בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
עיצוב 
שמן החיים 

שמן החיים

 
עיצוב |
 
אודית לורן בלקין

מיזם ישראלי-צרפתי חדש הביא לפתיחת חנות קונספט ראשונה
שמבוססת על עולם שמן הזית

 
 
 
 
 
 
 
 
 
תרצו להשאר
 תרצו להשאר 
 צילום: יח"צ 
 
הכניסה לחנות LiveO שבפינת הרחובות רוטשילד ונחלת בנימין בתל אביב, לא יכולה להשאיר את באיה אדישים. אחרי הכל, לא בכל יום נתקלים במיזם שמכבד את עצמו, את מוצריו ואת לקוחותיו באופן כל כך מרגש. על עיצוב החנות אחראיות האדריכליות סיגל ברנוביץ' וגלי אמית שהצליחו ליצור אווירה מסקרנת ומעניינת עד שרק מתחשק להישאר עוד. הגוונים הרגועים, שמשדרים יוקרה אירופאיות אך עם זאת נטועים עמוק כל כך בנוף הארץ, נעים בין שמנת, אוף ווייט, ירוק זית, עץ טבעי ושחור.

"המעטפת היא חלק בלתי נפרד מהמותג" אומרת אדריכלית סיגל ברנוביץ "רצינו לייצר חוויה הרמונית של יופי ואסתטיקה תוך שימוש בציטוטים גראפיים מעולם הטבע והמקורות. עיצוב החנות למעשה נותן במה שקטה ונעימה לעולם התכן שלה והוא נעשה מתוך לימוד המוצר ומיתוגו הגראפי".
 
 
כל מה שנראה במאה המטרים של החנות שמחולקת לשני מפלסים הוא חגיגה של טוב טעם ואלגנטיות צרופה שאינה מצויה מספיק במקומותינו. החנות עוצבה כך שהיא מובילה את הצרכן סביב ומאפשרת לו להתבונן ולבחון את המוצרים באפן הנח ביותר. בלב החנות ניצב שולחן שמזמין את הבאים לשבת סביבו בנוחות ולטעום מכל טוב החנות.
 
חגיגה אלגנטית של טוב טעם
 חגיגה אלגנטית של טוב טעם   צילום: יח"צ 
 
מוצרים בחנות
 מוצרים בחנות 
 צילום: יח"צ 
 
על המיתוג הוויזואלי של המוצרים והאריזות אחראים אדי גולדפיין וסטודיו 'ביטויים' שאפיינו והגדירו את השפה הגראפית של המותג. "העיצוב הגראפי נבע מהשם" אומר אדי גולדפיין "ברגע שקבלנו לידינו את הבריף של הפרויקט שנראה לנו בעל חזון, הבנו שמדובר במיזם ייחודי בנוף שמן הזית בישראל. רצינו למעשה להקנות למותג מראה בינלאומי, איכותי ומשובח. בנינו עולם תכן שמטרתו לחנך לשימוש בשמן זית תוך שיצקנו לתוכו ערכים כמו היסטוריה, יופי, טיפוח, בריאות ומקצועיות. בחרנו אריזות מתוך שלל קטלוגים וחומרים גלם משובחים כמו זכוכית, עץ וקרטון".

חנות הקונספט LiveO נולדה מתוך שיתוף פעולה בין יזמים צרפתיים למגדלים וחקלאים בנגב. כשג'וליאן אטייה, מסעדן ויועץ קולינארי צרפתי ופרנק ברדה, יזם ומנהל צרפתי, פגשו את ואורי יוגב, מהמומחים המובילים לגידולי זית וייצור שמן זית ומחלוצי ענף הזית ברמת הנגב – נולד סיפור אהבה מרתק בין הטעם והקולינריה הצרפתית לבין שורשיות וחלוציות ישראלית. החיבור הביא לפיתוחו של מיזם שבבסיסו מותג חדש שכולל שמני זית זניים ומוצרי גורמה נלווים המיוצרים על בסיס שמן הזית של הנגב. "הבנו שניתן לטעת עצי זית שיגדלו בתנאים מעולים בנגב" אומר פרנק ברדה "הכוונה שלנו היא להיות הנציגים הישראליים הראויים ביותר של שמן זית בעולם". על דברים אלו מוסיך ג'וליאן אטייה "מיד כשקלטתי את הפוטנציאל של המיזם הבנתי שצריך להעלות את ההתייחסות לשמן הזית ומוצריו לאותה רמה כמו זו של היין. בשל כך ייצרנו חמישה שמני זית זניים, אנטיפסטי, טאפנד, מוצרי תבלין, חומץ במספר טעמי פירות וממרחים".

תחת המותג מוצגים בחנות גם סדרה מיוחדת של מוצרי טיפוח וקוסמטיקה וקו מוצרי ספא מבוססי שמן זית שכוללים שלושה קרמים, שלושה שמנים ושלוש משחות. על אלו אחראי ד"ר שאול אגר, מומחה ליצור שמן זית ומוצרי קוסמטיקה על בסיס שמן זית. לדבריו "לשמן הזית סגולות רבות שידועות מזה מאות שנים. המוצרים הם פרי פיתוח של קונספט חדש שעושה שימוש בתכונותיו הרפואיות של שמן הזית על ידי כך שבעצם חדירתו לעור הוא מוליך למעשה חומרים מזינים נוספים".

חגיגה לעין, לחך ולעור. שווה ביקור

שדרות רוטשילד 21 פינת נחלת בנימין, תל אביב
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by