בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
מה ללבוש 
אמריקה אהובתי 
 
 איטלקים שעושים כבוד למורשת האמריקאית. ריפליי, סתיו-חורף 2008-2009    צילום: יח``צ    
מה ללבוש |
 
הילה רגב nana10

המותג האיטלקי replay עושה כבוד להיסטוריה האמריקאית עם מקורות השראה כמו שבט הסו, כורי הפחם והרבה מוסיקת קאנטרי

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 לעונה הנוכחית נוצרה קולקציה משובחת ושופעת סגנונות, ערכים והשפעות שמצליחה להישאר בעלת אמירה מהודקת אצל הגברים, אך מתפזרת באופן לא שוויוני ואף מבלבל אצל הנשים 
ההתקלות בקולקציית החורף של המותג האיטלקי replay, החזירה אותי חצי שנה אחורה, לביקור האחרון שלי במנהטן. מלבד שפע של קפה גרוע הספקתי לצרוך גם קילומטראז' נאה של טלוויזיה אמריקאית. אחת התוכניות שנטחנה ללא הרף בפרומואים הייתה farmer wants a wife. בעקרון, מדובר בקאובוי אחד חתיך שמתהדר בחזה מפואר, חווה משלו וטרקטור גדול וירוק. על ליבו של החוואי מתחרות עשרים עירוניות מהסוג הפאקצי, שהפעם האחרונה שנתקלו בפרה היתה בחנות של פראדה בשדרות מדיסון, בתור מעיל. המטרה: לכבוש את הבחור. האמצעי: ללבוש חולצות פלאנל ולוותר על המניקור השבועי. הפרס: ובכן, בחור שיודע לחלוב. הרייטינג: נאה פלוס. לכי תביני אמריקאים.
 
 
אז ככה, להבדיל מהזוועות שעושה הטלויזיה האמריקאית במורשת ההיסטורית של היבשת, בריפליי מבקשים להעניק לקאובויים ולאינדיאנים מקום של כבוד. המותג ריפליי הוקם על ידי קלאודיו בוזיל באיטליה ונוהג לבדל את עצמו על ידי ההערצה לתרבות הקאנטרי והפרשנות שניתנה לה בשנות השבעים במדיה הקולנועית והמוסיקלית. לעונה הנוכחית נוצרה קולקציה משובחת ושופעת סגנונות, ערכים והשפעות שמצליחה להישאר בעלת אמירה מהודקת אצל הגברים, אך מתפזרת באופן לא שוויוני ואף מבלבל אצל הנשים.

ריפליי לא מחפפים באיסוף רעיונות ולא עושים חצי עבודה. מי שתתעמק בקולקציה (ומחזיקה באמתחתה תואר אקדמי בתולדות האמנות) תזהה השפעות היפיות, ארט דקו, קו בוהיימני, באוהאוס, ג'אז, סבנטיז ודיטיילים שנלקחו היישר מלבושן התחתון של המארחות במסבאות המערב הפרוע. ריפליי מבקשים ללקט את הטוב שבעולמות ההשראה שלהם ולנסות להרכיב מראה קוהרנטי ואחיד שאיתו ניתן לצאת לפאב הסמוך ולחסל סטייק עסיסי ומדמם.

הפריטים של ריפליי יפיפיים וברמת גימור גבוהה. השימוש בטלאי בד, אריגה גסה ובדים רפויים הוא שאפתני, כמו העור המעובד בעבודת יד ששולב בבד ומזכיר סט תלבושות אותנטי של מערבונים משנות השבעים או עבודת דיטיילים של אינדאנים משבט הסו (עוד מקור השראה של הקולקציה) .
 
כל פריט כשלעצמו עומד בהצטיינות במבחן הקנייה (למרות תג המחיר השערורייתי), אבל השילוב צורם ולא תמיד מחמיא. ווסט העור האיכותי לא נועד להשתלב עם שמלת כותנה אדומה וחצאית השכבות הא-סימטרית נראית מנופחת מידי כשהיא נלבשת עם סוודר פסים בצורת וי.

עם זאת, חשוב לציין את שהקולקציה עושה כבוד למרחב התנועה של הגוף הנשי. השפעת בגדי העבודה של כורי הפחם ניכרת בגזרות הג'ינסים הרפויות והמותניים הגבוהים. כבוד.
 
 
 
 
הגברים, מאידך, זוכים לקולקציה נקייה ומהודקת. מקורות ההשראה נעוצים בסוך המאה ה-19, תחילת המאה ה-20, עת החלו גברברי בריטניה לגלות את החיוניות שבספורט תחרותי ולעסוק ברוגבי וכדורגל. מדי הנבחרות דאז השפיעו על היצירות שהוצגו על המסלול. חולצות מכופתרות, משופעות בכפתורים ופרטים קטנים כדי להעניק ללובש הרגשה של עבודת יד. מלבד השפעות ספורטיביות, ריפליי עושים שימוש גם בחוטבי העצים ושומרי היערות. בבגדי עבודה משובצים, הדפסים מינימליסטים וסריגים רקומים, את יכולה לדמיין שהחבר-שליח-הפיצה שלך, הוא בעצם גבר מסוקס שנלחם בדובים לפרנסתו. גם הג'ינסים בגזרת הגברים ראויים להערכה, במיוחד המראה הוינטג'-שחוק-בלוי שמעניק ללובש אותו ארשת הכלל-לא-התאמצתי שכולנו מנסים נואשות להשיג, גם במחיר של 1,500 שקלים לחתיכה. בשביל שלמות צריך לשלם.
 
טווח מחירים:

•חולצות מכופתרות: נשים 499-1199 ₪, גברים 499-899 ₪.
•טופים: נשים 199-899 ₪, גברים 199-899 ₪.
•ג'קטים: נשים 899-5299 ₪, גברים 999-5499 ₪.
•גי'נס / מכנס: נשים 599-1499 ₪, גברים 599-1499 ₪.
•חצאיות / שמלות: 699-1799 ₪.
•סריגים: נשים 599-1299 ₪, גברים 599-1299 ₪.
•קפוצ'ון: 699-1499 ₪ (נשים וגברים).
•חגורות:349-799 ₪ (נשים וגברים).
•תיקים: נשים 499-2799 ₪, גברים 499-1299 ₪.
•כובעים: 149-349 ₪ (נשים וגברים).
•צעיפים: 299-499 ₪ (נשים וגברים).
•כפפות: 299-499 ₪ (נשים וגברים).
•תכשיטים: 249-299 ₪ (נשים וגברים).

חזרה לאופנה
עוד במה ללבוש
קולקציית ההלבשה התחתונה של ריפליי
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by