בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
חדשות אופנה 
קום דה גרסון ל-h&m 
 
 קולקציית החורף של קום דה גרסון    צילום: אתר רשמי    
חדשות אופנה |
 
הילה רגב

הקולקציה פרי שיתוף הפעולה הנחשק תוצג בשלב הראשון בטוקיו בלבד

 
 
 
 
 
 
 
 
 
קולקציית החורף הפושטית של h&m
 קולקציית החורף הפושטית של h&m 
 צילום: h&m.com 
 
בדירתי הקטנה מוצב לו חזירון קטן מחרסינה, ורוד ומסולסל זנב, לתוכו אני משלשלת מידי פעם את העודף מהסופר, שקלים תועים ושטר של עשרים שקל עוד מהימים שהכינו אותם מנייר. המטרה של החיסכון היא ברורה: יום אחד אקנה לי פריט מעצבים. אמיתי.

על הצורך של פשוטי עם כמוני להפסיק ללחך תמונות כרומו ממגזינים וממש ללבוש משהו עם חתימה עלו כבר לפני עונות ב- H&M, המותג שאנחנו הכי אוהבות לקטר על העדרו מהנוף המדברי המקומי, וביצעו כמה שיתופי פעולה מוצלחים עם רוברטו קוואלי, קרל לגרפלד, ויקטור אנד רולף וסטלה מקרטני. עכשיו מגיע דרכו של בית האופנה הצרפתי קום דה גרסון לשלב בדים עם ענקית האופנה השבדית ולשתף פעולה לקראת חורף 2008-2009.

קום דה גרסון החל כעסק צדדי ליצירת תחפושת עבור תצוגות והפקות אופנה בתחילת שנות השישים. ארבעים שנה מאורח יותרהוא כבר עסק ששווה יותר ממאה חמישים מיליון דולר, ולו יותר ממאתיים סניפים ברחבי העולם. למרות המקור היפני, השם הוא צרפתי ופירושו "כמו הבנים". רק בתחילת שנות השמונים יצא המותג את המולדת ונחת בפריז עם קולקציה חזקה ולא שגרתית שהורכבה מכותנה מגורדת, משי וצמר שעבר תהליכי הרתחה ואידוי (!). מאז הם משחררים קולקציות מפתיעות ואדג'יות ברמת הוט קוטור גבוהה החביבה על נשות חוג הסילון.

במסיבת העיתונאים שנערכה בעקבות ההסכם בין שתי החברות, נחשף כי המעצבת הראשית של הבית - ריי קואקובו, מונתה להיות ראש הפרוייקט והיא מתכננת לשחרר את היצירתיות המתפרצת שלה על קולקציית נשים, גברים וילדים של החברה, יחד עם תוכנית סודית להשקת בושם יוניסקס תחת הלייבל הפופלארי. כדי להשאר נאמנה לשורשיה היפניים הכריזה קואקובו (תנסו להגיד את זה שלוש פעמים מהר) כי בכורת הקולקציה תוצג קודם כל בחנות של H&M בטוקיו. פטריוטי. "תמיד התעניינתי באיזון בין אופנה לעסקים" אמרה לעיתונאים "זו דילמה, למרות שעבורי יצירה תמיד הייתה בראש סדר העדיפויות. אבל זהו אתגר אדיר עבורי לעבוד עם H&M, זו הזדמנות לקחת את הדילמה הזו לאקסטרים ולנסות לפתור אותה".

מרגריטה ואן דן בוס, המנהלת הקריאטיבית של החברה לקתה בהתחנפות קשה ליפני והכריזה באותה מסיבה כי "ריי קואקובו היתה בראש רשימת המשאלות שלנו במשך זמן רב ואנחנו מאושרים שהיא בחרה לעצב לנו קולקציה. יש לנו כבוד רב לפילוסופיה האופנתית שלה ואנחנו מעריצים את עבודתה. אנחנו מצפים בקוצר רוח להשקת הקולקציה".
 
 
למרות שכל שיתופי הפעולה הקודמים של H&M עם מעצבי על נמכרו עד לפריט האחרון (חלקם אף נסחרים כפריטים נדירים ב-ebay), העבודה עם קואקובו מעוררת מעט רתיעה בקרב מנהלי המניות, כפי שניתן לדלות בין השורות הדביקות ששפכה עליו ואן דן בוס. היפנית ידועה בבחירות האומנותיות (ולעיתים הלא-לבישות) שהיא נוקטת בעיצוב הקולקציות שלה, שרובן ככולן נעות במהירות מסחררת על קו האוונגרד המטורף, לא משהו שהתיכוניסטית האירופאית הממוצעת תשחרר עליו את דמי הכיס שלה בקלות ובחברה אכן חוששים ממהלך כזה. אז מי ינצח? המסחריות? האומנותיות? מסתבר שניאלץ לחכות עד נובמבר, אז תשוחרר הקולקציה החדשה לחנויות. רוב הסיכויים שאז גם אצא בקריאה נרגשת ליוצאים לנתב"ג: עברו בדירתי ואיספו את החזירון. סוף -סוף יהיה לי גרסון בארון.
 
תצוגת הקיץ של קום דה גרסון

 
 

עוד בחדשות האופנה:

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by