בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
מה ללבוש 
החופש להיות פאנקי 
 
 פרידום אוף צ`וייס, חורף 2009    צילום: מייקל פולין    
מה ללבוש |
 
הילה רגב

מותג הג'ינס האולטרא קולי Freedom of Choice של המעצב הישראלי-אמריקאי נתן מנשה, מציג קולקציית חורף בסגנון פאנק-רוק

 
 
 
 
 
 
 
 
 
אנחנו אוהבים את המצליחנים שלנו מעבר לים ועם אזרחות כפולה. יש שיקראו לזה פרובינציאליות, יש שיעדיפו לכנות זאת חוסר פרגון מקומי, אבל עובדה ידועה היא שברגע שמישהו "משלנו" מצליח במדינה שאיננה מזרח תיכונית, אנחנו דואגים לקחת על זה אחריות, אפילו אם הקשר היחיד בינו לבין המולדת רופף כמו חופשה קצרה בקיבוץ. לרשימת מדליקי המשואות ביום העצמאות הבא, אפשר להוסיף בכיף את נתן מנשה, מעצב ומנכ"ל חברת Freedom of Choice האמריקאית.

מנשה, בן 31 בסך הכל, נולד בלוס אנג'לס לזוג הורים יהודים ליברלים שהיו בעלי רשת בגדים בשם French Connection (לא ה-פרנץ' קונקשן הבריטי). את שנות ילדותו המאוחרות בילה בארץ עם משפחתו, ואחרי שירות צבאי מלא חזר לארה"ב.
 
בהשראת מוסיקה
 בהשראת מוסיקה   צילום: מייקל פולין 
 
 
מנשה החל להתמחות בבתי אופנה מקומיים וצבר ניסיון נרחב בדנים וג'ינס ובנה לו שם של אדם שלא מפחד להפוך את פנטזיות ילדותו ליצירות נמכרות היטב.

אחרי חמש שנים כמעצב בחברת Joe's Jeans, פנה לדרך משלו, והקים את Freedom Of Choice מותג של פרמיום ג'ינס. השם (בעקבות שיר ישן של "דבו") הנבחר סימל את שאיפות המותג: מגניב, פאנקי, אופנה, מוסיקה וחיים. כיום המותג, שבדיו מיובאים מאיטליה ונתפרים במפעל בדאון טאון לוס אנג'לס, שולח זרועות לבעלי דעה וכיסים עמוקים מספיק כדי לרכוש אותם.

לא פעם תופסים צלמי הפפרצ'י כוכבות כמו כקייט הדסון, אווה לונגוריה, ריאנה, ג'סיקה בייל וקתרין הייגל מופיעות כשהלוגו של המותג על הלחי הימנית של ישבנן.
 
 
וינטג' ואקו שיק
 וינטג' ואקו שיק   צילום: מייקל פולין 
 
 
כל סגנון עיצובי של ג'ינס נקרא על שם פסטיבל מוסיקה ורוב הדגמים עשויים בסגנון וינטאג' מעלה געגועים (שגם גורם להקפצת המכירות בטירוף ביפן).

החברה ידעה לשים את הז'יטונים הנכונים על האקו-שיק עוד לפני שהוא הפך לשיחת סלון אצל קוראי הניו יורקר. כל ג'ינס עשוי מכותנה אורגנית, שנקטפה ביד (ועל כן נטולת רעלים). השטיפה מתבצעת באמצעות אבנים ומים קרים (חסכון בחשמל, נסו גם בבית!) כדי לצמצם צריכת אנרגיה ושימוש בחומרים כימים מזהמים.

לרוע המזל לתדמית ושמירה על איכות הסביבה יש מחיר, ומחירי הג'ינסים של הקולקציה החדשה נעים בסביבות ה-1,000 שקלים לחתיכה. אם זה עוזר, שווה להחזיק זוג מהקולקציה החדשה בארון, במיוחד בגלל שבחברה לא התפתו ללכת על השטיפות וכתמי הצבע המזעזעים כמו שאר החברות במשק והתמקדו בג'ינסים כהים, פשוטים ומחמיאים בקו מותן ההולם מותניים אנושיות ושמסתיים באורך הקרסול (*המומלץ לעונה הנוכחית!).

טווח מחירים:
ג'ינסים: 1,100 ₪.
מכנסונים: 750 ₪.

ניתן להשיג בין השאר ב"אמור", כיכר המדינה ת"א, "קולקט" הרצליה פיתוח, "פופס" נווה אביבים, "מוזה" ו"לה פולי" רמה"ש, "שנו" חיפה, "מובילה" בצרה.

בקרוב ב"בנקר" ת"א וב"טורקיז" אילת"


חזרה לאופנה
אקססוריז מג'ינס
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by