקי יצא במהדורה שחורה למהדרין, והציב מראה לא ממש מחמיאה אל מול פניה הלבנים של תעשיית האופנה.

בשבועות האחרונים רשמה מהדורה יולי השחורה ביקוש שיא בקרב צרכני המגזינים הנלהבים, שחטפו את העותקים מהדוכנים, ויצרו באזז חסר תקדים סביב ההוצאה המיוחדת. בבריטניה הוזמנו כל העותקים מראש, עותקים משומשים של המהדורה נמכרים באינטרנט במכירות פומביות ובמחיר מופקע, ורק ברחבי איטליה נמכרו עד כה כ-40,000 עותקים של המגזין הצנוע, והביקוש רב על ההיצע.
 
 
מאז שנות ה-70, אז כיכבו הדוגמניות השחורות על מיטב מסלולי התצוגות של מעצבי על נודעים כאיב סאן לורן, נדחקו הדוגמניות שחומות העור לשולי התעשייה האופנתית.

בשנים האחרונות כבשו דוגמניות חיוורת ממזרח אירופה את שבועות האופנה ואילו הנשים השחורות זכו לייצוג סימלי בדמותה של נעמי קמפבל הנצחית שכיכבה במודעות הפרסומת של לואי ויטון וטיירה בנקס שכבשה את המסך הקטן.

לפני כשנה הודיע המגזין האיטלקי על המהדורה החגיגית, במה שנראה אז כצעד יחצ"ני שניסה לרכב על התבטאותיה של נעמי קמפבל בנוגע להעסקתן הדלה של הדוגמניות השחורות. סוכני דוגמניות ואושיות כהות עור הצטרפו למחאה השקטה, והתלוננו על נוכחות דלה של קולביות שחומות מובילות, שנעדרו מהמסלול בשבועות האופנה האחרונים.

ייתכן כי ההתלהבות יוצאת הדופן שנוצרה סביב המהדורה השחורה של ווג תביא איתה פריחה מחודשת ליופי הכהה.

צילום תמונה פותחת: רויטרס
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by