בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
מבחן הפרזנטור 
מבחן הפרזנטור | נינה ברוש 
 
 נינה ברוש בקוקלציית הקיץ של ג`אמפ    צילום: דודי חסון    
מבחן הפרזנטור |
 
הילה רגב

נינה ברוש היא הפנים של ג'אמפ. הילה רגב בודקת אם זה טוב או רע, ולמי

 
 
 
 
 
 
 
 
 
נינה, כשעוד היתה ויק והצטלמה ליוסף
 נינה, כשעוד היתה ויק והצטלמה ליוסף 
 צילום: קובי בכר 
 
פרזנטורית: נינה ברוש. כל עיתון שאיזכר את שמה בעשרים השנה האחרונות ציין בסוגריים את המילה 'ויק', אנחנו חושבות שזה מיותר. היא בת 33 ובנעוריה הייתה בת טיפוחיו האישית ואשתו של איש חיי הלילה דורון אייל ("שולץ האיום"). אז שוגרה תדיר לקמפיינים חו"ליים שווים כמו דיור, איב סאן לורן, מיו מיו ואן טיילור. בארץ היא הספיקה לעשות מוסדות נחשבים כמו כיתן, ראש אינדיאני ז"ל ועוד כמה שניסו לדהור על הזוהר שהביאה אתה הברוש ממסעותיה מעבר לים.

חברה: חברת ג'אמפ הישראלית (למרות השם הלועזי) הוקמה לפני 27 שנה על ידי מנחם קופיץ -הבעלים והמנכ"ל. לפני חצי שנה רכשה רשת המשביר לצרכן חצי ממניות ג'אמפ, והכניסה מזומנים לעסק ששמר על נוכחות ערה בקניונים, אבל קצת פחות בארונות. כיום יש לרשת 56 סניפים ועוד 200 נקודות מכירה. בג'אמפ מצהירים שחצי מהייצור מתבצע בארץ, בעולם מושלם היינו מעדיפות לשמוע שכל הייצור מתבצע בארץ, אבל אנחנו ריאליסטיות. לפעמים.
 
קיץ 2008 של ג'אמפ
 קיץ 2008 של ג'אמפ   צילום: דודי חסון 
 
קודמות בתפקיד: מיכל ינאי התחברה לצד המדגמן שלה דרך ג'אמפ בעונות שעברו. לפניה קיפצו בתפקיד: עינת ארליך, מאיה ישעיהו ושירז טל. קהל היעד הוא נשים בוגרות, כאלה שכבר מזמן לא מקפצות להן בכיף בלי חזייה (גם אם הן יכולות).

עונה: עונה שנייה, לאחר הצטיינות במקצה של השנה שעברה.

עו"ש: 40,000$ לעונה. אם פעם זה היה אומר בערך 15 זוגות נעלי מעצבים לגברת ברוש, היום הסכום יתורגם לחבילות טיטולים ומטרנה. מתבגרים.
 
נכנסה לנעליים של מיכל ינאי. ג'אמפ קיץ 2008
 נכנסה לנעליים של מיכל ינאי. ג'אמפ קיץ 2008   צילום: דודי חסון 
 
 
נימוקי הבחירה: "ויק נחשבת לאחת הנשים הישראליות היפות ביותר בכל הזמנים" אומרת לילי אילון מנכ"לית קבוצת ג'אמפ "היא משדרת מסר של יוקרה, איכות וניחוח בינלאומי, המזוהים עם ערכי המותג". מילא ויק שמחזיקה ביד בוק עם תמונות של איב סאן לורן ז"ל, אבל ג'אמפ עדיין צריכים לעשות עוד קצת מאמץ תעוזתי בעיצובים כדי להתחיל להתהדר בתואר 'בינלאומי'.

תוביל או תוריד את המותג: נינה עדיין משדרת אצילות קרירה ומלוכסנת מכל תמונה שלה, בזכות הגנים המשובחים והעור החלבי. החיבור שלה עם בגדי ג'אמפ נראה קצת מאולץ למרות שהבגדים מונחים עליה מצויין. יש משהו קצת כואב בעובדה שאנחנו נאלצים להודות כי ויק התבגרה וכעת היא יכולה להתחיל ללבוש ג'אמפ, זה מזכיר לנו שאף אחד לא חסין מול הזמן. כפרזנטורית היא עושה את עבודתה נאמנה: מתראיינת בהשקת קולקציה, מפזרת אריסטוקרטיה ומצטלמת נהדר גם אם ילבישו עליה שק לבד עם הכיתוב "עודפים" עליו. החיבור למותג עצמו לוקה בחסר. ג'אמפ היא חברה ישראלית על כל יתרונותיה וחסרונותיה. עינת ארליך התאימה להם בול כי שידרה ישראליות לא מתאמצת בסגנון הבת של השכן. גם מיכל ינאי הקרינה משהו מאוד מקומי וניחוח ועל כן הבגדים שהיא לבשה העבירו את אותה תחושה. ויק היא דוגמנית-אמזונה מהזן הקר והאדיש, לעזאזל, היא אפילו עשתה על זה קריירה! לשדך אותה לג'אמפ שמנסה לפנות לאישה הישראלית אוהבת המותגים שלא נראית כמו בר רפאלי ביום רע, מרגיש קצת כמו לאכול ספגטי בכפית. שאלת החיבור בין ויק למותג איננה מושלמת ונראה כי ג'אמפ יכלו לבחור מישהי נגישה יותר שתייצג אותם ואת הלקוחה שלהם, אפילו אם היא לא הסתחבקה עם איב סאן לורן.

לסיכום: ג'אמפ מרוויחים במסגרת התהודה התקשורתית של מינוי 'דוגמנית בינלאומית', נינה מרוויחה מרחב נשימה כלכלי, ורק הלקוחה בחנות, כשהיא מתלבטת בין שמלה פרחונית לגופיית אפליקציות, צריכה להחליט אם היא מתחברת לתפיסה המתעתעת שמנסים להציג לה: ויק נהפכה לדודה ועכשיו היא קונה בג'אמפ.

כל הכתבות במבחן הפרזנטור
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by